Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Gjennomførte nettopp Call of Duty: Black Ops på Regular. Snart blir det Veteran.
  • 0
Gjennomførte Sonic colors i dag, et av de bedre Sonic spillene som har kommet ut i det siste.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fullførte Assassin's Creed: Brotherhood for noen minutter siden. God damn, jeg elsker dette spillet, mer enn ACII faktisk! Det trodde jeg ikke var mulig. Dette spillet er ett MUST, for ALLE.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg husker ikke om det var Robot Rescue eller Legends of Exidia, begge på Nintendo DS som jeg rundet sist.
  • 0
Batman The Brave and The Bold, Nintendo DS.
  • 0
Vanquish var det siste, og er på slutten av Enslaved så det tar vel ikke så lange stunden før jeg har rundet det oxo.
This is great banter, it really is.
  • 0
Assassin's Creed: Brotherhood.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Los
  • Los
Dragon Age: Orgins

Andre runde. Fortsatt jævlig kult! Faktisk mye kulere andre gangen, fordi jeg la mer tid i side-quests og karakterene. I tillegg var det gøyere å spille mage, var Blood Mage/Arcane Worrior og ble level 21. Så på slutten følte jeg meg ganske mektig hehe. Fikk en helt annen slutt en sist også, en annen på tronen, en annen tok dragen og helt andre konklusjoner sykt kult!

Så nå er jeg klar for Dragon Age 2, kanskje Awakining først da men tenkte jeg skulle prøve meg på "The Witcher" først
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Fullførte akkurat Sly 1 fra The Sly Trilogy
Let the voice of love take you higher
  • 0
Assassins Creed Brotherhood! Me like...
  • 0
Siste jeg fullførte var Dragon Age: Orgins. The Darkspawn Chronicles
Leliana's Song
The Golems of Amgarrak
Witch Hunt
og Star Wars: The Force Unleashed 2
Rocktober
  • 0
Fullførte akkurat Cave Story på Wii. Har fullført det noen ganger på PC, men det var mye lettere, og gøyere på Wii. Anbefales!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siste jeg gjennomførte var Black Ops på veteran. Nå arbeider jeg med Sly 2!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg fullførte nettopp Mass Effect 2.

Jeg kommer nok til å fullføre det igjen, med tanke på at jeg gjorde noen feil mot slutten av spillet som endte med at 2 på laget mitt mistet livet.

Alt i alt så er Mass Effect 2 på min liste av årets beste spill!

Min sluttkarakter: 9/10
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Ble nettopp ferdig med hovedhistorien og sideoppdragene i den første expansionpacken til Borderlands: The Zombie Island of Dr. Ned.

Var herlig å spille Borderlands igjen, og Zombie Island var utrolig morsomt å spille. Herlig fra start til slutt, og elsket humoren her. Det er sjelden å finne et spill som er så underholdende, morsomt og stort som Borderlands, og Zombie Island spiller videre på spillegleden. Utrolig bra.

9/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg fullførte nettopp Hero of Sparta... er et lite men morsomt spill
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
  • Los
  • Los
Infinity Blade

Kult, morsomt og avhengihetsdannende. Men temmelig repiterende og mye grind! Men det er et sykt kult og fantastisk flott iPhone-spill!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Assassin`s Creed: Brotherhood.
  • 0
Fullførte nettopp Half Life 2: Episode 2. Hvor lenge igjen til episode 3 da?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Metro 2033

Ok spill. En anelse kort.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Mass Effect 2. Alle sideoppdrag er fullført, med mindre det er noen anomalies på de få planetene jeg ikke har scannet enda. Er vel bare å kjøpe Shadow Broker-expansion-DLC-thingy-greia, nå, da
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Er vel bare å kjøpe Shadow Broker-expansion-DLC-thingy-greia, nå, da


Spiller den nå!!! Nice
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Ine:
Mass Effect 2. Alle sideoppdrag er fullført, med mindre det er noen anomalies på de få planetene jeg ikke har scannet enda. Er vel bare å kjøpe Shadow Broker-expansion-DLC-thingy-greia, nå, da


Er i samme situasjon Men mangler Kashumi dlc en og

Siste jeg fullførte var vell Saint Row 2, mye bedre en gta syntes nå jeg
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Fight Night Round 3

Er du ute etter et spill med en utrolig grafikk og er halvveis interessert i sporten er dette spillet for deg. Hvis du i tillegg har familiekomplekser, ustabil mental tilstand eller rett og slett vil leke Rocky Balboa, kan jeg anbefale dette spillet på det aller varmeste.
  • 0
Fullførte Assassin`s Creed: Brotherhood for et par uker siden.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!