Offline Verus Venatus Diabolus den 27 november 2006 klokken 16:10. Hello, her kan du skrive hvilken spill du holder på å runde og hvilken spill du har planer om å runde. Hadde vært fint om å viote hva folke spille syntes jeg liksom. Meg: Spiller igjenom alle Prince of Persia til pc spillene, FF:TA til GBA Planer: begynne å spille Guild War. og når wii kommer LZ:TP Hva spiller du?? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet An eye for an eye will only make the world go blind. Offline Fusion_monkey den 27 november 2006 klokken 16:12. jeg holder fortsatt på og spille fable, planen er å ha monopol på alt av butikker etc og jeg holder på med warhammer 40k, dawn of war!! fy pokker det er bra spill!! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!! Offline Night_blade den 27 november 2006 klokken 16:29. Holder på å spille Kingdom Hearts! Next stop: Hollow Bastion Deretter antagligvis starte KH2... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Online SlippY Endret den 27 november 2006 klokken 21:06. Holder på med å Iron Storm, sellom jeg har runda det mange ganger før.. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline Warlordium den 27 november 2006 klokken 16:54. Spiller for det meste The Elder Scrolls - Oblivion tar sikker laaang tid å runde Når Warhammer Online kommer så er det neste spillet jeg skal spille Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline _Loki_ den 27 november 2006 klokken 17:20. spiller armed assault akkurat nå, Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet inscription on a English middle Age sword : POINTY END TOWARDS ENEMY Offline Kiluminati den 27 november 2006 klokken 19:01. Siterer Fusion_monkey:jeg holder fortsatt på og spille fable, planen er å ha monopol på alt av butikker etc og jeg holder på med warhammer 40k, dawn of war!! fy pokker det er bra spill!! bare lurte.. går det an å eie butikkene i Fable?? har det jeg også... og ville gjerne visst om det gikk an ellers sa spiller jeg GWN nå Konge spill Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Thug 4 Life Offline Krish den 27 november 2006 klokken 19:05. RSV demoen og skal ha spillet på fredag og kommer til å spille det leeeeenge. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Respect my AUTHORITAH! Offline NINTENDO GAMER den 27 november 2006 klokken 20:11. spiller mest maple story til pc og til xbox 360 spiller jeg need for speed carbon og lego star wars 2 til ds går det fortsatt i animal crosing klarer aldri stope med det spillet til gamecube har jeg akurat kjøpt meg pokemon xd gale of darknes og holder fortsat på litt med wind waker Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Yes I'm White & Nerdy Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Fusion_monkey den 27 november 2006 klokken 16:12. jeg holder fortsatt på og spille fable, planen er å ha monopol på alt av butikker etc og jeg holder på med warhammer 40k, dawn of war!! fy pokker det er bra spill!! Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!! Offline Night_blade den 27 november 2006 klokken 16:29. Holder på å spille Kingdom Hearts! Next stop: Hollow Bastion Deretter antagligvis starte KH2... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Online SlippY Endret den 27 november 2006 klokken 21:06. Holder på med å Iron Storm, sellom jeg har runda det mange ganger før.. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline Warlordium den 27 november 2006 klokken 16:54. Spiller for det meste The Elder Scrolls - Oblivion tar sikker laaang tid å runde Når Warhammer Online kommer så er det neste spillet jeg skal spille Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline _Loki_ den 27 november 2006 klokken 17:20. spiller armed assault akkurat nå, Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet inscription on a English middle Age sword : POINTY END TOWARDS ENEMY Offline Kiluminati den 27 november 2006 klokken 19:01. Siterer Fusion_monkey:jeg holder fortsatt på og spille fable, planen er å ha monopol på alt av butikker etc og jeg holder på med warhammer 40k, dawn of war!! fy pokker det er bra spill!! bare lurte.. går det an å eie butikkene i Fable?? har det jeg også... og ville gjerne visst om det gikk an ellers sa spiller jeg GWN nå Konge spill Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Thug 4 Life Offline Krish den 27 november 2006 klokken 19:05. RSV demoen og skal ha spillet på fredag og kommer til å spille det leeeeenge. