Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid 4 ~ Offisiell tråd ~

• Cias
  • Cias
Tror vi trenger RDB...

Men den siste bossfighten minnet meg om Tekken, var det noe Kojima gjorde med vilje?

Lagt til 2008-06-18 20:04:
Siterer Daniel Guanio:
Den kombinerte sluttsekvensen på 50 minutter var imidlertidig i drøyeste laget.

Den var epic!
United we stand, divided we fall
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Noen som har prøvd Metal Gear Online? Funker det bra?

Har bare prøvd beta'en, og den fungerte bra når de først fikk den i gang.

Men hva var det de sa igjen. Jo. Ocelot fikk delvis operert, delvis hypnotisert Liquids personlighet i sin. Det var slik det fungerte. Han var aldri Ocelot, men aldri Liquid heller.

Elsket den siste kampen jeg. Med health bar's fra alle MGS spillene
Siterer Cias:
Tror vi trenger RDB...

Han har ikke hatt sjansen til å spille det enda. PS3'en hans er inne til reprasjon.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Cias
  • Cias
Siterer Kronoz:
Han har ikke hatt sjansen til å spille det enda. PS3'en hans er inne til reprasjon.

Uflaks

Men er det bare jeg som synes Mgs3 sangen eier?
  • 0
Siterer Cias:
Men er det bare jeg som synes Mgs3 sangen eier?

Nope. Har den på iPoden min
  • 0
<quote author="Cias">Tror vi trenger RDB...
quote>

Har snakket med RDB. Han har gjort alt for å unngå spoilers. Han har fått andre til å sette passord på alle sider med mulige spoilere (IGN, Gamereactor osv...) på PCen sin, og de få gangene han er på noen andre PCer i huset sitt så er denne tråden den siste siden han går inn på. ;P
It's 4.30 in the morning, it's always 4.30 in the morning.
  • 0
Fy faen, hater den boss fighten mot Liquid Ocelot for øyeblikket. Mener fortsatt den var minneverdig og noe med hele settingen er utrolig fin, men helvete til vanskelig den var på hard da. Merker jo i grunn hva du mener. Kun en attack knapp, dodge og blokk, men funker da greit nok. Men kunne sikkert vært enda bedre ja. Må bare huske at dette er en knøttliten bit av spillet da. Litt dumt at det bare er to forskjellige cinematic triks man kan gjøre på Ocelot.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Med trekanten kan du hente deg inn (heale). Taktikken er å blocke og kontre Spiller du på the boss vanskelighetsgrad du og?
  • 0
Siterer the masquerade:
Med trekanten kan du hente deg inn (heale).

Brukte aldri den jeg. Men da spilte jeg på "en eller annen" normal (husker ikke ).
  • 0
gjennomførte det i går og jeg er så tilfredstilt på alle mulige måter xD
Fikk forklaring på alt det jeg har lurt på fra MGS1,2 og 3.

Spilte på Solid Normal brukte vel ca 20-24 timer på det og drepe ca 1800-2000 stk xD Så nå skal jeg spille det igjen og utforske alt det jeg ikke fikk gjort i den første delen! :dance kal prøve og få nok drebin points til og kjøpe den musketten xD

Siterer verbatim:
Fy faen, hater den boss fighten mot Liquid Ocelot for øyeblikket. Mener fortsatt den var minneverdig og noe med hele settingen er utrolig fin, men helvete til vanskelig den var på hard da. Merker jo i grunn hva du mener. Kun en attack knapp, dodge og blokk, men funker da greit nok. Men kunne sikkert vært enda bedre ja. Må bare huske at dette er en knøttliten bit av spillet da. Litt dumt at det bare er to forskjellige cinematic triks man kan gjøre på Ocelot.

Den var vanskelig ja...Men da jeg begynte og få til angrep som slengte Liquid ned i bakken begynte det og bli lett
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
GAD, jeg ble sittende til halv 6 i mårrest å se på sluttvideoene... Herregud jeg var trøtt og dem ble jo aldri ferdig

Episk slutt på spillet, elsket siste fighten spesielt rett før du fikk kontrollen når dem sloss likt
  • 0
Siterer the masquerade:
Med trekanten kan du hente deg inn (heale). Taktikken er å blocke og kontre Spiller du på the boss vanskelighetsgrad du og?

