Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

cheezdoodle96
cheezdoodle96
Går i The Old Republic og Assassin's Creed Syndicate for tiden. Syndicate er et av de beste spillene siden Ezio-trilogien etter min mening. Jeg likte Unity, men syns Syndicate er et mer engasjerende spill. Likte også Assassin's Creed III, men syns Connor var litt kjedelig. En indiansk assassin hadde mulighet til å bli veldig kult, men sluttresultatet ble som sagt litt kjedelig.

Spilte Costume Quest 2 i går (klarte faktisk å vente helt til Halloween før jeg begynte på det. =) Elsket det første spillet og liker toeren veldig godt så langt. Like mye som det første. Husker ikke hvordan det var i det første, men skulle ønske at det gikk an å navngi karakteren din.) og fikk Project Zero 5 i posten på fredag, så regner med å få spilt det også snart.

"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Temujin
Temujin
Fikk det siste Metal Gear spillet i helgen av en bekjent. Etter og ha lagt ca 12 timer ned i spillet så har jeg funnet ut at de 12 timene var bortkastet. Forferdelig kamera og kontrol løsning samt en mildt sagt kjedelig historie gjør at jeg ikke kommer til å bruke noe mer tid på det.

When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
ElGamer
ElGamer
Går i en blanding av Fallout New Vegas, League of Legends og Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Alt i påvente av Fallout 4.

Taktikkeren
Taktikkeren
League og Legends, Fallout: New Vegas og Dragon Age: Inquisition.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
TheHacker
TheHacker
The legend of Zelda twilight princess

You are being watched_
ElGamer
ElGamer
Går, ikke overraskende, i Fallout 4 nå. At jeg i det hele tatt har tatt meg tid til å skrive dette, skjønner jeg ikke selv.

Grallen
Grallen
Nuclear Throne på PS4. Veldig vanskelig, men veldig gøy!

Let the voice of love take you higher
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Går bare i Demon's Souls for tiden. Er helt hekta merker jeg. Tror ikke jeg har så veldig mye igjen nå, så blir det å gyve løs på Dark Souls etter det.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
ElGamer
ElGamer
Går fortsatt i Fallout 4 og enda er ikke noe mer gjort på hovedoppdraga. Så kanskje på tide å gå videre?

Taktikkeren
Taktikkeren
Mass Effect 2, SSX, Far Cry: Blood Dragon, Dragon Age: I. Game of Thrones osv....

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
ES
ES
Rainbow six: Siege, anbefales på det sterkeste etter nyeste patch oppdatering.

"Always know if the juice is worth the squeeze."
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Taktikkeren:
Mass Effect 2, SSX, Far Cry: Blood Dragon, Dragon Age: I. Game of Thrones osv....

Imponerende multitasking! Hvor mange armer har du? Er du en blekksprut?

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Ble ferdig med Demon's Souls, så da blir det Dark Souls neste.

Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Taktikkeren:Mass Effect 2, SSX, Far Cry: Blood Dragon, Dragon Age: I. Game of Thrones osv....

Imponerende multitasking! Hvor mange armer har du? Er du en blekksprut?

Er halvt blekksprut, og halvt tusenbein. Kan også slenge på GTA V(PS4), Witcher 3 og Tales from The borderlands.

Grallen
Grallen
Dying Light og Elite Beat Agents.

Har det egentlig ganske gøy med Dying Light, selv om jeg har en del problemer med det.
Elite Beat Agents er veldig festlig.

Let the voice of love take you higher
bent_a
bent_a
Fallout 4 er det eneste jeg spiller for tiden, hvis man ser bort fra en drøy time med minecraft på vita ' en samt litt wordfeud på mobilen.

-Kill -Loot -Return.
Cherno
Cherno
Går i Fallout og Beyond Two Souls for øyeblikket.. Sistnevnte fikk jeg ikke spilt da det kom ut så 200kr for det til ps4 virket fair.

"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
ElGamer
ElGamer
Går veldig mye i Fallout 4, men siden det er jul og julestemningen kommer ikke før Skyrim spilles litt. Så julestemninga spilles inn med Skyrim nå.

dark samus nemesis
dark samus nemesis
Følger tradisjonen som alltid, så nå går det i Dragon's Crown co-op sammen med bror. Ellers startet jeg på Dark Souls i dag, så det blir sikkert en del av det også nå i julen.

Taktikkeren
Taktikkeren
Deilige og behagelige Ni No Kuni! Love it!

albaga
albaga
Spiller Undertale. Liker det veldig så langt.

"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Spiller mye Shovel Knight for tiden, er nesten ferdig. Rimelig vanskelig til tider, men det liker man.

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Har utelukkende spilt Fallout 4 den siste uken. Helt vanvittig hvor avhengighetsskapende Bethesda sine spill er.

Men jeg har forsåvidt flere spill til gode å gjennomføre, så jeg tviler på at jeg kommer til å kjede meg utover vinteren.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Taktikkeren
Taktikkeren
Tales from The borderlands... Ganske så bra!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!