Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Four swords: adventures, Mega Man 4 og Mega Man 6 :]

Edit: Må vel nevne Earthbound også.
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Siterer einaza:
Citerer sowns:
Citerer einaza:
Jeg tror mitt siste spill som jeg gjennomførte var MW2, hardened vanskelighetsgrad på PS3.

Har klart det på veteran. Det var faktisk ganske enkelt synes jeg

veteran er lettere på pc enn ps3

Mulig det, men jeg spilte det på 360 og den eneste vanskelige banen var takedown. Det fordømte folkene på hustakene!
Per aspera ad astra
  • 0
Ble ferdig med MoHAA: Breakthrough for et par dager siden, så nå er jeg ferdig med Allied Assault + alle tilleggspakke.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
ble ferdig med Dragon Age: Origins Awakening for noen dager siden
Rocktober
  • 0
Spilt gjennom Portal nå. For en opplevelse! Akkurat passe vanskelige baner (selv om noen var mye vanskeligere enn andre), kreative løsninger, og spillet er full av morsom, svart humor. Vet ikke helt hva mer å si, men det var en fornøydelig opplevelse, og håper på at Portal 2 finner sin vei til PS3.

9/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg sitter med Portal nå... Vanskelig der jeg er...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Hvor er du? Hvilket rom?
  • 0
Er i Testchamber 19... Men langt inne i de sjaktene. Jeg har nettopp gått forbi den rakettskyterroboten.
  • 0
  • Los
  • Los
Grand Theft Auto 4

Har hatt det siden release.. Men bare så mye som frister å gjøre mellom oppdragene Også har jeg vært et år i militære da, og der hadde jeg ikke 360
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Super Mario Galaxy, klarte det på samme dag som jeg starta på oppfølgeren xD
  • 0
MadWorld på wii. Perfekt spill for en som meg. Finner utrolig stor underholdning i å drepe folk på så brutale måter som overhode mulig. Yeah, kall meg gjerne sjuk. Fett spill, men absolutt for kort. Første gjennomspillinga tok liksom litt over 3 timer..
  • 0
Portal!

Kjempegøy! Morsomt også... Den hadde en litt gjemt historie. Men den var FOR gjemt at det jeg sier at det ikke var noe historie i den. Jaja...
Men pga gameplay, grafikk, lyd og alt det... 9/10!
  • 0
Red Dead Redemption

En solid 10/10
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Halo 3 på Legendary! Sick!
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
Runnet nettopp Heavy Rain, for et fantastisk spill! Et must for alle med PS3! Er omtrent det eneste spillet som jeg kan huske som jeg virkelig har blitt rørt, og hekta på storyen... Fantastisk!
  • 0
For ikke så lenge siden rundet jeg Pokemon heartgold og zombie panic in wonderland.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Super Mario Galaxy, klarte det på samme dag som jeg starta på oppfølgeren xD

Oppfølgeren? Har du Homebrew da, eller?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ble akkurat ferdig med inFamous, etter hvertfall 20 timer spilling. Dritbra spill. Bare det å hoppe rundt og klatre på hustakene er veldig morsomt, hoved- og sideoppdrag er veldig morsomme og varierte og kreftene er skikkelig kule. Grafikken er god når du spiller, og de tegnede filmsekvensene er flotte. Men de filmsekvensene som ikke er tegna, ser helt jævlige ut. Du får heller aldri et forhold til karakterene, og stemmeskuespillet, spesielt til hovedpersonen Cole, er ikke spesielt imponerende. Ellers er det et godt spill, som jeg anbefaler alle å snappe opp. 8/10
  • 0
Red Dead Redemption for rundt 1 uke siden
  • 0
Fullførte Red Dead Redemption for ikke så lenge siden. Jeg har en blandet følelse mellom skuffelse og feelgood. Og det er en sykt rar blanding...

Men et knakendes godt spill, det er det. Kommer garantert til å spille gjennom storyen igjen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ble akkurat ferdig med Mirror's Edge, fantastisk spill!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Los
  • Los
Red Dead Redemption

Ganske god slutt.. En periode mot slutten jeg ikke syntes var så bra, men spillet er veldig bra overall. Og selve slutten var overraskende og godt laget. Er bare på 71% da, så kommer garantert til å starte opp spillet mange ganger for litt bountys, stranger-oppdrag, poker og Liars Dice. Masse å gjøre, og utrolig gøy er det å! Kommer nok til å gå gjennom storyen en gang i sommerferien også.

Svært bra spill er det! Håper det kommer en del DLC, det er plass til det!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Red Dead redemption for 2 uker siden
  • 0
Mirror's Edge

Hadde egentlig aldri planer om å kjøpe det.
Gjett om jeg er glad jeg ikke har kontroll på lommeboka

Storyen er ikke så mye å skryte av, men visuelt er det helt fantastisk!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!