Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

BF: Bad Company - Første inntrykk


Jeg DIGGER SVU. Semi-auto, dempet sniper ftw!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
jeg hater sniper på mitt eget lag. oftest er de, de som overlever lengst men de er alltid milevis unna all action og da blir de hipp som happ om jeg velger og respwane der sniperen er eller i basen. uansett utrolig irriterende.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Btw, fikk min beste runde sålangt. Selv om jeg starta på Defender-laget når vi bare hadde 3 Gold Crates igjen så klarte jeg å klatre opp til 804 påeng^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Lagde en blog om hva jeg syntes om Bad Company

Se den her.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
No offense, men litt middelmådig blogg.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Ekk'e helt pro i blogg skriving
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Tuller du, den var jo bra jo!
Er enig med deg på lyden, det er helt fantastisk med et skikkelig annleg!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Takk
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Dette er kanskje litt utenfor det vi diskuterer her (eller ikke?), men jeg bare lurte på om det er noen som vet hva den låta man hører i menyen heter? Den er så konge stilig!
Type here.
  • 0
Siterer LeZimen:
Dette er kanskje litt utenfor det vi diskuterer her (eller ikke?), men jeg bare lurte på om det er noen som vet hva den låta man hører i menyen heter? Den er så konge stilig!


Ja Den er kul.
Heihei
  • 0
Men noen som vet hva den heter?
Type here.
  • 0
Spillet er konge, bortsett fra at jeg fortsatt suger med håndkontroller i forhold til de som kanskje ikke har spilt med noe annet i sitt liv. Blir fort skyteskive mot disse ja, men ellers er spillet meget fett og jeg gleder meg til at det ferdige spillet er på gata. Takk til Dice og EA og nå krysser jeg fingrene for at spillet kanskje blir sendt til PC også, for da skal ingen føle seg trygge. For med mus og tastatur kan alt skje
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Btw, fikk min beste runde sålangt. Selv om jeg starta på Defender-laget når vi bare hadde 3 Gold Crates igjen så klarte jeg å klatre opp til 804 påeng^^


WOW.. det er maskin.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Spillet er konge, bortsett fra at jeg fortsatt suger med håndkontroller i forhold til de som kanskje ikke har spilt med noe annet i sitt liv. Blir fort skyteskive mot disse ja, men ellers er spillet meget fett og jeg gleder meg til at det ferdige spillet er på gata. Takk til Dice og EA og nå krysser jeg fingrene for at spillet kanskje blir sendt til PC også, for da skal ingen føle seg trygge. For med mus og tastatur kan alt skje

Hah, klassisk PC-newbie syndrom

Siterer Rampage Jackson:
Citerer Love-PlayStation:
Btw, fikk min beste runde sålangt. Selv om jeg starta på Defender-laget når vi bare hadde 3 Gold Crates igjen så klarte jeg å klatre opp til 804 påeng^^


WOW.. det er maskin.

Maskin? Tar det som ett kompliment. Jeg har mine stunder. Klarte faktisk nesten å slå den idag.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Dette spillet var jo dritfett! syns det var litt kornete grafikk men...

Hadde også håpet på bedre destruction og samarbeid, men ellers virker det som et utrolig bra spill...
Lev livet mens du har det!
  • 0
Jeg er litt skuffa over destruction delen, og AIen. Men jeg gleder meg VELDIG
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Spillet er konge, bortsett fra at jeg fortsatt suger med håndkontroller i forhold til de som kanskje ikke har spilt med noe annet i sitt liv. Blir fort skyteskive mot disse ja, men ellers er spillet meget fett og jeg gleder meg til at det ferdige spillet er på gata. Takk til Dice og EA og nå krysser jeg fingrene for at spillet kanskje blir sendt til PC også, for da skal ingen føle seg trygge. For med mus og tastatur kan alt skje


Det fins jo "gaming-mus" til PS3 ihvertfall bernt!

http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/03/fragfx_front.j
pg
Lev livet mens du har det!
  • 0
Et lite spørsmål!

Er dette som andre EA spill, du må være over 18 for å spille online?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Demoen er helt sweet, men har et problem, jeg lvl a til lvl 3 i rank, men så fikk jeg ikke noen credits i det hele tatt Liker demolition best har ikke runnet singleplayer demoen helt ennå. Syns online er rått kanskje det blir til at jeg kjøper BF: BC og kanskje til og med gold edition;)
Gaming Is Great!
  • 0
Syntes demoen sugde.
Helsesystemet var en ren parodi.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Et lite spørsmål!

Er dette som andre EA spill, du må være over 18 for å spille online?
Musikk > Film > Spill
  • 0
hva er forskjellen på gold edition og vanlig ??? når kommer fullveersjonen egentlig?? i need it
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Mye morsommere å ranke for å få våpna da!
Kommer det ikke 27 Juni? Tror jeg leste det et sted
So long suckersssssss.........
  • 0
Noen som vet om PLAY.com leverer til Norge? Det er den eneste forhandleren i Europa jeg vet om som gir deg Sniper-koden.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!