Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid 4 ~ Offisiell tråd ~

BioMachines, du-uh!

Lagt til 2008-06-06 17:02:
Siterer RDB:
Ah. Ja, det stemmer. Kom ikke på det

Og så har du òg denne scenen:
http://youtube.com/watch?v=ep0CgHOVx60

Men de er jo ikke HELT laws of anime-style.
Eller.
Kanskje litt, noen få steder.
I den ene er det ganske mye, da. Men bare den ene.
Er ikke så veldig lite i den andre heller, da. Men den den er litt begrenset.
Det er iallefall LITT som er realistisk i de scenene.
Men det er jo mer sånn "Hollywood realism" enn ekte realisme.
Okay da. Det er anime for fullt.
Men det er drita rått, ja

Haha, ja. En blanding av Hollywood og anime kan ikke slå galt, uansett. Sikkert derfor serien er så elsket!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Citerer RDB:
Og så har du òg denne scenen:
http://youtube.com/watch?v=ep0CgHOVx60

Hvorfor blør maskinene når Raiden kutter beina av? Er de ikke...maskiner?

Skal vedde for at ikke det er blod, men samme "Gugga" Raiden fikk byttet ut med blodet sitt i mgs2. Det er i hovedsak nanomachines i det.

Som vi alle viste kom noen til å klage på for mye cutscenes. Gamereactor.Se skuffer. Får håpe GR.no ikke kommer med det samme vaset.
  • 0
Det er jo en viss grense for hvor lenge man skal sitte inaktiv i et spill. Jeg vet at dette er et av kjennetegnene til MGS, men det betyr ikke at det er en god ting for alle.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
da er de ikke fan av serien uansett. så da går de ikke glipp av noe hvis de ikke kjøper det.

skal man anmelde mgs må man kunne historien. eller blir det helt feil.
  • 0
  • Cias
  • Cias
Siterer The Heretic:
Og for de som ikke visste det vil Big-Boss komme i MGS 4.

Det virker som du bare vil være slem? eller er det jeg som mistolker deg?
United we stand, divided we fall
  • 0
jeg holder meg unna denne tråden og glemmer det jeg har lest. Tar det med en klype salt uansett....
  • 0
  • Cias
  • Cias
Samme her, Kneipen..
  • 0
Siterer Cias:
Det virker som du bare vil være slem? eller er det jeg som mistolker deg?

Vel dette er spoiler tråden, så jeg tenkte at jeg skulle oppdatere alle som er åpne for spoilere. Jeg er ikke dum heller, jeg skriver jo det ikke i MGS 4 tråden.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Daniel Guanio:
Det er jo en viss grense for hvor lenge man skal sitte inaktiv i et spill. Jeg vet at dette er et av kjennetegnene til MGS, men det betyr ikke at det er en god ting for alle.

Det er, som du kanskje vet, en av tingene MGS-serien ofte har blitt kritisert for. Men det er òg en av tingene fansen liker godt med serien. Og Kojima har selv sagt at MGS4 er ett spill for fansen.
Setter selv pris på de lange filmsekvensene (jeg vet at det ikke er 90-minutters filmsekvenser i spillet. Men de er likevel lange, til spillverdens standarder), men jeg forstår at mange andre kan misslike dem.

Siterer The Heretic:
Vel dette er spoiler tråden, så jeg tenkte at jeg skulle oppdatere alle som er åpne for spoilere. Jeg er ikke dum heller, jeg skriver jo det ikke i MGS 4 tråden.

Jeg søkte rundt, men fant ikke en MGS4-tråd.
Og jeg mener jo dette som en tråd for MGS4 generelt. Det at det står "spoilers" i tittelen er mer som en måte å advare folk om at det høyt sansynligvis er spoilers på denne tråden.
  • 0
Mente MGS tråden i der tilfellet.
Uansett, så burde trådstarter isåfall bestemme i hvor stor grad med spoilere tråden skal inneholde.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • RDB
  • RDB
Nei, du kan for all del bare pøse på me spoilers her. All informasjon vi allerede vet (og som blir kjent etter spillets release) kan bli sagt i hytt og pine på denne tråden. Det er nettopp det den er til. Folk går inn på denne tråden på egen risiko.
  • 0
Nå er det sluppet litt info om installeringstiden i MGS4. Vet ikke om hvor troverdig dette er, så ta det med en klype salt.

Før vi i det hele tatt får spille MGS4, vil det ta ca 8min å installere spillet. Så imellom hver akt er det alt fra 1-3 min (totalt 5 kapitler) Det som jeg syntes var litt artig med det her, er at Kojima har lagd en ingame-samtale der Otacon forteller Snake at han ikke trenger å bytte disk, takket være den store lagringsplassen på Blu-Ray disken

For meg bryr jeg meg fint lite om disse minimale "intalleringene" og hvis det vil bli noen samtaler samtidig, vil vel disse omtrent ikke merkes.

