Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Siterer ISAF:
The Darkness, bra spill men en smule ensformig og ikke spesielt vanskelig men likevell bra

meget enig, men likevel, så ser jeg meget fram til 2'arn. tror de tingene som satte the darkness litt tilbake vil bli endret der.

Lagt til 2008-08-22 00:08:
Siterer -sebastian-:
Star wars the force unleashed demoen

me too
  • 0
Det siste var vel Mario Kart wii =)
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Forrige helg tok jeg et dykk i gamle spillklasikkere og jeg spilte igjennom Fallout 1 og 2, begynte tidlig på fredagen og sa meg ferdig halv 4 natt til mandag.

Det var kjempeartig, hadde selfølgelig store mengder cola og grandis
I let a ghoul shovel my shit any day!!
  • 0
Mass Effect
Fabelaktig!
  • 0
kotor 1
R`n B get the hell away from me...
  • 0
Gitar hero 3
You don't have to be beautiful but it helps
  • 0
Max Payne
og
Max Payne 2: The Fall of Max Payne

.. og diggbart! Jeg synes Equilibrium er en kul film (med Christian Bale..)
og Max Payne er et kult spill.. glad ble jeg da jeg så at det fins en "equilibrium mod"
  • 0
Var vel Ligaen i Pokemon diamond om det regnes som en gjennomkjøring.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Timeshift.
"Right man in the wrong place can make all the difference in the world"
  • 0
  • Zook
  • Zook
GTA IV.

For andre gang. Første gang brukte jeg 44 timer, andre gang brukte jeg ca. 25-30 timer.
You're sleeping over, right?
  • 0
Spilte gjennom Uncharted: Drake's Fortune i går på Crushing og fikk dermed min første Platinum Trophy
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Da har jeg gjennomført TH Proving Grounds Var ikke like vanskelig som Project 8
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
  • kake
  • kake
jeg har gjenomført halo på legendary .....deilig å få gjennomført det til slutt, har lat de ligge i noen år, men fant det for litt siden og tenkte at det var nå eller aldri
  • 0
Siterer kake:
jeg har gjenomført halo på legendary .....deilig å få gjennomført det til slutt, har lat de ligge i noen år, men fant det for litt siden og tenkte at det var nå eller aldri

Runna faktisk Halo 3 jeg å, men det var på easy da. Hadde en kamerat som aldri hadde spilt Halo 3 som jeg runna sammen med.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Hmmm siste spill var vel Resident Evil 4 for 8 gang og holder på med Dead Rising.
"get poor die tryin"
  • 0
Force Uleashed Demoen hvis det gjelder
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Ble akkurat ferdig med Stranglehold, kult spill! Er ikke så dypt, bare å plaffe ned rekke etter rekke med kinesere. Det er gøy!
7,5/10
  • 0
Siterer hack shack:
Hmmm siste spill var vel Resident Evil 4 for 8 gang og holder på med Dead Rising.

liker å plaffe ned zombier eller ?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Half-Life 2. Er godt inne i Episode 1 nå

Tre dager igjen til S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
  • 0
Kom nettopp gjennom Valve's Portal. Har fått dilla på "still alive"
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer Rampage Jackson:
Citerer ISAF:
The Darkness, bra spill men en smule ensformig og ikke spesielt vanskelig men likevell bra

meget enig, men likevel, så ser jeg meget fram til 2'arn. tror de tingene som satte the darkness litt tilbake vil bli endret der.

Ja vi får håpe det

Too Human Skammer meg egentlig over det
Tungur Knivur
  • 0
Rainbow Six: Vegas 2 for andre gang.
I was frozen, today!
  • 0
killer7 fullførte jeg i går. lett ett av de mest spesielle spillene jeg har spilt men allikvel ett utrolig bra spill. 9.5/10
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

...

Dette spillet er og forblir det beste spillet som noen gang i mans minne har vert i mitt hus! Jeg elsket hvert sekund av dette spillet. This is fucking awesome!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!