Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Fullførte Half Life 2 for ikke så lenge siden. Har nå igjen en time eller to på Half Life 2: Episode 1. Ikke lenge igjen til jeg går i gang med Half Life 2: Episode 2.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Fullførte Final fantasy the 4 heroes of light til DS i går.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fullførte Story moden i Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm 2 i går. Bedre enn jeg hadde forventet, og sisteboss var bare utrolig epic, selv om han var en skikkelig Pain in the ass å slå...hurr.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves for noen timer siden
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Bedre enn jeg hadde forventet, og sisteboss var bare utrolig epic, selv om han var en skikkelig Pain in the ass å slå...hurr.


Ordspill er alltid gøy :]
Hei.
  • 0
Rundet Sonic the hedgehog 4 episode 1 nettop.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Rundet Final Fantasy: The Four Heroes of Light i går.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fullførte Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm 2 i dag.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Samme for meg.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Netopp fullført Half Life 2: Episode One .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Batman Arkham Asylum var vel det siste, og før det Red Dead Redemption.
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Gta: Chinatown wars (på ds) .
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fullførte akkurat Darksiders
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fullførte spillet InFamous for noen dager siden.
QWOP = RageQuit
  • 0
Fullførte RDR: Undead Nightmare i går, utrolig awesome "what if?" scenario.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fullførte Red faction Guerilla for en uke siden, utrolig tøft spill! Trenger man en dør, kan man bare slå hull i veggen
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Fullførte Splinter Cell: Conviction i dag
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Det var nok Amnesia: The Dark Decent. Var desverre ikke så langt som jeg hadde håpet, men fortsatt bra og skremmende!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Dragon age origins. Trivelig opplevelse.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Halo Wars
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
erh..... reach i guess, jobber med new vegas nå da :3
  • 0
RDR: Undead Nightmare for en stund tilbake.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
fra mobilen

Halo reach, mangler seks og en halv million til å komme til siste boss i fable 3.
  • 0
Fullførte Castlevania: Lords of Shadow for noen dager siden, utrolig episk historie og soundtrack. Og omgivelsene er noe av det peneste jeg har sett i ett spill på lenge.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fable 3 .. og jeg måtte ikke ha penger for å ta han.. men måtte vente 1 år i spillets tid.. som tok 1-2 timer..
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!