Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nye utgivelser - blir de bra??


Mange nye utgivelser er på vei, men blir de noe bra

Lurer litt på forventningene til spillene som kommer ut etterhvert, som:
Spore
Battlefield: Bad Company
Battlefield Heroes

Mirrors Edge
Skate 2
osv..

Personlig gleder jeg med til spore, mirrors edge og skate 2
Men er det noen nevneverdige spill jeg har glemt?
Noen spill som du gleder deg til?
Noen spill som du ikke gleder deg til?
Da er det bare å snakke fritt, om løst og fast
You'll never walk alone
  • 0
Begge battlefield spillene blir nok bra
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hvorfor fins det to Warwigan personer?

Men jeg skjønner ikke hva vi skal på tråden...
"Objection!"
  • 0
Ganske enkelt forsåvidt.. snakke om nye utgivelser som kommer (går rykter om skate2), om man skal kjøpe dem, om de blir bra osv..
You'll never walk alone
  • 0
Ahhh, skjønner men hvis du er lur tar du å skriver det i førsteposten også. Så alle ser det med en gang
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Hvorfor fins det to Warwigan personer?


Fordi det er to som kalles warwigan og det ikke går å ha samme navn. se kryptinnet til begge to. Der står det om oss
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Skjønner
"Objection!"
  • 0
Battlefield: Bad Company bør være mye bedre enn det betaen viste. Betaen var helt forferdelig
  • 0
håper det kommer en BF3 snart jeg....
BF2....
  • 0
Tror Bad Company kommer til å skuffe.
Heihei
  • 0
Ser at du har utelatt storspill som Mafia 2, The Bourn Conspiracy og Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.
Jeg har store forventniger til Mafia 2 og MGS 4, men TBC skal jeg lese en god anmeldelse av før jeg vurderer kjøp.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Prøver å holde så lave forventninger til SC 2, Mirrors edge og Spore, men håper virkelig at de blir ganske bra, selvom jeg er 95 % sikker på at SC 2 kommer til å bli bra.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Tror Spore kommer til å bli en suksess, og det jeg har sett av Mirrors Edge gjør at jeg får STORE forhåpninger
You'll never walk alone
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!