Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Lords Of The fallen og en mindre dose med Rome 2 Total war med Radius moden
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Far Cry 4 (PS3).

Rundt 8 timer inn, og storkoser meg. Er så inni helvetes bra. Hovedpersonen Ajay Ghale er like interessant som "Knekkebrød"-sangen til Gaute Grøtta Grav foreløpig, men gameplayet er fremdeles like fantastisk underholdende som forgjengeren. Måten de har gjort Kyrat til en karakter i seg selv, på samme måte som Rook Island, er i seg selv en stor bragd. Nye elementer som interessante avkoblinger fra historien som jakten på en seriemorder og tilfeldige karma-øyeblikk og ikke minst muligheten til å avfyre våpen mens du kjører settes stor pris på. Skurken Pagan Min er ikke like minnesverdig som Vaas i 3'ern, dog - det er kjipt. Håper det snur seg.

Og elefantridning inn i en outpost mens de omringer deg med mortar-ekplosjoner er jo bare episk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Smash Bros og Total War: Rome 2. Godt med ferie
''eh'' - Link
  • 0
Nå som årets spill listen er fullført, så kan jeg få begynt på min flotte backlog. South Park: The Stick of Truth står først på menyen.

Ellers har jeg begynt å ordne et nytt FUT lag på Fifa 15.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Her går det mest i Dark souls 2 om dagen, har kjøpt en ps4 og lords of the fallen men dt når ikke helt opp synes jeg, (blir nok mere av det senere da)

ellers så har det blitt kjøpt inn en wiiu og mario kart og, så mangler ikke på moro.
  • 0
Plukket opp Dragon's Crown igjen på Julaften. Fortsatt like gøy som før, men bør garantert spilles sammen med noen. Det øker fornøyelsen så til de grader.

Ellers går det mye i Hyperdimension Neptunia: Re;Birth 1 til PS Vita. Forsåvidt gøyalt tidsfordriv så langt. Lenge siden jeg har prøvd meg på noe JRPG nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Dangan Ronpa 2.

GOTY, definitivt.
  • 0
GTA V , skyrim , W_D og Minecraft (alle på ps3)
You are being watched_
  • 0
Gta online! Nærmer meg lvl 7 med stormskritt. Spiller også Wordfeud.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Har ikke spilt fryktelig mye den siste uken, men jeg har kommet litt inn i en Fifa-stim igjen. Ultimate Team kan være særdeles vanedannende.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Nå går det stort sett bare i Smash Bros og Mario Kart 8. Fikk Final Fantasy X/X-2 til jul.. Vurderer å begynne snart.
''eh'' - Link
  • 0
Går i GTA V til Xbox One her. Føler jeg burde komme godt i gang der med litt små spilling nå og da, før jeg kaster meg ut i det Dragons Age Inquistion som nok krever mer dedikasjon i forhold til tid.
  • 0
Startet på Final Fantasy X i går. Liker det så langt.
''eh'' - Link
  • 0
Etter å ha brukt en god stund på å tjene penger (1,9 milliarder) på alle karakterene i GTA V, så skal det nå spilles litt Sunset Overdrive.
  • 0
Gta V Xbox one. Genialt og kjøre med first person got to love it
  • 0
Da har jeg startet opp Dragons Age: Inquisition. Skal bli godt å endelig kaste meg ut i dette eventyret.
  • 0
Kjøpte Bayonetta på PS Store istad, og har nettopp testa det ut. Dette trur jeg blir bra!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg kjøpte Ratchet & Clank HD Trilogy på PS Store og har spilt originalen i hele dag. Jeg var usikker på om det skulle bli vanskelig å spille fordi jeg er vant til kontrollen fra de nye spillene, men det har gått utrolig fint.
  • 0
Har spilt helt KJEMPE SINNSSYKT MYE Age of Empires III. Synd jeg er 10år for sen.
Er uansett ganske aktivt på online delen forsatt. Det peaker med 2000+ spillere.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Går i en fin blanding av Pokemon og Dragons Age Inquisition. Hvor siste nevnte gir meg følelsen av at jeg ikke kommer noe sted i historien, siden jeg bare løper rundt og utforsker og gjør sideoppdrag. Muligens derfor jeg digger det så mye som jeg gjør.
  • 0
Far Cry 4, med litt GTA Online og diverse annet innimellom.
Førstnevnte virker ålreit så langt. Fikk aldri fullført Far Cry 3, men jeg likte gameplayet, så jeg setter pris på at det omtrent er identisk her.
Elsker at man kan spille akkurat slik man vil. Å luske rundt med bue og sniper i en stor åpen verden, er noe jeg gjerne skulle hatt muligheten til i flere spill.
  • 0
Infamous: First Light. Fikk Nettopp platinum-trofeet.
Vurderer derfor å teste ut Trine 2, eller skal jeg vende tilbake til Los Santos?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer TK Art:
Elsker at man kan spille akkurat slik man vil. Å luske rundt med bue og sniper i en stor åpen verden, er noe jeg gjerne skulle hatt muligheten til i flere spill.


Enig, så veldig enig! Få ting i spill som føles like bra som å cleare en Fortress/Hideout med bare bue og sniper uten å bli oppdaget. De vet aldri hva som traff dem!

Nå går det i Dragons Age Inquisition. Som det har gjort de siste dagene.
  • 0
League of Legends.

Men folk er visst ikke særlig medgjørlige i dag, så jeg tror jeg bytter ganske snart.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
League of Legends.

Men folk er visst ikke særlig medgjørlige i dag, så jeg tror jeg bytter ganske snart.


WE CAN PLAY TOGETHER!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!