Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Pokémon GO....

Bortsett fra det, en runde LoL og Overwatch i ny og ne.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Veksler mellom;

Far Cry Primal.

Titan Souls, et utrolig sjarmerende og vellaget retro-spill som er helt latterlig vanskelig. Men tilfredstillelsen når du tar en titan er tilfredstillelse av høyeste hylle.

Thomas Was Alone, som er en helt fantastisk opplevelse til nå. Jeg trodde aldri jeg kunne bry meg om ensfargede kuber, men den vakre musikken og den sjarmerende fortellererstemmen gir karakterene personlighet og en følelsesmessig knyttelse. Læringskurven er også bra balansert så spillet blir gradvis vanskeligere på en god måte.

Jeg anbefaler dere virkelig å teste ut de to sistnevnte spillene, bare 40 kroner på PS Store nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Begynte såvidt på Mad Max. Ser ut til å bli et morsomt nok action-spill å rutte med innimellom.
  • 0
Startet opp Bloodborne DLCn igjen, lenge siden jeg har spilt. I mellomtiden har det kommet patch med iallefall én ny NPC, artig.. Lurer på om det er mer som er nytt?
  • 0
Startet nettop å spille dead by daylight. det er overraskende bra.
  • 0
Goat simulator, ikke no langvarige greier, men god underholdning i 4-5 timer.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Begynte plutselig på Neverwinter for å bli med noen kamerater. Det er lenge siden jeg har hatt MMO-følelsen i slik grad.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Begynte plutselig på Neverwinter for å bli med noen kamerater. Det er lenge siden jeg har hatt MMO-følelsen i slik grad.


Tenker i samme bane. Mangler å få med kompiser dog.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Spiller Batman: Arkham Knight på PlayStation 4 for tiden.

Dette bringer tilbake mange gode minner fra 2012 da jeg spilte Asylum og City. Fantastiske spill! Det virker som at dette kan være like bra!
  • 0
Battle Islands

Gratis på PS Store. Er ikke no revolusjonerende greier.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Spilte litt av No Man`s Sky. Liker det så langt. Definitivt mye å gjøre.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Spilte litt av No Man`s Sky. Liker det så langt. Definitivt mye å gjøre.


Hva heter du på ps4?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ettersom jeg ikke har PS4en min i Trondheim enda, så har jeg begynt å spille Life is Strange på PCen. Fullførte første episode nå, og det virker ganske decent. Ser frem til å fortsette.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Noen av de jeg spiller med prøvde også Payday 2 til PS4, og jeg ble med. Et virkelig kjekt spill å spille med kamerater.
  • 0
Siterer Grallen:
Ettersom jeg ikke har PS4en min i Trondheim enda, så har jeg begynt å spille Life is Strange på PCen. Fullførte første episode nå, og det virker ganske decent. Ser frem til å fortsette.


Er også ferdig med første episode, ga mersmak for min del!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Akkurat nå spiller jeg Overwatch og Rainbow Six: Siege, flotte spill begge to.

Ellers har jeg vel akkurat fullført Telltale's batman ep.1, grei start - 7/10.
The D' is silent.
  • 0
Spilte nettopp demoen til Unravel . Husker jeg så det på E3 en eller annen gang og tenke at det så fantastisk fint ut. Fikk bare good vibes når jeg spilte demoen, så det blir nok til at jeg kjøper spillet, spes. nå som det er på salg på PS Store.
  • 0
Spiller gjennom Mirror's Edge: Catalyst nå. Storyen virker så som så, men det er veldig pent, og movement-systemet er enda bedre enn i det første. Er fantastisk digg når man får skikkelig flyt, og kan løpe uavbrutt lenge.
Let the voice of love take you higher
  • 0
I gang med World of Warcraft for fullt igjen. Er noen måneder siden jeg spilte skikkelig aktivt nå, så det har nok hjulpet på å få "gnisten" tilbake. Legion virker også veldig lovende, så vi får se hvor lenge det holder igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
I gang med World of Warcraft for fullt igjen. Er noen måneder siden jeg spilte skikkelig aktivt nå, så det har nok hjulpet på å få "gnisten" tilbake. Legion virker også veldig lovende, så vi får se hvor lenge det holder igjen.


Du har ikke prøvd Neverwinter til PS4? Ga meg Runescape/Wow viber.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Du har ikke prøvd Neverwinter til PS4? Ga meg Runescape/Wow viber.


Nei, det har jeg ikke. De aller fleste MMO's jeg prøver faller jeg stort sett bare ut av, før jeg returnerer til Wow igjen. Det nærmeste unntaket er vel FFXIV: A Realm Reborn.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Begynte litt på Minecraft igjen, ettersom kameratflokken gikk over til dette. Har aldri spilt Minecraft med folk, og må si det passer godt som flerspillerspill også.

Det føles på en side rart at jeg bytter spillet jeg spiller fordi andre velger det, men på den annen side er det også rart at jeg omtrent aldri før har spilt med venner som jeg ellers har vært med i nesten et tiår og som alltid har vært spillere selv.
  • 0
Min første post her på forumet og jeg spiller nå Destiny... igjen... stoppet etter the dark below og har ikke rørt det siden... lasta ned Taken King nå nylig fordi det var så billig så var jeg på kjøret igjen....
  • 0
Siterer Rolly:
Min første post her på forumet og jeg spiller nå Destiny... igjen... stoppet etter the dark below og har ikke rørt det siden... lasta ned Taken King nå nylig fordi det var så billig så var jeg på kjøret igjen....


Har du noen venner du spiller med?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Nå spiller eg Stronghold Crusader Extreme HD.
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!