Og hvis du holder inne L1 og trykker R1 får man ett sterkere slag tror jeg, de virket i hvert fall sånn. Runda MGS4 igår, og skal nok spille gjennom det en gang til, men først skal jeg spille gjennom de andre spillene i serien men hvem var faren til Jonny i 3ern?
"Objection!"
  • 0
Kjøpte dette spillet i dag, men jeg får ikke prøvd det før neste mandag, 30.Juni. Har noen prøvd Metal Gear Online, som også følger med i pakken? Er det bra?
  • 0
Har bare prøvd betaen som Kronoz, men den fungerte godt syns jeg i hvert fall...

Men åssen er det mulig å få ingen kills når det er sekvenser som når du møter det FROGS etter å ha møtt Meryl? Hvis du ikke dreper de, kan en av de på laget ditt dø....Samme gjelder for den scenen hvor like før du møter Screaming Mantis, der er det også FROGS som angriper.... Kan man bruke bedøvelsels pistolen på FROGS soldatene?
"Objection!"
  • 0
Kjøpte spillet idag satan det er dritbra, skal bruke hele sommeren på det.
xO
  • 0
  • Cias
  • Cias
Siterer darth sith:
Kan man bruke bedøvelsels pistolen på FROGS soldatene?

Tror det
  • 0
Du får et eller annet om du ikke dreper noen på helle single player delen. Men hvordan kan man unngå å drepe bosser?

Er det noen som har fått kostymet til Altair enda da?
  • 0
Siterer Hehemann:
Citerer the masquerade:

Og hvis du holder inne L1 og trykker R1 får man ett sterkere slag tror jeg, de virket i hvert fall sånn. Runda MGS4 igår, og skal nok spille gjennom det en gang til, men først skal jeg spille gjennom de andre spillene i serien men hvem var faren til Jonny i 3ern?

Tror det var fangevokteren etter torturen?
  • 0
tips folkens, spill litt metal gear online så får du en ipod tune, hoorah.
Det er gøy å teste ut ting i mgs4, er det noen som har sett ps3 konsollen som sunny har i flyet, når du styrer mark. II.
  • 0
Siterer Calculon:
Tror det var fangevokteren etter torturen?

Ahhh Husker han delevis nå.

Siterer Kronoz:
Du får et eller annet om du ikke dreper noen på helle single player delen. Men hvordan kan man unngå å drepe bosser?

Du bruker våpen som er "blå". D.v.s at de ikke er dødlige, de bedøver Det er både en pistol og en sniper som er slik. Sniper kjøper du hos Drebin

Siterer Cias:
Kan man bruke bedøvelsels pistolen på FROGS soldatene?

Tror det

Da skal jeg prøve å ikke drepe noen neste gang jeg spiller
"Objection!"
  • 0
Jeg kom over noe snedig på Amerikansk PSN i går. Det var Metal Gear Solid Database. Last ned det, så er det en database over våpen, karakterer osv i spillet, og alle spillene fra Metal Gear til MGS4. Den delen med MGS4 går det ikke an å åpne før du har runnet spillet.
  • 0
Har spillet, og digger det! iPoden blir heftig brukt, veldig kult å snike seg rundt, skyte litt innimellom med silenced M4 mens du digger musikk på iPoden!

Er det noen som har rundet det? Ser fram til noen brukeranmeldelser av spillet! Veit bare om en til nå.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Er det noen som har rundet det?

Tror nok at de fleste som er på denne tråden har runnet det.
  • 0
Ganske åpenbart.. Hvorfor ingen som har skrivd anmeldelse?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
De kommer nok. Vurderer og gjøre det selv. Vi får se.
  • 0
jeg skjønner ikke en ting. hvorfor drepte ikke foxdie ocolot når foxdie var programert til og drepe alle de resterende orginale medlemmene av the patriots. jeg mener. den drepte jo alle bortsett fra han!! (big boss og eva)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!