Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid 4 ~ Offisiell tråd ~

• RDB
  • RDB
Denne tråden inneholder høyst sansynlig store avsløringer om spillet
"Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots".

Siden release til det kommende Playstation 3-spillet Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots nærmer seg med store steg vil det nok bli mye diskusjon rundt plottet på nettet. Både før og etter spillets release. Men siden vi bare har èn MGS-tråd, og mange der ikke ønsker å diskutere spillet i frykt for spoilers kom jeg på at denne tråden kunne være en idè.

Denne tråden er ikke bare for å diskutere plottet til spillet, men òg til å spørre etter tips til gameplay eller lignende. Så tråden fungerer på mange måter som en MGS-tråd, overall. Men jeg regner med at denne tråden kommer til å bli veldig fylt med spoilers over de kommende dagene, så jeg oppfordrer ingen som ikke vil ha noe avslørt til å være på denne tråden. Ser òg for meg at alle diskusjoner og spekulasjoner om Metal Gear Solid 4, frem til spillets release skal gjøres her. Det er mange på MGS-tråden som ikke ønsker slike diskusjoner der.

Ting som ikke er avslørende kan selvsagt diskuteres på Den ultimate MGS-tråden.
All annen diskusjon rundt Metal Gear-serien skal òg gjøres på den tråden.
Denne tråden fungerer med andre ord mye som denne.

Jeg har ikke stort mer å si enn det.

Edit: Burde jeg kanskje skrive på en presentasjon av selveste spillet i førsteposten?
  • 0
affarmative!
  • 0
Flott tråd, RDB. Men burde ikke denne tråden vært på Playstation-forumet? Det er jo eksklusivt til PS3...
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Flott tråd, RDB. Men burde ikke denne tråden vært på Playstation-forumet? Det er jo eksklusivt til PS3...

Enig
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Oj. Beklager.
Vennligst flytt tråden, mods.
  • 0
Jeg gleder meg veldig mye til MGS4, selv om jeg ikke har spilt noen av de forrige spillene. Håper jeg klarer å hoppe inn i historien og noenlunde forstå hva som skjer. Er også spent på hva som skjer, om Snake dør.

Jeg har sett en trailer der Snake tar en pistol inni munnen og sier "This is my final mission," eller noe i den dur. Lurer på om han faktisk tar selvmord. Hva tror dere?
  • 0
Jeg tror, og håper litt, at Snake dør. Da blir det vanskelig for Konami å lage spill uten Kojima. Og han er nødvendig for at det skal bli noe av det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg tror, og håper litt, at Snake dør. Da blir det vanskelig for Konami å lage spill uten Kojima. Og han er nødvendig for at det skal bli noe av det.

Du har ett poeng. Av en eller an grunn elsker jeg når hovedpersonen dør.

Når det gjelder både film og spill, jeg syns det blir mye mer dramatisk og spennende når hovedpersonen dør. Vet ikke hvorfor
  • 0
  • RDB
  • RDB
Tviler sterkt på at Snake dør der og da, eller at han dør på en så simpel måte. Tipper det blir noe Armageddon-opplegg med at han ofrer seg selv for å redde tonnevis av folk elns piss. Men jeg har egentlig ikke peiling. Er iallefall temmelig sikker på at han ikke dør i den scenen.
  • 0
Okey siden dette er en spoiler tråd, så får jeg vel skrive det her...
Snake dør på slutten av spillet.
Grunnen er at han lider av kloningsproblemer, og pågrunn av det så har han 6 måneder å leve igjen, og på de 6 månedene er det siste han vil gjøre er å få slutt på Ocelot og teamet hans.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • RDB
  • RDB
Lukter jeg ett snev av sarkasme i det innlegget?
  • 0
Siterer RDB:

I så fall, er vi to om det.
  • 0
Nope, det er sant, bladet Blender avslørte det i anmeldelsen sin.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer RDB:

Jeg tror bare han er litt dårlig oppdatert (vi/jeg har vist det lenge iallefall).
  • 0
Åja, isåfall er jeg dårlig oppdatert, men uansett vil Snake vil dø på slutten av spillet.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer The Heretic:
Nope, det er sant, bladet Blender avslørte det i anmeldelsen sin.

Trodde du mente at jeg fremstiller tråden som en tråd med BARE spoilers, eller noe sånt. Min feil.
  • 0
Og for de som ikke visste det vil Big-Boss komme i MGS 4.

Siterer RDB:
Trodde du mente at jeg fremstiller tråden som en tråd med BARE spoilers, eller noe sånt. Min feil.

Skjønner ikke helt?
Dere kan jo diskutere det jeg skrev, med mindre det er gammelt nytt.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer The Heretic:
Dere kan jo diskutere det jeg skrev, med mindre det er gammelt nytt.

Ja, forstår nå. Men jeg oppfattet det feil første gang jeg leste det.
Men for øyeblikket tviler jeg på at det blir mye diskusjon på denne tråden.
Ser for meg at tråden blir mer aktiv etter spillets release.

Og dersom all den informasjonen du kommer med stemmer tror jeg forresten ikke noen egentlig vil høre det før spillets release. Men det er vel folk sin egen feil for å komme inn på tråden.
  • 0
Her ja:
http://wwww.gamereactor.se/recensioner/13969/Metal+Gear+Solid
+4%3A+Guns+of+the+Patriots/

Fikk minus for lange pauser og lange mellomsekvenser.
Tror fortsatt at mellomsekvensene vil være bra, og ikke langtråkige.
  • 0
Så lenge det er slåssescener som ignorerer fysikkens og gravitasjonens lover!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Husker at Hideo Kojima sa tidlig i prosessen av spillet at han vurderte å gjøre filmsekvensene kortere i dette spillet, siden mange kritisserer dem. Men det ser ikke ut som han gjorde det likevel. Noe jeg syntes er positivt, siden spillet er ett spill for fansen (og fansen liker de lange filmsekvensene. De fleste av fansen, tror jeg iallefall).

Lagt til 2008-06-06 16:06:
Siterer Daniel Guanio:
Så lenge det er slåssescener som ignorerer fysikkens og gravitasjonens lover!

Det er desverre veldig få av dem i MGS. Men det forekommer litt avogtil. MGS følger ikke the laws of anime så mye som man skulle ha trodd. Føles mer som en slags Jerry Bruckheimer-film, eller noe sånt (det minner meg iallefall om ham, siden Harry Gregson Williams lager musikken til spillene).
  • 0
Menne... jeg så jo en trailer på GT hvor Raiden kjempet mot en vampyr, og det var skikkelig heftig lissom. Også den hvor Raiden kutter opp sånne cyborg-dyr.

Jeg synes det er veldig mye anime i MGS. Se på den nyeste teaseren da, tentakkel-monsteret er til og med bevart!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Ah. Ja, det stemmer. Kom ikke på det

Og så har du òg denne scenen:
http://youtube.com/watch?v=ep0CgHOVx60

Men de er jo ikke HELT laws of anime-style.
Eller.
Kanskje litt, noen få steder.
I den ene er det ganske mye, da. Men bare den ene.
Er ikke så veldig lite i den andre heller, da. Men den den er litt begrenset.
Det er iallefall LITT som er realistisk i de scenene.
Men det er jo mer sånn "Hollywood realism" enn ekte realisme.
Okay da. Det er anime for fullt.
Men det er drita rått, ja
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!