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Respect my AUTHORITAH! Offline NINTENDO GAMER den 27 november 2006 klokken 20:11. spiller mest maple story til pc og til xbox 360 spiller jeg need for speed carbon og lego star wars 2 til ds går det fortsatt i animal crosing klarer aldri stope med det spillet til gamecube har jeg akurat kjøpt meg pokemon xd gale of darknes og holder fortsat på litt med wind waker Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Yes I'm White & Nerdy Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Night_blade den 27 november 2006 klokken 16:29. Holder på å spille Kingdom Hearts! Next stop: Hollow Bastion Deretter antagligvis starte KH2... Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Online SlippY Endret den 27 november 2006 klokken 21:06. Holder på med å Iron Storm, sellom jeg har runda det mange ganger før.. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline Warlordium den 27 november 2006 klokken 16:54. Spiller for det meste The Elder Scrolls - Oblivion tar sikker laaang tid å runde Når Warhammer Online kommer så er det neste spillet jeg skal spille Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline _Loki_ den 27 november 2006 klokken 17:20. spiller armed assault akkurat nå, Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet inscription on a English middle Age sword : POINTY END TOWARDS ENEMY Offline Kiluminati den 27 november 2006 klokken 19:01. Siterer Fusion_monkey:jeg holder fortsatt på og spille fable, planen er å ha monopol på alt av butikker etc og jeg holder på med warhammer 40k, dawn of war!! fy pokker det er bra spill!! bare lurte.. går det an å eie butikkene i Fable?? har det jeg også... og ville gjerne visst om det gikk an ellers sa spiller jeg GWN nå Konge spill Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Thug 4 Life Offline Krish den 27 november 2006 klokken 19:05. RSV demoen og skal ha spillet på fredag og kommer til å spille det leeeeenge. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Respect my AUTHORITAH! Offline NINTENDO GAMER den 27 november 2006 klokken 20:11. spiller mest maple story til pc og til xbox 360 spiller jeg need for speed carbon og lego star wars 2 til ds går det fortsatt i animal crosing klarer aldri stope med det spillet til gamecube har jeg akurat kjøpt meg pokemon xd gale of darknes og holder fortsat på litt med wind waker Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Yes I'm White & Nerdy Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Online SlippY Endret den 27 november 2006 klokken 21:06. Holder på med å Iron Storm, sellom jeg har runda det mange ganger før.. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline Warlordium den 27 november 2006 klokken 16:54. Spiller for det meste The Elder Scrolls - Oblivion tar sikker laaang tid å runde Når Warhammer Online kommer så er det neste spillet jeg skal spille Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline _Loki_ den 27 november 2006 klokken 17:20. spiller armed assault akkurat nå, Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet inscription on a English middle Age sword : POINTY END TOWARDS ENEMY Offline Kiluminati den 27 november 2006 klokken 19:01. Siterer Fusion_monkey:jeg holder fortsatt på og spille fable, planen er å ha monopol på alt av butikker etc og jeg holder på med warhammer 40k, dawn of war!! fy pokker det er bra spill!! bare lurte.. går det an å eie butikkene i Fable?? har det jeg også... og ville gjerne visst om det gikk an ellers sa spiller jeg GWN nå Konge spill Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Thug 4 Life Offline Krish den 27 november 2006 klokken 19:05. RSV demoen og skal ha spillet på fredag og kommer til å spille det leeeeenge. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Respect my AUTHORITAH! Offline NINTENDO GAMER den 27 november 2006 klokken 20:11. spiller mest maple story til pc og til xbox 360 spiller jeg need for speed carbon og lego star wars 2 til ds går det fortsatt i animal crosing klarer aldri stope med det spillet til gamecube har jeg akurat kjøpt meg pokemon xd gale of darknes og holder fortsat på litt med wind waker Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Yes I'm White & Nerdy Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Warlordium den 27 november 2006 klokken 16:54. Spiller for det meste The Elder Scrolls - Oblivion tar sikker laaang tid å runde Når Warhammer