Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Moi? Jeg fullførte Mass Effect 2. Det var veldig kos
  • 0
SingStar 80's

Jeg er awesome på alle sangene. Jeg har spilt det igjennom så mye at det er sånn bare om å gjøre med 300ish poeng på alle sangene.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
  • Zook
  • Zook
God of War III rundet jeg i går. Veldig god underholdning og en episk avslutning. Spillet er dog betraktelig lettere enn forgjengerne, og ingen av bossene var spesielt utfordrende. Fant heller ikke mange utfordrende puzzles.
You're sleeping over, right?
  • 0
Just Cause 2, som foresten har noe av det mest grusome jeg har sett innen storyline i ett spill. Makan til hakkamøkk skal man lete ufattelig lenge etter. Men ellers var det ekstremt god, og hjernedød action, akkurat det jeg ville ha fra dette spillet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Techgrind på iphone. utrolig avhengighets skapende
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Gof of War Chains of Olympus
Veldig bra spill til PSP, og spesielt bra for 75Kr
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Saint's Row 2, og like etterpå, God of War III!
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
  • Zook
  • Zook
GTA IV: The Lost and Damned

Det var skikkelig fett å vende tilbake til Liberty City med flere oppdrag, karakterer og våpen! Hadde hørt at historien varer i minst 10 timer, men jeg brukte mindre enn 7. Hvis jeg bare hadde gjort hovedoppdragene og ikke sideoppdrag, Gang Wars, etc., kunne jeg nok klart det på 5 timer. Uansett, mye moro.

Da bruker jeg denne uken på å cruise rundt i Liberty City, gjennomføre Gang Wars og Races, før jeg begynner på The Ballad of Gay Tony til helgen. Det må være helg når man starter på et nytt GTA-spill
  • 0
Det siste spillet jeg fullførte var BF:BC 2, et herlig gjennsyn med Marlow og de andre.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det var Halo 3: ODST på heroic (solo)
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Heavy Bloody Rain!
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Zook:
før jeg begynner på The Ballad of Gay Tony til helgen. Det må være helg når man starter på et nytt GTA-spill

EDIT: fant nettopp ut av jeg kanskje skal på hytta i helgen. Da begynner jeg nok på Gay Tony i morra. ....så vet dere det
  • 0
Siterer Zook:
....så vet dere det

*Phew* det var bra, ellers måtte jeg lagt om alle planene mine denne uken XD

Sist gjennomførte:

The Curse of Monkey Island

Fantastisk som alltid

Skulle bare ønske jeg kunne glemme alt man må gjøre.
Det er ikke like mye av en utfordring den femtende gangen man spiller igjennom
  • 0
Ble ferdig med Bad Company 2 i går, bra kampanje, så nå spiller jeg en del multiplayer.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fullførte historiedelen av GTA: The Ballad of Gay Tony tidligere i kveld. Et must for alle GTA-fans! De som savnet overdrivelsene fra San Andreas i GTA IV bør absolutt sjekke ut dette. I The Ballad of Gay Tony får man tilgang til tanks, golfbil, fallskjerm, en del nye våpen, aktiviteter og side-oppdrag, nye helikoptre og biler, og ikke minst eksplosive og sinnsykt underholdende oppdrag. Et av de mest underholdende spillene jeg har spilt på lenge!

Dette er også kontrasten til The Lost and Damned. TLAD er cheesy, men samtidig mørk og seriøs motorsykkelaction, Gay Tony er 80s feelgood disco shait. Om TLAD hadde vært det siste kapittelet fra Liberty City hadde det vært en deprimerende avslutning, men Gay Tony er en perfekt finale.
  • 0
Splinter Cell: Conviction på Realistic for fjerde gang. Skal prøve å runne det 10 ganger
  • 0
Left 4 Dead 2 Gjorde i alle fall alle banene
  • 0
Splinter Cell: Conviction Skal hogge løs på Brütal Legend snart
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Just Cause 2 og like etterpå Splinter Cell: Conviction
@chubbyviking
  • 0
Trine (på easy da)
you think youre cool you think youre the winner, but compared to me youre just a beginner
  • 0
Splinter Cell: Conviction på realistisk for et par dager siden
  • 0
Siterer F0xHunter:
Left 4 Dead 2 Gjorde i alle fall alle banene

L4D2 suger...
Decyfered!
  • 0
Og hvorfor det da? Hva er det som gjør at det "suger"?
  • 0
Spilte igjennom Halo 3: ODST på co-op i dag, brukte nesten tre og en halv time på det, var utrolig kort, men bra.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Resistance: Fall of Man. Det var... meh.
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!