Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

sowns
sowns
Siterer Manli:
Det var Halo 3: ODST på heroic (solo)

Solo on Legendary FTW

Per aspera ad astra
einaza
einaza
Jeg tror mitt siste spill som jeg gjennomførte var MW2, hardened vanskelighetsgrad på PS3.

Missing Avatar
The Alexander
Bioshock 2

Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
sowns
sowns
Siterer einaza:
Jeg tror mitt siste spill som jeg gjennomførte var MW2, hardened vanskelighetsgrad på PS3.

Har klart det på veteran. Det var faktisk ganske enkelt synes jeg

Per aspera ad astra
shotgunrain12
shotgunrain12
Ble ferdig med Resident evil 4 på normal. Veldig bra spill anbefaller det

Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
Predator
Predator
Jeg har sagt meg ferdig med Dragon Age: Origins, ga opp på sistebossen, som forøvrig var umulig. Jeg prøvdei flere dager og timer med den, og da jeg nesten hadde klart den, klarte spillet å fryse. Helvete. Uansett, ellers har jeg blandete følelser om spillet. Historien var sterk og dialogene var flotte, men det var alt for mye å sette seg inn i, og det ble rett og slett for mye for meg. For stort, for dypt. Synes også kampsekvensene var det samme igjen og igjen, altfor repetivt. Det var egentlig bare å presse X hele tiden, med noen trykk på runding og trekant for spesialangrep en gang i blant. Dette med tactics skjønte jeg heller ikke noe av. Stunden i "The Fade" vinner også prisen for det mest frustrerende, idiotiske og dummeste sekvens jeg noensinne har spilt. Dette også var umulig å gjøre noe ut av alene, og jeg måtte ty til gamefaqs.com. Etter over 50 timer ble jeg også litt lei av alt, det ble litt kjedelig. Nei, glad over jeg endelig har lagt det vekk, skal selge det til en kompis så han også kan oppleve smerten jeg følte på slutten.

Gir spillet en svak 6/10, selv om jeg egentlig ikke er ferdig med det.

Emma Watson er skikkelig digg.
Predator
Predator
Og der ble jeg ferdig med Resistance 2, som var langt mer fornøyelig enn Dragon Age. Fiendene var skikkelig kule, våpnene var varierte og en fryd å bruke, bossene var herlige, og det var fin variasjon. Dette spillet finner du nok billig nå, så jeg anbefaler alle å sjekke det ut!

8/10

dark samus nemesis
dark samus nemesis
Fullførte Super Metroid for ørtende gang i går. Elsker dette spillet, bortsett fra Maridia, som er en bitch av en undervannsgrotte.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Missing Avatar
serious_gamer
Star Wars: Jedi knight Jedi academy

"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
einaza
einaza
Siterer sowns:
Citerer einaza:

Har klart det på veteran. Det var faktisk ganske enkelt synes jeg

veteran er lettere på pc enn ps3

Zook
Zook
Kjørte igjennom Portal igjen. Det gikk skremmende fort og lett, og hvis jeg hadde spilt sammenhengende på én kveld hadde det nok tatt rundt 90 min. Et av de kuleste spillene jeg har spilt, selv om det gjør mye større inntrykk første gang.

You're sleeping over, right?
Muff3
Muff3
Max Payne 1 og 2 ble pent nødt til å gå i innkjøp da steam solgte dem for 25 kr

led meg ikke inn i fristelser, jeg går selv!
DoGRoG
DoGRoG
Fullførte "Battle for Waterloo" i Napoleon: Total War. Tapte krigen men tror egentlig at det var meninga xD

julekake
julekake
Modern Warfare 2

"To follow the path: Look to the master, follow the master, walk with the master, see through the master, become the master."
Missing Avatar
Tommy Kvaernerud
Just Cause 2

Det vil si storyen, som var helt ubrukelig og sinnsykt kort.
Men JC er ikke et spill jeg kjøpte for storyens del.
Det å surre rundt å ødelegge ting er det beste ved slike spill.

Predator
Predator
Etter 20 timers spilling er jeg ferdig med Red Faction: Guerrilla. Fett spill. Historien er syltynn, karakterene, spesielt hovedpersonen Alec Mason, er teite og generiske, og jeg følger liksom ikke med. Så på den fronten holder ikke spillet opp i det hele tatt. Men ellers er det skikkelig kult. Ødeleggelsene er helt kanongode, og det er alltid like fett og ta ned en ekstra stor bygning med bazooka, granater eller kanskje den kjære hammeren din. Sideoppdragene, som jeg helt klart spente mest tid på, er gode i seg selv, men flere av dem, som fks. "Transporter" oppdragene, er vanvittig kjedelige. Spillet er også veldig repetivt, da alle disse sideoppdragene og hovedoppdragene går ut på å enten ødelegge, kjøre bil fra A til B, redde noen folk, og ødelegge litt til. Så det blir litt kjedelig i lengden. Likevel klarer jeg ikke å gi spillet mindre enn en 7, da ødeleggelsene er så fett og morsomt å holde på med at det redder hele spillet. Det er verdt 150 kroner, som jeg betalte for det, så har du noen penger til overs, sier jeg at det er verdt kjøpet.

7/10

Missing Avatar
fantomena
Alan Wake, for 3 min siden. Et sinnsykt bra spill. Gleder meg stort til 2ern og de neste utvidelsesepisodene

Ine
Ine
Portal. Igjen. Kongebra spill

Riddle me this
Missing Avatar
serious_gamer
da var gun gjennomført nok en gang

"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
Zyrocz
Zyrocz
I løpet av en ukes tid nå har jeg fått fullført Half Life 2 for andre gang, Skate 2 og Alan Wake. Skate 2 og HL2 var jeg selvfølgelig nær slutten på.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!