Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Jeg og en venn runnet alle kampanjene i Left 4 Dead i går, co-op split-screen.
  • 0
"machinarium"
Spillte gjennom hele i dag og for en fornøyelse det var. Definitivt 2009s beste "indiespill", kommer ikke over hvor fantastisk det visuelle og musikken i spillet var. 10/10
  • 0
  • Zook
  • Zook
Red Dead Redemption. Som forventet av Rockstar; en mektig og lang spillopplevelse med voksen og tålmodig historie, masse å gjøre (mye mer enn i GTA til og med), kule karakterer, bunnsolid soundtrack og gigantisk frihet. Spillet er dog ikke perfekt. Som i GTA IV er mange av oppdragene veldig like, og mange føles nærmest meningsløse ettersom man skal gjøre akkurat det samme som tidligere. Historien er litt treg noen steder og kunne lett vært noen timer kortere. Ellers har jeg lite å klage på. Mange av irritasjonsmomentene fra GTA IV - der det største er at det ikke er checkpoints under oppdrag - er fikset.

Nå som historien er ferdig har jeg fremdeles ting å gjøre i spillet, som å gjennomføre challenges, gjøre oppdrag for strangers, skaffe nye outfits og slakte grizzlybjørner.
You're sleeping over, right?
  • 0
er vell

Smackdown vs Raw2010 (alle roads to wmania)

meh ganske greit. 7.5/10
  • 0
Rundet Fire emblem path of radiance i går.

Et av de beste turbasert strategi/RPG jeg har spillt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Red Dead Redemption! Definitivt på samme nivå som GTA IV. Setter begge omtrent likt. Det vil da si, fantastisk!
Heihei
  • 0
Rundet nettopp Half-Life 2 for tredje gang. Jeg elsker Half-Life spillene.
  • 0
Shank
Ganske kort spill, men det var moro med de 3 timene "hardcore 2d fighting" spillet varte. Ganske god grafikk og gameplay, litt synd at det ikke er online co-op så man må spille off line for å få spillt prologen til spillet, men alt i alt får det 9/10. Kunne oppnådd en tier som et nedlastbart spill, men lengden er bare for kort.
  • 0
Siterer Zyrocz:
"machinarium"
Spillte gjennom hele i dag og for en fornøyelse det var. Definitivt 2009s beste "indiespill", kommer ikke over hvor fantastisk det visuelle og musikken i spillet var. 10/10

Jeg prøvde demoen... Kjøpte spillet nå, dette var rett og slett fantastisk !
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Mafia 2, skal ikke spoile slutten, men jeg er skuffet

Bra spill uansett!
  • 0
Siterer coolandcalm:

What?...
De hadde jo planlagt 4 slutter, men de gikk for den testerne av spillet synest var episk så hvordan kan man ikke like den?
  • 0
Mafia 2. Bra spill, men det levde ikke opp til alle forventningene.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer coolandcalm:

What?...
De hadde jo planlagt 4 slutter, men de gikk for den testerne av spillet synest var episk så hvordan kan man ikke like den?

Slutten er Crap, believe me
  • 0
Jaja, Mafia 2 var nå det spillet jeg fullførte før Shank og jeg ble ikke skuffet over slutten
  • 0
  • Zook
  • Zook
Rundet nettopp Mafia II.

+Ganske bra historie
+Flotte cutscenes
+Til tider knalltøft soundtrack, selv om det er altfor få sanger på radioene
+Ok coversystem
+Mange skikkelig underholdende actionsekvenser

-For kort og lite; historien varer bare i 10 timer, ingenting å gjøre i byen utenom oppdragene, føles sjelden som et etterlengtet eller gradiost spill. Generisk skytesystem og kjedelige våpen.

For de som ikke har kjøpt det anbefaler jeg å vente til det synker i pris.
  • 0
Siterer Zook:

Enig. 2K gjorde et smart trekk ved å gi ut spillet før høstrushet og om man absolutt må ha et sandkassespill og man ikke har klart GTA4 anbefalles det og skaffe GTA4 istedenfor. Mafia 2 klarer bare ikke å stå opp imot de titlene vi kjenner innenfor sjangeren og føles ikke noe nyere enn GTA4 fra 2008. Om Mafia 2 hadde kommet ut i 2007 ville det nok blitt omtalt som et av 2007s beste spill, men på dette markedet er det bare så mange bedre spill i 2010.
  • 0
I helgen rundet jeg COD 5. Historien var fengende nok til å spille videre, men oppdragene var ganske kjedelig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Lånte Battlefield: Bad Company 2 av en kompis i helga, og rundet det nettopp. Var ganske fett. Mange fete skytesekvenser, og det var fett å sprenge hus & shit. Historien var ikke noe særlig, og det hadde mange veldig frustrerende øyeblikk her og der. Men, fornøyelig spill, og det underholdt meg. Gir det en 7/10.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Zook:
Rundet nettopp Mafia II.

+Ganske bra historie
+Flotte cutscenes
+Til tider knalltøft soundtrack, selv om det er altfor få sanger på radioene
+Ok coversystem
+Mange skikkelig underholdende actionsekvenser

-For kort og lite; historien varer bare i 10 timer, ingenting å gjøre i byen utenom oppdragene, føles sjelden som et etterlengtet eller gradiost spill. Generisk skytesystem og kjedelige våpen.

Nesten helt enig, har ikke rundet det enda, men synes det var en smule skuffende. Historien var frosåvidt bra av det jeg har spilt, men jeg synes Vito virker som en litt kjedelig karakter for å være ærlig.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
  • Ine
  • Ine
Innfæjmus. Kongebra, etter min mening. Fin liten twist på slutten, og rett og slett ganske så fengende historieoppdrag. (Sterk) 8/10.
Riddle me this
  • 0
Portal, ca. 2 og et halvt år siden sist og jeg kjøpte ToB til PC i mai fordi jeg ville ha TF2. Kjedet meg litt idag og jeg hadde Portal installert på PC så jeg lurte på om jeg skulle gjøre lekser eller klare Portal, valget endte med det sistnevnte
  • 0
The Elder Scrolls IV Oblivion: Shivering Isles XBOX 360
Rocktober
  • 0
Scott pilgrim vs the world: The game er nå ferdig!
Fy flate for et morsomt spill :p
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Batman Arkham Asylum
Første gjennomspilling spilte jeg på medium, og da var det altfor lett. Daua nesten ikke en eneste gang. Andre gjennomspilling var på hard, og da var alt perfekt. Spillet er dritfett og har ett awesome kampsystem. Synd jeg ikke kjøpte det tidligere.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fullførte nettopp Borderlands. Det er ypperlig hvis du ikke trenger noen gjennomtenkt historie og bare vil kose deg i timesvis. Dette må være et av de lengste spillene jeg har spilt, og jeg har fremdeles mange sideoppdrag og tilleggspakker i vente.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!