Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Deadlight

Knallbra zombie-sidescroller med lekker artistisk grafikk. Fin historie med en twist på slutten.

8/10.
  • 0
The Walking Dead: Episode 1 - A New Day
The Walking Dead: Episode 2 - Starved for Help
The Walking Dead: Episode 3 - Long Road Ahead


En fantastisk spillserie så langt. Utrolig engasjerende og en utrolig god historie. Anbefales til alle! Gleder meg mye til Episode 4.
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Red Dead Redemption. Ah...følelsen er der hver gang. Jeg sitter alltid med en viss tomhet hver gang jeg fullfører dette spillet. Men det er så sabla verdt det. Uten tvil en av mine favoritter denne generasjonen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Silent Hill
Virkelig en spennende og annerledes spillopplevelse!
Må si at jeg var litt dum at jeg trengte en walktrough på en av puzzlesene pga hadde vært stuck en stund og var lei.
9/10
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Empire: Total War!

Helt fantastisk spill som fortsatt er blant topp 3 hos meg!
  • 0
God of War III

Da har jeg fullført alle spilene i serien. 3ern var litt kort, men ellers helt fantastisk! 3ern har ligget i hylla siden lansering uten at jeg har fullført det. Likte best kampen mot Cronos.

9/10.
  • 0
Walking Dead 1-3

Overraskende bra hittil.
Venter utålmodig på neste del.
  • 0
Siterer fantomena:
ikte best kampen mot Cronos.


Spoiler:Min favoritt er nok kampen mot Hercules. Når du moser trynet hans med Cestus er så sinnsykt at jeg ble sittende og skrike ut "fy faen!!!" mens jeg gjorde det. Det skjer sjelden hos meg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Spoiler:Min favoritt er nok kampen mot Hercules.


Spoiler:Min favoritt er "kampen" mot Hermes. Hatet når den jævelen løp fra meg hele tiden. Avkappingen av beina hans føltes så sinnsykt deilig etter å ha måttet følge etter han.
  • 0
I Am Alive

Noe av det kjedeligste jeg har spilt på lenge.

4/10.
  • 0
Guys, når dere siterer spoilere funker de ikke lenger.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Guys, når dere siterer spoilere funker de ikke lenger.


Beklager, endret meldingen nå.
  • 0
Max Payne 3 (PC)

Fin historie, men ikke noe å klappe for. Max er like gal og avhengig av painkillers som alltid. Fin grafikk selv om detaljene i omgivelsene er litt skuffense, så er skjegget til Max og Raul Passo veldig detaljert. Lang enspillerdel. Ellers er som sagt historien ikke noe å klappe over, litt skuffende grafikk og ingen Max Payne følelse følelse.

7/10.
  • 0
The Walking Dead: Episode 1 - A New Day (PC)

Likte dette veldig godt. Veldig spennende.

8/10.
  • 0
The Walking Dead: Episode 3

Holder det samme høye nivået som de to andre episodene. Hadde noen brutale valg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
The Walking Dead: Episode 2 - Starved for Help (PC)

Var på tide at jeg begynte å spille disse episodene. Har hatt spillet liggende på Steam siden lansering uten å ha rørt dem.

Episode 2 var mye bedre, mye mer spennende og hadde en veldig bra og creepy historie. Likte episode 2 mye bedre enn episode 1.

9/10.
  • 0
The Walking Dead: Episode 3 - Long Road Ahead (PC)

Like bra episode som de forrige. TT Games holder kvaliteten veldig bra på denne episoden også. Svært spennende. Noen veldig triste tidspunkter her også. Gleder meg til episode 4 nå!

9/10.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
L.A. Noire, kjøpte det på Steams sommersalg. Utrolig bra spill med en trist slutt!
  • 0
Lego: Harry Potter Years 5-7

Et helt greit spill som manglet mye av sjarmen som forgjengeren hadde. Dette føltes bare utrolig kjedelig og langtekkelig. Jeg tenkte ofte på å bare gi opp hele spillet, men coop - modusen gjorde at det ble en smule lettere å komme gjennom spillet, coop - modusen var dog noe vinglete utført, bokstavelig talt; hvis man gikk for langt vekk i fra hverandre, så kom det et slags skille på midten av skjermen som ødela en del av bildet. Men til tross for alle disse negative tingene, har spillet sine øyeblikk og kontrollen sitter også greit, og trylleformlene som man lærer underveis er lett også håndterlige. 5/10
  • 0
  • 192
  • 192
To the Moon

Et spill som varierer ekstremt mye i kvalitet. Rent visuelt og gameplay-messig står ikke spillet særlig sterkt, men blir til de grader reddet av historien og dens originalitet. Det er forfriskende med et spill som tør å fokusere 100% på en følelsesladet og en bittersøt historie, med et soundtrack i særklasse. Det er bare synd at det er så å si alt spillet har å by på...

7/10
Get ready for a better you
  • 0
F.E.A.R.

Veldig bra. EN god historie også. Eneste problemet var at det ble litt for monotont. Da har jeg iallfall spilt gjennom alle spillene i serien.

8/10.

Prøvde meg også på utvidelsene Extraction Point og Perseus Mandate. Men DLCene hadde ikke 1980x1080 oppløsning, så det ble ingenting av dem. I tillegg var DLCene veldig kjedelige og gav meg ingenting den første timen.
  • 0
The Witcher 2: Enhanced Edition (PC)

Uten tvil et av de beste RPG spillene jeg noensinne har spilt. Veldig solid historie med minneverdige karakterer, og kampsystemet er utrolig smooth.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Scott Pilgrim VS The World: The Game på supreme master difficulty. Det var overaskende enkelt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
The Baconing

Når ikke opp til forgjengerne på noe vis.
Boosten i vanskelighetsgrad er bare irriterende.
6/10

McPixel

Fjollete...
  • 0
Borderlands

Et fantastisk spill med morsomme karakterere og spennende kamper. Lagde ny sjanger som heter RPS (Role Playing Shooter). SKuffet over slutten da. Destroyer var lett

8/10
NOBS 4 LYF!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!