DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Victorfinne 2013-08-10 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hater Daxter fra Jak and Daxter serien. Han ser helt fortrengt ut. Han har en stemme som gnager seg inn i sjelen min, og hans del av gameplayet er bare irriterende og kjedelig If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0Gamezfan 2013-08-11 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alt som gir deg Curse-status i Dark Souls, og insektene fra Demon's Souls. Har ingenting imot knallhard vanskelighetsgrad fra fiender, så lenge denne vanskelighetsgraden kommer fra rå styrke, fart, drageild etc. - men med en gang pest og debuffs kommer inn i bildet, får jeg lyst til å rive av meg håret."Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett Like Comment Share 0metroid4evahh 2014-06-15 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alt i Knack som er stort (med mindre du også er stor). Like Comment Share 0 SirThomas 2014-06-15 20:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Victorfinne:Hater Daxter fra Jak and Daxter serien. Haha, Daxter er jo awesome! Like Comment Share 0Victorfinne 2014-06-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Haha, Daxter er jo awesome! Masete.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0thosol01 2014-06-15 23:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NAVI!! SERIØST!! jeg tror aldri jeg har hatt noen gode minner med Navi. I twilight princess er hun/han veldig iriterende. Eller så kan man se Fi som en mindre utgave..."Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 02:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aiden Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0SirThomas 2014-06-19 02:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RockFuzzEleven:Aiden Pearce er en drittsekk. Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 04:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Gamezfan 2013-08-11 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alt som gir deg Curse-status i Dark Souls, og insektene fra Demon's Souls. Har ingenting imot knallhard vanskelighetsgrad fra fiender, så lenge denne vanskelighetsgraden kommer fra rå styrke, fart, drageild etc. - men med en gang pest og debuffs kommer inn i bildet, får jeg lyst til å rive av meg håret."Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett Like Comment Share 0metroid4evahh 2014-06-15 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alt i Knack som er stort (med mindre du også er stor). Like Comment Share 0 SirThomas 2014-06-15 20:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Victorfinne:Hater Daxter fra Jak and Daxter serien. Haha, Daxter er jo awesome! Like Comment Share 0Victorfinne 2014-06-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Haha, Daxter er jo awesome! Masete.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0thosol01 2014-06-15 23:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NAVI!! SERIØST!! jeg tror aldri jeg har hatt noen gode minner med Navi. I twilight princess er hun/han veldig iriterende. Eller så kan man se Fi som en mindre utgave..."Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 02:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aiden Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0SirThomas 2014-06-19 02:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RockFuzzEleven:Aiden Pearce er en drittsekk. Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 04:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
metroid4evahh 2014-06-15 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alt i Knack som er stort (med mindre du også er stor). Like Comment Share 0 SirThomas 2014-06-15 20:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Victorfinne:Hater Daxter fra Jak and Daxter serien. Haha, Daxter er jo awesome! Like Comment Share 0Victorfinne 2014-06-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Haha, Daxter er jo awesome! Masete.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0thosol01 2014-06-15 23:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NAVI!! SERIØST!! jeg tror aldri jeg har hatt noen gode minner med Navi. I twilight princess er hun/han veldig iriterende. Eller så kan man se Fi som en mindre utgave..."Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 02:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aiden Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0SirThomas 2014-06-19 02:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RockFuzzEleven:Aiden Pearce er en drittsekk. Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 04:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
SirThomas 2014-06-15 20:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Victorfinne:Hater Daxter fra Jak and Daxter serien. Haha, Daxter er jo awesome! Like Comment Share 0Victorfinne 2014-06-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Haha, Daxter er jo awesome! Masete.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0thosol01 2014-06-15 23:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NAVI!! SERIØST!! jeg tror aldri jeg har hatt noen gode minner med Navi. I twilight princess er hun/han veldig iriterende. Eller så kan man se Fi som en mindre utgave..."Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 02:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aiden Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0SirThomas 2014-06-19 02:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RockFuzzEleven:Aiden Pearce er en drittsekk. Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 04:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Victorfinne 2014-06-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Haha, Daxter er jo awesome! Masete.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0thosol01 2014-06-15 23:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NAVI!! SERIØST!! jeg tror aldri jeg har hatt noen gode minner med Navi. I twilight princess er hun/han veldig iriterende. Eller så kan man se Fi som en mindre utgave..."Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 02:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aiden Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0SirThomas 2014-06-19 02:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RockFuzzEleven:Aiden Pearce er en drittsekk. Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 04:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
thosol01 2014-06-15 23:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NAVI!! SERIØST!! jeg tror aldri jeg har hatt noen gode minner med Navi. I twilight princess er hun/han veldig iriterende. Eller så kan man se Fi som en mindre utgave..."Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 02:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aiden Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0SirThomas 2014-06-19 02:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RockFuzzEleven:Aiden Pearce er en drittsekk. Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 04:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
RockFuzzEleven 2014-06-19 02:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aiden Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0SirThomas 2014-06-19 02:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RockFuzzEleven:Aiden Pearce er en drittsekk. Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 04:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
SirThomas 2014-06-19 02:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RockFuzzEleven:Aiden Pearce er en drittsekk. Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2014-06-19 04:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
RockFuzzEleven 2014-06-19 04:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt? Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk."I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
RepulsiveName 2014-06-19 11:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pcWe managed to avoid drowning! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer RepulsiveName:Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le. Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Subject 17 2016-01-03 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.''eh'' - Link Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Subject 17:Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater. Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Subject 17 2016-01-20 19:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Hehe, sekretæren i Blade! Det var det ja! Nagi heter han visst. Siterer remote:men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten. Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.''eh'' - Link Like Comment Share 0yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
yosraz 2016-03-19 00:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er visst flere jeg misliker sterkt: - androidene i Alien: Isolation - piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort) - Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål Like Comment Share 0Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789
Bob-Ingolf 2016-03-19 21:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush ThreepwoodHvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789