Online kommer så er det neste spillet jeg skal spille Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline _Loki_ den 27 november 2006 klokken 17:20. spiller armed assault akkurat nå, Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet inscription on a English middle Age sword : POINTY END TOWARDS ENEMY Offline Kiluminati den 27 november 2006 klokken 19:01. Siterer Fusion_monkey:jeg holder fortsatt på og spille fable, planen er å ha monopol på alt av butikker etc og jeg holder på med warhammer 40k, dawn of war!! fy pokker det er bra spill!! bare lurte.. går det an å eie butikkene i Fable?? har det jeg også... og ville gjerne visst om det gikk an ellers sa spiller jeg GWN nå Konge spill Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Thug 4 Life Offline Krish den 27 november 2006 klokken 19:05. RSV demoen og skal ha spillet på fredag og kommer til å spille det leeeeenge. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Respect my AUTHORITAH! Offline NINTENDO GAMER den 27 november 2006 klokken 20:11. spiller mest maple story til pc og til xbox 360 spiller jeg need for speed carbon og lego star wars 2 til ds går det fortsatt i animal crosing klarer aldri stope med det spillet til gamecube har jeg akurat kjøpt meg pokemon xd gale of darknes og holder fortsat på litt med wind waker Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Yes I'm White & Nerdy Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline _Loki_ den 27 november 2006 klokken 17:20. spiller armed assault akkurat nå, Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet inscription on a English middle Age sword : POINTY END TOWARDS ENEMY Offline Kiluminati den 27 november 2006 klokken 19:01. Siterer Fusion_monkey:jeg holder fortsatt på og spille fable, planen er å ha monopol på alt av butikker etc og jeg holder på med warhammer 40k, dawn of war!! fy pokker det er bra spill!! bare lurte.. går det an å eie butikkene i Fable?? har det jeg også... og ville gjerne visst om det gikk an ellers sa spiller jeg GWN nå Konge spill Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Thug 4 Life Offline Krish den 27 november 2006 klokken 19:05. RSV demoen og skal ha spillet på fredag og kommer til å spille det leeeeenge. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Respect my AUTHORITAH! Offline NINTENDO GAMER den 27 november 2006 klokken 20:11. spiller mest maple story til pc og til xbox 360 spiller jeg need for speed carbon og lego star wars 2 til ds går det fortsatt i animal crosing klarer aldri stope med det spillet til gamecube har jeg akurat kjøpt meg pokemon xd gale of darknes og holder fortsat på litt med wind waker Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Yes I'm White & Nerdy Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Kiluminati den 27 november 2006 klokken 19:01. Siterer Fusion_monkey:jeg holder fortsatt på og spille fable, planen er å ha monopol på alt av butikker etc og jeg holder på med warhammer 40k, dawn of war!! fy pokker det er bra spill!! bare lurte.. går det an å eie butikkene i Fable?? har det jeg også... og ville gjerne visst om det gikk an ellers sa spiller jeg GWN nå Konge spill Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Thug 4 Life Offline Krish den 27 november 2006 klokken 19:05. RSV demoen og skal ha spillet på fredag og kommer til å spille det leeeeenge. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Respect my AUTHORITAH! Offline NINTENDO GAMER den 27 november 2006 klokken 20:11. spiller mest maple story til pc og til xbox 360 spiller jeg need for speed carbon og lego star wars 2 til ds går det fortsatt i animal crosing klarer aldri stope med det spillet til gamecube har jeg akurat kjøpt meg pokemon xd gale of darknes og holder fortsat på litt med wind waker Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Yes I'm White & Nerdy Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Krish den 27 november 2006 klokken 19:05. RSV demoen og skal ha spillet på fredag og kommer til å spille det leeeeenge. