Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Fullførte Super Mario Galaxy 2 for noen timer siden. Det vil si "storyen" altså. Har fortsatt igjen å få tak i mange frustrerende stjerner. Gleder meg...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fullførte nettopp MegaMan 1
Hei.
  • 0
Read Dead er gjennomført. Var bra og ikke minst en uventa slutt. Bra noen tør ta den retningen. Ikke like bra som GTA4 da, det er en stor favoritt her i gården.
  • 0
Nettopp ferdig med MegaMan 2
Hei.
  • 0
Spilte nettopp gjennom Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest
Hei.
  • 0
METRO 2033 - Overraskende bra, mye bedere enn S.T.A.L.K.E.R.-serien.
8/10
  • 0
Jeg spillte nylig gjennom Crysis og Crysis Warhead. Jeg har hatt spillene lenge, men ikke spilt dem før nå. Jeg er ingen fan av skytespill, men disse var faktisk svært underholdende.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Crush the Castle 2.
Fant spillet på 1001spill.
Hei.
  • 0
  • Ine
  • Ine
RDR. Ikke 100% enda, men det nærmer seg
Riddle me this
  • 0
Brutal Legend, 100%.
Knurr...
  • 0
  • Ine
  • Ine
Bah, har 98% på det xD Jævlig kjipt.
Riddle me this
  • 0
Battlefield Bad company 2. Har alt i storyen (inkludert trophies). Klart... jeg mangler fortsatt "Demolition man" og de tilleggs trophyene, pluss noen pins og denslags.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Halo 3 Co-Op på Normal
  • 0
Jeg og DoGRoG spilte gjennom Splinter Cell: Conviction Co-Op'en på Realistic.
Vi døde litt for mye noen ganger, men ellers var det kos.

Lagt til 2010-06-23 18:05:
Rettelse, jeg datt ned litt for mye.
  • 0
Uncharted 2. På tide å gjennomføre Shadow complex..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Legend of Zelda: Link's awakening er da erobret. WIN!
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Har ikke fullført et spill på lenge, det forrige var Mirror's Edge som jeg ble ferdig med før ferien, tror jeg.

Siterer Strategist:
Jeg spillte nylig gjennom Crysis og Crysis Warhead. Jeg har hatt spillene lenge, men ikke spilt dem før nå. Jeg er ingen fan av skytespill, men disse var faktisk svært underholdende.

Blah, Warhead er altfor kort.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ferdig med RDRs SP. Har også 100%
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Ble nettop ferdig med Metro for andre gang, og gjorde ferdig Ghost Recon 1
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Ble ferdig med battlefield bad company 1 for litt siden. ER i gang med gjennomspilling nummer 2 nå
  • 0
Mega Man 10 er rundet! Da mangler det bare å runde det på hard, runde det under en time, og klare spillet uten å bli truffet en gang
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Secret of Monkey Island! Anbefales!
  • 0
Nå er jeg akkurat ferdig med F..E.A.R.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Bayonetta var det spillet jeg gjennomførte sist. Det var jo på det enkleste nivået, har ikke prøvd så mye på de mer vanskeligere nivåene.
Beware the beast, but enjoy the feast he offers...
  • 0
Heavy rain og Shaddow complex. Nå går det i Demon`s soul.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!