Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

DeathSpank

Et av de beste arcade spillene noensinne!
men det var så altfor, altfor kort
  • 0
Donkey Kong Country 2 på SNES. Runna det mange ganger før, men kjørte gjennom det en gang til. Virkelig en fantastisk opplevelse fra start til slutt. Et av tidenes beste spill uten tvil. På min topp 10 liste kommer den på tredje plass. 10/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Final Fantasy XIII på PS3. Skjønner godt at folk ikke liker det, men samtidig. Så skjønner jeg enda bedre hvorfor folk liker det også, storfornøyd med dette spillet, elsker kampsystemet, musikken, og egentlig det aller meste ved det.

Sterk 9/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nå er jeg akkurat ferdig med Medal of Honor Airborne, kan ikke skjønne hvorfor det får så mye hat, det er jo fantastisk, though litt kort. 8/10
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Singularity på PS3. Et veldig godt spill om jeg får si det sånn.
Største "problemet" mitt med spillet var nok at det ikke var skummelt. Etter forskjellige annmeldelser å dømme så skulle det være et rimelig skummelt spill. Kan ikke si meg helt enig med dem akkurat.

I begynnelsen av spillet var det faktisk litt skummelt, men det daffet av rimelig kjapt dessverre.

Får en sterk 8/10 av meg.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Limbo

Ikke så veldig langt og man trenger ikke akkurat anstrenge seg for å finne løsningen på ting, men stemningen er utmerket.

Axel & Pixel

Får litt Monty Python feeling innimellom
(da tenker jeg på de korte tegnefilm tingene de hadde i Flying Circus)
Ser litt av samme greia her,
når en klikker seg rundt i det kunstneriske kaoset som utgjør Axel's drøm.
  • 0
Da ble jeg ferdig med "The Legend of Zelda: The Adventure of Link"
Ble en kort prosess, da jeg hadde gjort alt unntatt sistbossen for en god stund siden :>
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Star Craft 2

Er muligens et av de beste spilla jeg har hatt gleden av og spille. Anbefaler det på det varmeste.

Neverinter Nigths 1
Bra og stemningsfult RPG, men det vises at det er noen år gammelt ja
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Tyranus:
Nå er jeg akkurat ferdig med Medal of Honor Airborne, kan ikke skjønne hvorfor det får så mye hat, det er jo fantastisk, though litt kort. 8/10

Fantastisk? Har spilt det hos en kompis, og jeg forstår absolutt den lunkne mottagelsen spillet fikk. Ekstremt generisk og usjarmerende spill. Ikke engang moro, bare grått og trist og uoriginalt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Syntes det var fett nok jeg. Var bare kontrollene på konsoll som var så forferdelig dårlige, seige og harde som søren.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Syntes det var et friskt pust i WW2 spill med tanke på at slagmarken ble såpass åpen som den var. Var også god variasjon i områder der oppdragene både tok plass i okkuperte italienske byer og falleferdige hus i Nederland. Fiender var det også god variasjon i, du trengte ikke skyte de samme nazistene med MP40 og Mauser om og om igjen, men det var også fiender med ekstra tykk armor og strerke våpen som du måtte finne en litt annen metode å drepe dem på. Grafikken var rett og slett nydelig, deilig løpeeffekter, og granat eksplosjonene var også gode.

Siterer Cboy J-kins:
Syntes det var fett nok jeg. Var bare kontrollene på konsoll som var så forferdelig dårlige, seige og harde som søren.

Selv spilte jeg det på Xbox, og det er stort sett bare dette som jeg syntes var dritt. Though utrolig deilig på PC etter å ha prøvd demoen, bare synd installasjonen på det fulle spillet var et helvetes stort prosjekt.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Spillte ferdig historiemodusen på Toy Story 3 i dag, den var ekstremt kort, men det var bra til å være et lisensspill. Liker at de ikke prøver å servere oss direkte det som skjedde i filmen, men gikk litt ut av den og ga oss litt mer innsikt i enkelte scener av filmen. Er nok ganske uforståelig med mindre man har sett Toy Story 3, men definitivt verdt å spille gjennom en eller annen gang.
Har ikke fullført den modusen hvor man spiller i en liten "åpen verden", men den er litt lengre da så tar litt mer tid å komme seg gjennom den.
  • 0
hmm!
det siste jeg runna var vell Alan Wake, men det blir ikke lenge for om en uke eller noe sånnt kommer metro 2033
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Har ikke Metro 2033 vært ute en ganske god stund nå
  • 0
Kansje han mener Metro 2034? Men det ble annonsert i Juni i år sååå....

Lagt til 2010-08-07 22:32:
Eller DLC'en til Metro 2033.

Lagt til 2010-08-07 22:32:
At det er det han venter på lissom. Metro 2034 er ikke en DLC.
  • 0
monkey island 2
www.spillnytt.net
  • 0
jopp det har det men har ikke spillt d
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Dragon Age: Origins.

"Aren't you a little short for a guard?"
Flau av å si at jeg tok referansen.

+ Bra skrevet, mye arbeid lagt ned i det, respekt for spilleren ved å ikke dumme spillet for mye ned.

- Kjipt plott, elendig AI (særlig i siste kamp - golemene mine bare sto som stein (HAHAHAHAHAH) og så på at dragedummingen spiste laget mitt), mage-klassen er totalt ubalansert. Ikke at det gjorde noe. Spilte som mage, og Crushing Prison/Force Field/Petrify + Inferno/Blizzard/Fireball = all motstand knust.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Dragon Age: Origins.

"Aren't you a little short for a guard?"
Flau av å si at jeg tok referansen.

STÆR WÆRS! Hva er det som er så flaut med det?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Star Wars: Knights of the old Republic - Light side
Rocktober
  • 0
hum hum, Medal Of Honor Airbourne for 913921578430 gang ^^
  • 0
Det siste spillet jeg gjennomførte var nok GTA IV men det er en liten stund siden
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Limbo

Ikke så veldig langt og man trenger ikke akkurat anstrenge seg for å finne løsningen på ting, men stemningen er utmerket.

Axel & Pixel

Får litt Monty Python feeling innimellom
(da tenker jeg på de korte tegnefilm tingene de hadde i Flying Circus)
Ser litt av samme greia her,
når en klikker seg rundt i det kunstneriske kaoset som utgjør Axel's drøm.

Husket at jeg prøve Axel and Pixel demoen. Var morsomt.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Halo 3: ODST på Norman
  • 0
Siste spillet jeg gjennomførte var FFXIII, et ganske godt spill, men for mange frustrerende kamper og litt for linært. Ellers har jeg også rundet SMG2 og Legend of Zelda Majoras mask.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!