Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Siterer Cherno:
Det beste spillet jeg noengang har spilt, deler av lyden er fucked opp? Kan ikke jeg huske, lengre? Synes det var ganske langt jeg

Max Payne 1 har fucked up lyd når det kommer til musikk og tale. Lydeffektene funker generelt som de skal, men musikken kommer og går når den føler for det og Max Payne sier så og si ingenting gjennom hele spillet.
  • 0
Fullførte nettopp Assassins Creed: Revelations. Er veldig likt Brotherhood, men likevel ett bra spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Super Pokemon Rumble.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Killzone 3. Litt for kort, men fra start til slutt en utrolig spillopplevelse. Mye mer varierte områder enn i forgjengeren, og mye mer fargerikt. Det likte jeg godt. Killzone 3 leverer den ene spektakulære actionsekvensen etter det andre, og ved hjelp av god variasjon i gameplayet føles det alltid like underholdende og det er vanskelig å gå lei, noe som er tilfellet med de fleste FPS-spill. Grafikken og lydnivået er begge helt i øverste nivå, og er kun slått av Uncharted 3. Vinterlandskapet vil gi deg hakeslep.

Killzone 3 føles bedre å spille enn for eksempel CoD, og utskytningene er mye deiligere å være med i, takket være flott fysikk, smartere fiender og brutale nærkampsangrep. Jeg ble aldri lei av å kutte over strupen, brekke nakken eller å presse inn øynene på Helghast-soldatene.

Killzone 3 er det nest beste FPS-spillet jeg har spilt, bak BioShock. Det underholder konstant, tilbyr fantastiske actionsekvenser, god variasjon og grafikk og lyd i høyeste klasse. Kort kampanje, forglemmelig historie og dårlig dialog hindrer 9'ern, men Killzone 3 er likevel et knallgodt spill jeg kommer til å gjennomføre flere ganger.

Sterk 8/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ble ferdig med Assassin's Creed: Brotherhood tidligere i kveld, utrolig bra spill Blir kjøp av Revelations til neste år, vil bli ferdig med Ezio's historie før 3-eren kommer.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Assassin's Creed: Revelations. Forsto nesten ingenting. Har spurt i Revelations tråden.
  • 0
Batman: Arkham City For et fantastisk spill Skal helt klart spille igjennom det flere ganger.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Modern Warfare 3 - enspillerdelen

Action, action, action... En solid opplevelse, men den mangler mye av dybden og finessen Black Ops klarte å skape med sitt interessante plott. Men alt i alt følte jeg det var en verdig avslutning på Modern Warfare-serien.

Sterk 7/10
Just kill him with your awesome
  • 0
Battlefield 3

Helt grei enspiller men fantastisk flerspiller

10/10
Per aspera ad astra
  • 0
Spilte gjennom Uncharted 3 for noen dager siden, og kan ikke si annet enn at det er et fantastisk spill
  • 0
Fullførte nettopp BioShock for andre gang. Helt klart ett av de beste FPSene jeg har spilt.
  • 0
Uncharted 3

Dette er andre gangen jeg runder det, og jeg vil faktisk si det var bedre denne gangen...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Fullførte nettopp historien i The Elder Scrolls V: Skyrim.

Brukte nøyaktig 23 timer og 11 minutter. Synes slutten var ganske kjapp og rar.
  • 0
Grand Theft Auto: The Lost and Damned

Dette er jo en liten ekstra spille pakke til GTAIV, men jeg må si eg faktisk imponert!
Det er kort, men veldig bra den stunden det varte.
Dette er GTAIV med en nye hovedperson, historie, våpen og biler.

8/10
  • 0
Batman: Arkham City

Annet enn at det kanskje var en smule for kort har jeg ikke noe spesielt negativt å si om spillet. Hadde det moro fra start til slutt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
God of War HD

Et fantastisk blodig eventyr fra start til slutt. Nå skal jeg starte med 2ern.
  • 0
Metro 2033
Fantastisk atmosfære og gameplay men litt kort i mine øyne.
Per aspera ad astra
  • 0
Hector: Badge of Carnage

Herlig britisk galskap med den mest kreative språkbruken som fins innpakka i et 2D pek-og-klikk eventyr. Seriøst, har du sansen for britisk tullehumor så må du spillet deg gjennom denne tredelte serien. Sørg for å få med deg alle 3 episodene
And now for something completely different:
  • 0
Fullførte Killzone 3 i går.

Ett fantastisk herlig FPS, som er intenst og inneholder masse action!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Fullførte Killzone 3 i går.

Ett fantastisk herlig FPS, som er intenst og inneholder masse action!

Det eneste jeg mener mangler er historien. Når man har runnet historien noen ganger så merker man hvor dårlig den egentlig er. Guerilla Games trenger noen ordentlige historieforfattere.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Men nå spilte jeg ikke spillet for historien da. Men den var da ikke så aller verst. Etter ca halve spillet Spoiler:Når man befrir Narville fra Helghastene , så var jeg faktisk ganske interissert i å vite hva som skjedde videre i historien.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Neinei, jeg spilte ikke for den i starten heller. Men bare la merke til det.. Får håpe de forbedrer seg i firern.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Touhou: Mountain of Faith. Jeg ble sint. Mange ganger. Men det var gøy uansett, totaly worth it.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fullførte Rayman Origins i går kveld. Med den fantastiske grafikken og den lystige musikken, er dette en sterk kandidat til fjorårets beste spill for min del.
  • 0
Infamous 2

Da har jeg fullført det som helt...og jeg må si jeg er skuffet...det er bedre en det første, men ikke mye!
Det er lineært, lite nytt innhold...

7 eller 6 av 10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!