Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Skal eigentlig ha engelsk førebuing til eksamen og min førebuing bruker eg til å spille World Of Tanks, hyggelig.
  • 0
Går i GH3: Legends of Rock. Et sted jeg kan late som jeg virkelig kan gitar.
  • 0
Spillte demoen til Fuse istad. Ikke overbegeistret akkurat. Virker ikke særlig orginalt fra Insomniac Games dessverre.
  • 0
Spiller Call Of Duty: Modern Warfare på PC.
  • 0
Da blir det litt Borderlands 2 for å starte helga.
  • 0
Har nå begynt med det nyeste Resident Evil-spillet etter jeg kom til lvl 200 i Dragon's Dogma: Dark Arisen i går
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Går i Forza Horizon og Hitman Absolution (PC) nå.
  • 0
Spiller The Elder Scrolls IV: Oblivion!
  • 0
Shin Megami Tensei: Devil Survivor.
Utrolig morro og avhengighetsskapende!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Call of Juarez Gunslinger.
Et veldig bra FPS til prisen av 15 euro, spilt to timer så langt og er litt under halveis i spillet. Flott å se at CoJ går tilbake til røttene imotsetning til det altfor kjedelige Cartel spillet.
  • 0
Spiller enda Forza Horizon nå.
  • 0
Leter etter de siste samleobjektene i Lego City: Undercover. Har 98%, går for hundre.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Spiller Hitman: Absolution nå.
  • 0
Går i Borderlands 2
  • 0
Spiller eit meget gøyt spill nemlig: Star Wars: Episode 1 - Racer.
  • 0
Call of Juarez: Gusnlinger på PC og Forza: Horizon.
  • 0
Spiller Dark Souls igjen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Resident Evil: Revelations samtidig med Kirby's Super Star på Virtual Console.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Grid 2 - for et spill Anbefales
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Her går det i Guitar Hero 3
  • 0
Spiller Mario: Tennis.
  • 0
Bytter fra GH3 til Borderlands 2
  • 0
I disse dager går det i Resident Evil 6 på PC og Dragon's Dogma: Dark Arisen på X360.
  • 0
Det jeg spiller nå om dagen er Pro Evolution Soccer 2013 (PS3), The Adventures Of Van Helsing (PC), Moto GP 09-10, Resident Evil Relevations (PS3), Metroid Prime (Wii)

Ble ferdig igår med Injustice Gods Among Us, God Of War Ascension og Sly Thieves In Time.
Boom! Rebel! Yell!
  • 0
Etter å ha lest nyhetene om den nye Borderlands 2 DLCen, så startet jeg opp Borderlands 2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!