Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid 4 ~ Offisiell tråd ~

Det var godt å høre at det kommer litt flere farger etterhvert, da. Men, jeg kjøper et spill til flere hundre kroner for å spille - ikke se på tegnefilm.
  • 0
MGS4 er et fantastisk spill i mine øyne og. Jeg har spilt alle spillene i serien som har kommet til playstation og jeg trur nok dette spillet blir bedre om du har det. Føltes ihvertfall sånn ut for meg. Jeg elsket dette fra start til slutt og selv cut scenes og det flere her omtaler som "boring moments" fant jeg fantastisk. Alt så gjennomført, alt så genialt. Og musikken og lyden er helt fantastisk! Ihvertfall hvis du sitter med et ordentlig surround system. Trur jeg må sette meg ned etter eksamenstiden å spille igjennom en gang til.. Kanskje spille gjennom eneren, toeren, treeren først også
cheers!
  • 0
Ah, enern.... *lengte* Har det ikke lenger. Hadde aldri trodd at det skulle være så vanskelig å få tak i "bare litt" gamle spill.
  • 0
Jeg leter heftig etter MGS på Gamestop'er. Kan hende jeg finner det brukt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Tenkte jeg skulle runde MGS4 uten å drepe noen. Kan jeg da knuse maskiner og GEKKOer, eller gjelder det som kills?
You're sleeping over, right?
  • 0
Hadde aldri spilt Metal Gear Solid før jeg så Guns of the Patriots på Gamezone, jeg hadde sett noen gameplay videoer og lest previewen i GR, så det ble det til at jeg kjøpte det. Det viste seg fort å være et av de beste spillene jeg noen gang har prøvd, grafikken er flott, musikken er storslagen, filmsekvensene er utrolig kule, stemme skuespillet er rett og slett fantastisk, historien er engasjerende og spennende, alt er rett og slett helt perfekt!
Jeg har nå rundet det hele 7 ganger, og det erlike morsomt hver gang. Jeg leter for øyeblikket etter de 3 andre spillene brukt, så jeg får med meg dem også, skammer meg over å bare ha spilt 4'eren...
Jeg blir utrolig revet med av den utrolige historien og de fantastiske filmsekvensene.
Må si jeg liker den første acten best, av en eller annen grunn synes jeg Snake passer perfekt inn i det litt urbane miljøet der.

Siterer Zook:
Tenkte jeg skulle runde MGS4 uten å drepe noen. Kan jeg da knuse maskiner og GEKKOer, eller gjelder det som kills?

Gekkoer telles ikke, men hva tenker du på når du skriver maskiner?
Mener du som de fugle-greiene som er med Raging Raven og sånne FROGs? (eller noe sånt)
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Morkex:
Gekkoer telles ikke, men hva tenker du på når du skriver maskiner?
Mener du som de fugle-greiene som er med Raging Raven og sånne FROGs? (eller noe sånt)

F.eks de lille robotene med tre-fire armer, som dukker opp i Act 4 og 5. Kanskje litt dårlig formulert. De ruller i hvert fall etter deg, og når de er nærme tar de ut armene og hopper på deg. Angående BB vet jeg hvordan det skal gjøres: Først kan man bruke skytevåpen, men når de går ut av drakten må man bruke tranq. Tror jeg i hvert fall.
  • 0
Siterer Veggpryd:
Ah, enern.... *lengte* Har det ikke lenger. Hadde aldri trodd at det skulle være så vanskelig å få tak i "bare litt" gamle spill.

har det på ebay.. beste alternativ, med mindre de har det på play.com eller noe...

skulle gjerne hatt en ny kopi selv.. min er "godt brukt" for og si det mildt...
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Morkex:Gekkoer telles ikke, men hva tenker du på når du skriver maskiner?

F.eks de lille robotene med tre-fire armer, som dukker opp i Act 4 og 5. Kanskje litt dårlig formulert. De ruller i hvert fall etter deg, og når de er nærme tar de ut armene og hopper på deg. Angående BB vet jeg hvordan det skal gjøres: Først kan man bruke skytevåpen, men når de går ut av drakten må man bruke tranq. Tror jeg i hvert fall.

Åja, de robotene, nei de telles ikke som kill. Og angående BB corps har du helt riktig taktikk!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Siterer Morkex:
Citerer Zook:Citerer Morkex:Gekkoer telles ikke, men hva tenker du på når du skriver maskiner?