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Respect my AUTHORITAH! Offline NINTENDO GAMER den 27 november 2006 klokken 20:11. spiller mest maple story til pc og til xbox 360 spiller jeg need for speed carbon og lego star wars 2 til ds går det fortsatt i animal crosing klarer aldri stope med det spillet til gamecube har jeg akurat kjøpt meg pokemon xd gale of darknes og holder fortsat på litt med wind waker Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Yes I'm White & Nerdy Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline NINTENDO GAMER den 27 november 2006 klokken 20:11. spiller mest maple story til pc og til xbox 360 spiller jeg need for speed carbon og lego star wars 2 til ds går det fortsatt i animal crosing klarer aldri stope med det spillet til gamecube har jeg akurat kjøpt meg pokemon xd gale of darknes og holder fortsat på litt med wind waker Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Yes I'm White & Nerdy Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Malle den 27 november 2006 klokken 20:16. Akkuratt nå PGR 3(Øver til turnering). Etter hvert Lost Planet etter bursdagen. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT! Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline heljar den 27 november 2006 klokken 20:29. For tiden er jeg travelt opptatt med Kingdom Hearts 2. Jeg har spilt ferdig 1'ern, men har ikke forsøkt på "secret ending" enda. Har fortsatt GTA3, Vice City og Sand Andreas med masse igjen på. På 360 er jeg fortsatt ikke ferdig med Dead Rising og Just Cause. Og under ledige stunder på T-bana etc. så spiller jeg Liberty City Stories på PSP. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline NinkeKuN den 27 november 2006 klokken 21:55. Jeg spiller Klonoa 2: Lunateas Veil for andre gang, Phoenix Wright, Super Mario 64 DS også har jeg blitt hekta på DOA4 igjen. Må nesten indrømme at DOA er mye bedre enn Tekken =| Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~ Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Æki den 27 november 2006 klokken 22:01. Condemned Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In Flames<3 Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Online SlippY den 27 november 2006 klokken 22:06. Guild Wars Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet In the mouth? In the ass? In the vagina? Between the tits? I support a womans right to choose. Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline kokiri den 27 november 2006 klokken 22:25. RE4, world of warcraft Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline johannes-bakken den 27 november 2006 klokken 22:37. WoW, halo og black. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Narache den 27 november 2006 klokken 23:05. Jeg, sitter hjemme og spiller gode gamle half-life(For første gang) Er på siste boss. etter det så tenker jeg at jeg skal få tak i Dragonball z Budokai Tenkaichi 2 eller Naruto: ultimate hero til PS2. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "9x-7i>3(3x-7u)" finn i Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline LuXe den 27 november 2006 klokken 23:21. Medieval 2: total War! Og en del Dark Messiah, skal runne dem. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Caboose den 28 november 2006 klokken 09:44. Nåh så er dt vell Gears Of War.... Medieval 2: Total War å Warhammer: Dawn Of War! Planer: Venter på: FF XII Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!" Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Online Jalapenos den 28 november 2006 klokken 09:52. for tiden spiller jeg: 1. World of warcraft (pc) 2. Gears of war (xbox360) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Night_blade den 28 november 2006 klokken 12:29. Siterer Caboose:Planer: Venter på: FF XII Me too! Og Rogue Galaxy også da! Skal starte på Farhenheit...Spilte det for en stund siden, men rota bort spillet Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Hvem bad deg lese dette?:P Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Maggot den 28 november 2006 klokken 13:18. Spiller begge F.E.A.R, WoW og Mario Kart DD. (MK ruler!) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Warlordium den 28 november 2006 klokken 14:31. Spiller TES - Oblivion og Warcraft 3 - Frozen throne (Multi) Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "I plan on living forever. So far, so good" Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Master_bandit den 28 november 2006 klokken 18:31. GOW og F.E.A.R til xbox 360 Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Dmcry_dante den 28 november 2006 klokken 21:04. Oblivion og Splinter cell D.A og snart Zelda TP Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet "In memorial of 9\11" For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Side:1234567...245 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: