Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Gjennomførte akkurat Brütal Legend for andre gang, på Brütal vanskelighetsgrad.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Klarte Sniper Ghost Warrior for en knapp halvtime siden.
Spillet hadde mange grafiske "glitch's" og fiendenes AI var forferdelig på enkelte steder i spillet, bortsett fra det så fant jeg enkelte av snikkskyter scenene ganske artige, 6/10
  • 0
Starcraft II på normal. Ikke verdens beste historie eller framføring, men uten tvil godkjent.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer F0xHunter:
Kansje han mener Metro 2034? Men det ble annonsert i Juni i år sååå....

Lagt til 2010-08-07 22:32:
Eller DLC'en til Metro 2033.

Lagt til 2010-08-07 22:32:
At det er det han venter på lissom. Metro 2034 er ikke en DLC.

Jeg mente alså at jeg hadde bestilt metro 2033 på play og at det kommer om noen dager(sammen med the saboteur )
PS.250 kroner for begge spilla
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Ble akkurat ferdig med Ghost Recon: Advanced Warfighter, og herregud for et spill! De siste oppdragene var rett og slett episke, og den taktiske delen var utrolig godt gjennomført. Spillet var though urettferdig og menneskelig vanskelig til tider.

Nå er jeg ENDELIG klar til å prøve GRAW2!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Calhoun, Metro 2033 er definitivt verdt å vente på, startet på det til PC rundt 18 tiden på søndag.
  • 0
er det så bra Zytocz? for jeg dør av venting
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Jeg synest det er bra.
  • 0
Det må vel vere Resident Evil: Darkside Chronicles på co-op
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Mirror`s Edge.
  • 0
Ble ferdig med GRAW2 i dag, fyyyyyyyy søren for et spill! Var helt klart vært all letingen! Kommer kanskje med en anmeldelse av det i løpet av dagen.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Demon's Soul. BEST RPG OF THE YEAR. End of
"Objection!"
  • 0
Darksiders
Rocktober
  • 0
I går fullførte jeg Splinter Cell Conviction, 8/10.
I dag fullførte jeg Metro 2033, 7/10.
  • 0
Fullførte Bad Company 2 for andre gang. Spillet oppfylte ikke forventningene mine. Klart, den fullstendige ødeleggelsen av hus gir en tilfredstillelse lik annen, men når Haggert har mistet sin "normale" oppførsel han hadde i eneren og lite bruk av militøre kjøretøy over lengre tid i singelplayeren, da blir det for kjedelig. Helikopter bruken var også svært kort. Våpnene er geniale men jeg savner flere håndvåpen. Blir litt dumt når vi kun har hagler med FJM og ikke pistoler
7/10
  • 0
I går fullførte jeg Assasins's Creed II. Slutten ga meg varige frysninger, og jeg ser frem til spill nummer tre. Om Brotherhood kjøpes er jeg fortsatt usikker på, men AC 2.0 vil jeg hvertfall gi 9/10, og det er sjelden jeg har fått så mye valuta for 200 kr.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Fullførte God of War 2 nå nettopp. Awesome game
  • 0
Ble nettopp ferdig med Tom Clancy's HAWX 7/10
Rocktober
  • 0
Gjennomførte i dag Dragon quest IX sentiels of the starry skies. Utenom Pokemon er dette et av de beste turbaserte RPGene jeg har spillt, anbefales.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gjennomførte Demon`s souls. Utsøkt.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Gjennomførte Borderlands til PS3 veldig bra
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Solx
  • Solx
Har fortsatt ikke gjennomført noe :1 EVER! Ok... Dragonball Z Budokai 2
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Fullførte nettop Star Wars - Jedi Knight: Jedi Acadamy Det er faktisk temlig fett
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Mini Ninjas.

Et veldig kort spill, som ikke gir noen særlig utfordring.

Man blir også litt lei av fiendene som konstant roper "Ninjaaaaa, ni-ni-ni-ni ninjaaaaaaa", men selve musikken er bra, og passer spillet perfekt.

Når det er sagt, spillet gir en meget god atmosfære, og grafikken er veldig koselig. Et spill jeg syns var utrolig morsomt fra start til slutt, selv om jeg skulle ønske en større utfordring, og flere baner.
Hei.
  • 0
  • Los
  • Los
Batman: Arkham Asylum

Nå gleder jeg meg sykt til 2ern. Ikke fordi jeg syntes nummer 1 var så sykt bra, men fordi 2ern ser ut til å kunne rette på det jeg ikke likte med nummer 1. Jeg vil ha større og mer åpne områder å bevege meg i, større område å bevege seg på under slossing og en historie som er mer kraftig og mer omspennende i Bat-universet enn "Jokeren ville bare kødde litt".
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!