Åja, de robotene, nei de telles ikke som kill. Og angående BB corps har du helt riktig taktikk!

Og om du er skikkelig badass bruker du tranq på dem selv når de er i drakta
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Citerer Morkex:Citerer Zook:Citerer Morkex:Gekkoer telles ikke, men hva tenker du på når du skriver maskiner?

• 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Sithlord:

Nei, tøff er jeg ikke.

Men altså: Jeg kan knuse alle roboter og GEKKOer. Hva med FROGs?
  • 0
Siterer Zook:
Men altså: Jeg kan knuse alle roboter og GEKKOer. Hva med FROGs?

Jepp, alle roboter er det bare å knuse. FROGs er som BB Corps, liksom, så dem kan du ikke drepe. Forresten, hvor langt har du kommet på campain uten å drepe?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Morkex:
Forresten, hvor langt har du kommet på campain uten å drepe?

Har rundet spillet 6 eller 7 ganger før, men jeg har aldri prøvd å ikke drepe noen.

Så...i neste gjennomspilling (som sikkert blir i sommer elns) skal jeg prøve å ikke drepe noen. Skal også spille på The Boss Extreme.
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Morkex:Forresten, hvor langt har du kommet på campain uten å drepe?

Har rundet spillet 6 eller 7 ganger før, men jeg har aldri prøvd å ikke drepe noen.

Så...i neste gjennomspilling (som sikkert blir i sommer elns) skal jeg prøve å ikke drepe noen. Skal også spille på The Boss Extreme.

Åh, nice!

Er i act 2 uten å ha drept noen eller raisa alarm jeg. Alarm delen er hard!
Skal også spille gjennom på The Boss Extreme snart, skal prøve å få tak i Big Boss greiene. (husker ikke hva det heter)
  • 0
  • Zook
  • Zook
Uff, å unngå alert phrases gidder jeg ikke engang å prøve på.
  • 0
Siterer Zook:

He he, det gjelder vel egentlig bare å ha tålmodighet og bruke stealth. Men vanskelig er det!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Morkex:
He he, det gjelder vel egentlig bare å ha tålmodighet og bruke stealth. Men vanskelig er det!

Det tror jeg på.
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Morkex:He he, det gjelder vel egentlig bare å ha tålmodighet og bruke stealth. Men vanskelig er det!

Det tror jeg på.

• 0
Se hva jeg fant i kildekoden til konami sin nye og mystiske nettside: http://bildr.no/view/413060

Jeg tipper da at en MGS 5 eller en remake av et MGS spill blir annonsert den 21 Mai.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer Kennda J:
Se hva jeg fant i kildekoden til konami sin nye og mystiske nettside: http://bildr.no/view/413060

Jeg tipper da at en MGS 5 eller en remake av et MGS spill blir annonsert den 21 Mai.

Håper på en remake, har bare spilt MGS4 o_o
  • 0
Hadde og vært fett med en remake av de originale Metal Gear spillene.
  • 0
Siterer Sithlord:
Hadde og vært fett med en remake av de originale Metal Gear spillene.

Hva nå enn det er så får vi vite det fredag den 21 Mai... Men jeg legger pengene på bordet og vedder på at det er snakk om en remake eller en prelude som skal hjelpe litt på historien i MGS sagaen...
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer Zook:

Det er egentlig ikke så veldig vanskelig, du må bare ha tolmodighet. Ligg mye på bakken og bruk masse tranq. Og ikke bruk stealth, det er for pyser

Lagt til 2009-05-19 13:29:
Siterer Kennda J:
Citerer Sithlord:Hadde og vært fett med en remake av de originale Metal Gear spillene.
Hva nå enn det er så får vi vite det fredag den 21 Mai... Men jeg legger pengene på bordet og vedder på at det er snakk om en remake eller en prelude som skal hjelpe litt på historien i MGS sagaen...

Jau, kan hende. Men en annen ting jeg har tenkt på... Kojima er smart. Han har kanskje tenkt på at folk sjekker kildekoden... Kanskje han lurer oss, han er jo så glad i det.
  • 0
Jeg vet jeg har skjønt den nye flashen til hideo kojima. det lyner 5 E3 altså mgs 5 blir bekrftet på E3 og jeg vet dere er enige. bare se på timene de teller ned til E3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!