Så nå har jeg sett flere steder at 360-folket har satt igang ryktet (nok engang) om at det er større sjanse for at MGS4 vil dukke opp på deres konsoll. De argumenterer med at det il omtrent være som å bytte disk.

http://www.videogaming247.com/2008/06/09/mgs4-install-times-re
vealed-kojima-makes-in-game-blu-ray-joke/
  • 0
Jaja 10 timer og 40 minuttert til MGS4 Kommer !
(egentlig 20 timer og 40min siden butikken åpner kl 10 xD)

Har sett noen av disse Spoilerene men etter og ha sett en så måtte jeg bare stoppe....Klarer ikke og se for det vil bare ødelegge gleden som jeg har til spillet og spess siden jeg blir trukket opp i muntlig eksamen samme dag kl 9.00 og pgr av dette får jeg ikke spilt MGS4 på 3 dager! Men har iallefall noe og glede meg til!
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
  • Ole
  • Ole
Whoa, nelly! Dama jeg bor med kom hjem med spillet i dag!
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
SOP gjelder tydeligvis ikke bare for soldater."systemet" Ocelot snakker om gjelder for våpen også. Jeg dreit nesten i buksa når jeg så det

Nå gleder jeg meg noe helt vannvittig!!!!!!!!!!!!!!

Lagt til 2008-06-12 01:48:
Faen jeg greier ikke slutte å se...

Lagt til 2008-06-12 01:53:
Darn i got to stop

Lagt til 2008-06-12 01:53:
Håper ikke jeg blir gal...
  • 0
  • Ole
  • Ole
Whoa, nelly! Fantastisk spill. Kommet til 2. akt. Må få meg en time søvn før eksamen, hehe.

Gled dere, folkens.

Gameplayet overgår 3'ern. Kontrollene er flotte. Eneste jeg savner er muligheten til å sikte over-the-top når Snake er i cover. Men det er pyttpytt. Helt sjenialt å ha folk på ditt lag til tider.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
Endelig er skolen ferdig og Metal gear i hus. Sees til mandag!
Blue letters goes here
  • 0
Hvor langt har dere kommet gutta? Selv har jeg spilt i snart 3 timer og kommet til bygningen hvor jeg skal møte Rat Patrol...
  • 0
Siterer Aiden:
Hvor langt har dere kommet gutta? Selv har jeg spilt i snart 3 timer og kommet til bygningen hvor jeg skal møte Rat Patrol...

jeg er i act 2, har akkurat møtt Naomi hunter.
Blue letters goes here
  • 0
18t 7min!

DONE! Eneste jeg har drevet med de siste to dagene.

Elsket blu-ray vitsen!

Var også utrolig bra da Psycho Mantis kom! Jeg tenkte bare: "Faen... Må jeg finne en syk måte å drepe han på?" Drev å lurte på hvordan i svarte jeg skulle bytte til kontroll nr. to også

Men så klarte han faen meg å gjøre seg selv gal fordi det hverken fantes rumble eller memory card! HAHA! Genialt, rett og slett genialt!

Likte også MGS1 drømmen og maska

ipod er jo morro også da! Elsker alle smådetaljene til Kojima
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
jeg ble ferdig kl 9 i kveld.

brukte 15 timer og 38 min på normal.
7continues
47 alerts (litt flaut egentlig, jeg hadde egentlig tenkt og gå for stealth)
207 kills.

jeg er fornøyd med tanke på at det var min første igjennomgang.

plottet var helt phenomenal.
grafikk og gameplay pluss stemningen var på topp så og si hele veien.!!

dette var hands down det beste spillet jeg har spillt!

bare synd at det er over. men for en avsluttning.

god bless hideo kojima og co
  • 0
  • Cias
  • Cias
Ble ferdig klokken 02.00.

Rulleteksten går nå og jeg sitter igjen med en følelse av at noe stort er over.
Og noe stort ER faktisk over.
Metal Gear Solid 4 er det beste spillet jeg noengang har spilt. Design, cut-scenes, gameplay. Ja, alt er etter min mening av høyeste kvalitet.
Det eneste jeg kan trekke på er teksturene som ikke er veldig skarpe på nært hold.
På noen av cut scenene fikk jeg en tåre i øyet, da jeg er ganske lett begynner å gråte på film og sånt xD

Brukte 19 timer på Solid Normal, Det var VERDT det

• 0
Siterer Cias:
Ble ferdig klokken 02.00.

Rulleteksten går nå og jeg sitter igjen med en følelse av at noe stort er over.
Og noe stort ER faktisk over.
Metal Gear Solid 4 er det beste spillet jeg noengang har spilt. Design, cut-scenes, gameplay. Ja, alt er etter min mening av høyeste kvalitet.
Det eneste jeg kan trekke på er teksturene som ikke er veldig skarpe på nært hold.
På noen av cut scenene fikk jeg en tåre i øyet, da jeg er ganske lett begynner å gråte på film og sånt xD

Brukte 19 timer på Solid Normal, Det var VERDT det

da bør du ikke spille crisis core til PSP
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!