Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Old world blues
  • 0
God of War: Ascension

Holder på med Sleeping Dogs nå, anbefales.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
DmC: Devil May Cry

Skamfett spill. Vil påstå at det er noe av det visuelt råeste jeg har sett på en god stund, og mange av bossene hadde kult design. Soundtracket passer også veldig bra til spillet. Dante er også en herlig type, og kampanimasjonene er smoothe. Kampsystemet er også tøft, og bruken av skulderknappene til å skifte imellom våpen fører til god flyt, selv om det kan være litt forvirrende til tider.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Child of Eden (PS3)

Skjønte lite av dette spillet, vet ikke en gang om jeg fullførte det pga. at det var så uoversiktlig, men omgivelsene var utrolige.

6/10
  • 0
Crysis 3 (Singleplayer, PC)

Hakket bedre enn 2'ern, men fortsatt ikke like bra som 1'ern. Fett å bruke bue.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Amnesia: The Dark Decent
Helt ok, skvatt ikke så mye, men var et par jumpscares som gjorde at jeg hoppa i stolen Blir vel å prøve noen costum stories etterhvert å håpe på at de er mye mer creepy
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Fullførte Crash Bandicoot 3 tidligere i dag. Hadde nesten glemt at jeg hadde det, og i og med jeg ikke hadde noe bedre å foreta meg så fullførte jeg de siste banene jeg manglet. Artig spill med fet grafikk, selv om det begynner å bra på årene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Kjøpte meg 3DS med 3 spill for litt siden. Første spillet jeg kjørte gjennom var Mario 3D Land! Anbefales om du allerede har en 3DS
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Det forrige jeg fullførte var faktisk Tomb Raider rebooten. Vanvittig bra spill, om man er voksen nok til å godta en del endringer fra de forrige. Skjønt det er slettes ikke så mange endringer som mange vil ha det til.

Før det var det nok Virtue's Last Reward. Helt greit "spill", men ikke bra nok til en ny fullføring som 999.
  • 0
Need For Speed: Most Wanted (original)

Det tok sin tid å gjennomføre det, men det var ein lettelse etter det. Spillet manglet små detaljer, men det er ikkje viktig. Eit gøyt og spennende bilspill, samt at det er litt gammelt nå.

8/10
  • 0
NFS: MW var litt irriterendes når det gjaldt å skaffe "bounty".
  • 0
Journey

Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. Fantastisk.

10/10
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hitman Absolution

For å si det rett ut, endelig er jeg ferdig med det. Det er ikke det at det er så fryktelig dårlig eller noe. Det har bare vært en irriterende ting å tenke på at jeg enda ikke hadde fullført det.

Men jeg vil selv sagt si noe som spillet også da, siden jeg tar meg tiden. Vel spillet er vakkert, men da altså i stillbilde ikke i bevegelse, dette er fordi animasjonene i spillet er forferdelig stygge. Animasjonene er som PS2 spill. Men for all del det visuelle er nydelig, med sylskarpe teksturer og vakker atmosfære. Gameplayet er veldig bra, men blir holdt tilbake litt av de stive animasjonene. Historien bruker laaang tid på å bli interessant, men når den først er det er det kos å spille det. For å si det som det er, dette er ikke et must. Men ok underholdning.

Jeg brukte ca. 16 timer på å spille gjennom det og jeg spilte det på PC med Xbox kontroller om du lurte.

7/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
BioShock Infinite

Fy. Faen.

9.5/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
New Super Mario Bros på DS
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Fullførte Fire Emblem Awakening i går. Et fantastisk spill, som alle med en 3DS burde skaffe.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Need For Speed: Underground 2

Bra spill, brukte liten tid på å gjennomføre det. Kule biler og mange valgmuligheter.

7.5/10
  • 0
Far Cry 3: Blood Dragon

Haha, for et obskurt spill. Herlig parodi av retro spill og fantastisk klisjè-fylt. Likevel var spillet svært ensidig og magert, man hadde aldri nok penger til å få alle attachmentsene selv om man gjør alle mulige side-oppdrag, følte det var en dårlig planlegging fra utviklerens side. Noen story-sekvenser var utrolig unødvendige (sex-scenen ahahhahah), og de forferdelige plot-twistene ufattelig hysteriske. Dragene var et unødvendig tilskudd, ufattelig irriterende. Et heftig pluss for slutten, herregud så morsomt det var.

7/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Fuel

Gøyt og spennende spill, liker motorsyklene og omgivelsene.

8/10
  • 0
dishonored. kjørte total stealth mode med low chaos, så nå føler jeg at jeg har fortjent å ta en skikkelig bråkebølle-playhrough neste. om jeg ikke skal ta knife of dunwall-dlc-en først, da...
  • 0
Dead Island: Riptide

Storyen er den samme gamle, om å gjøre å komme seg av øya raskest mulig. Oppdragene går ut på det samme, bygninger og huler er brukt om og om igjen, karakteren er lite minneverdige. Men jeg digger fortsatt spillet. Dette spilles ikke for å ha en meningsfull story, men for moroa å spille det. Har aldri før hatt det så gøy med å kverke zombier på zombier i det uendelige. En blanding av flere forskjellige zombie typer, masse forskjellige våpen og modifiseringer til disse, gjør at kampene er underholdene. Så basert bare på gleden jeg har hatt de 20 timene jeg har spilt det:

7,5/10
  • 0
Sleeping Dogs (PC)

Knallbra GTA/Saint's Row inspirerende sandkassespill. Historien er veldig bra, oppdragene er flotte og varierte, veldig mye innhold, rett og slett en fornøyelse å spille. Det eneste negative er at kjørefysikken er litt middelmådig, få våpen og man skulle kunne gjort litt mer (etter man er ferdig med historien).

8.5/10
  • 0
Injustice - Gods Among Us

Likte det svært godt. Det beste fightinspillet siden Super Street Fighter 4.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
LIMBO
Et veldig dystert svart og hvitt spill. Du våkner opp i en skog du vet ikke hvem du er hva du skal. Jeg brukte noen timer hver dag på å spille det etter noen dager var jeg ferdig. Veldig bra spill egentlig.
8.5/10
"Doh!"
  • 0
Far Cry 3 Blood Dragon

Jeg skal ikke gi noen score eller si noe om det fordi jeg skal skrive anmeldelse. I wouldn't spoil the surprise
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!