Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Alpha Protocol, definitivt et av fjorårets beste spill. Artig gameplay, flotte dialoger og god historie.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer Zyrocz:
Citerer Cherno:
Citerer Dtno:Rundet Max Payne for andre gang
Veldig bra spill.

Min yndling!


Synest du det er bedre enn Max Payne 2 ? Max Payne 1 er bra, funket desverre litt dårlig på Windows 7 så ble litt ødelagt opplevelse. Selv liker jeg Max Payne 2 mye bedre. Synes saktefilm funker så mye bedre der. Liker også historien bedre.


Liker 2'ern best ja, har spelt det gjennom på ''Dead on arrival'' da får man ein anna slutt.
Men så kommer jo Max Payne 3 snart da.
Men blir sikkert ikkje so bra siden Remedy ikkje er involvert.
Og ka i helvete gjer Max Payne i Brazil?
Og så måtte de gjer fyren skalla mæ.
Nei, blir spennande å sjå ka Rockstar kjem til å gjer med serien.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Ble ferdig med Zelda OoT i morres! (:
Ikke Trykk Her
  • 0
Dtno, for ikke å nevne at Rockstars planer var egentlig å ha en annen stemmeskuespiller for Max Payne, men de fullførte ikke denne ideen.
  • 0
Siterer DoanDavid:
Synest du det er bedre enn Max Payne 2 ? Max Payne 1 er bra, funket desverre litt dårlig på Windows 7 så ble litt ødelagt opplevelse. Selv liker jeg Max Payne 2 mye bedre. Synes saktefilm funker så mye bedre der. Liker også historien bedre.


Nei. Synes 1 er mye bedre enn 2. Grafikken og fysikken i 2 er fantastisk, men historien var ikke i nærheten så bra som 1
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
TimeSplitters: Future Perfect

Hadde det for noen år sia,
så jeg ble meget fornøyd når jeg så det i brukthylla på GS.
Storyen er litt i korteste laget, tok bare 4,5 timer å gjennomføre på Hard.
Men alt annet man kan gjøre, veier opp for det.
Er plenty med challenges og arcade moduser å spille alene eller med venner.
Et av mine favorittspill fra Ps2 generasjonen.
  • 0
Deadly Premonition, et av, om ikke, det beste spillet fra i fjor. Er ikke ofte jeg ender opp med å spille hele dagen to dager på rad.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er ikke ofte jeg ender opp med å spille hele dagen to dager på rad.


Trololo
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Kane and Lych 2: Dog days
Dead nation

Begge med en kompis som bodde hos meg et par dager. K&L sugde, dead nation var ok
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Splosion Man, kjedet meg så tenkte jeg kunne spille gjennom spillet i dag. I morgen kommer Ms. Splosion Man
  • 0
Bioshock 2. Veldig bra, selv om det ikke når opp til eneren...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Mirror's Edge på Normal i dag.
  • 0
Lost kingdoms 2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fullførte akkurat InFamous 2 med den gode slutten. Deffinitivt det nye favorittspillet mitt på PS3. Nå er det bare å ta den onde gjennomgangen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Link's awakening DX.

Spillet har mange frustrasjons momenter (Kan bare ha 2 itemer på om gangen), men er alikevel et solid Zelda spill 7/10 (sterk).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Ine
  • Ine
L.A. Noire

/Startet treigt. /Tenkte jeg skulle gi det en sjanse. /Ventet på at moroa skulle begynne... I ca 20 timer.

Hvor skal jeg begynne? Kanskje med at jeg digger noir-filmer, og hvordan L.A. Noire - til tross for navnet - ikke gir ønskede feeling at all? Grafikken - alltid lys og fargerik. Det er svært sjeldent man faktisk hører noe musikk, utenom den ene sangen som spilles om og om igjen når du leter etter clues.

Og Cole Phelps? Har aldri opplevd en verre hovedperson. I et spill som ikke fokuserer på ren underholdning, men historie og, vel, innovasjon, forventer jeg en godt skrevet karakter som kan drive historien videre. Phelps er så tørr at når det skjer ting som forandrer livet hans drastisk, kunne jeg ikke brydd med mindre. Noe som er synd - for dette spillet hadde potensiale.

Man blir sittende gjennom sak etter sak, der du håper at noe interessant skal skje. Og når det først skjer, så får det en langt fra tilfredsstillende slutt. Slutten av selve spillet derimot, ble jeg svært godt fornøyd med. Delvis fordi det endelig var over, delvis fordi... Vel, de som har spilt spillet vet nok hvorfor.

Gameplayet er til tider satans irriterende. Ikke fordi jeg ikke tok meg god nok tid - jeg fikk bra score på de fleste saker; men fordi mye blir bare gjetning. Phelps sier av og til ting du ikke vil han skal si (jeg har bl.a. gått til verbalt angrep på uskyldige voldtektsofre), og ansiktsuttrykkene er heller ikke til stor hjelp. Når du klarer noe, føler man ikke tilfredshet fordi det var utfordrende å komme fram til riktig avgjørelse; man følte seg heller lettet for å ha valgt riktig tredel.

Spillet hadde virkelig potensiale, men historien skuffet, karakterspekteret var usedvanlig svakt, noir-følelsen var totalt fraværende og gameplayet sviktet.

Årets skuffelse.

5/10
Riddle me this
  • 0
Og da har man sett den onde slutten i InFamous 2. Må si jeg likte den hakket bedre enn den gode. Mye mer sjokkerende ivertfall.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Bastion, da er det på tide med new game+.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer fantomena:
Ty the Tasmanian Tiger 2: Skogens Redning
luv it <3
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Citerer fantomena:Ty the Tasmanian Tiger 2: Skogens Redning luv it <3


I know <3
  • 0
Bastion new game+. Er vel det første spillet jeg har fått alle achievments i. 9/10 (svak).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Angry Birds Rio Kapttiel fire er nå gjennomført, da er det bare å vente på ny oppdatering med flere baner.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ble ferdig med Dragon Age: Origins i dag, utrolig bra spill, skal helt klart spille igjennom det flere ganger en eller annen gang
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • Los
  • Los
The Witcher 2: Assassins Of Kings

Fantastisk spill! Historien ble veldig komplisert ettervert, men det jeg skjønte en del mot slutten. Selv om det var mange motiver og handlinger og personer som krysset hverandre, så det var vanskelig å holde styr på alt og alle hehe.

Det blir nok spilt igjennom igjen for å se om jeg forstår mer underveis hehe.

Definitivt årets beste så langt!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!