Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Fikk samme resultat med Monster, Franks og Burn. Så ja, vann funker nok best.

Spiller fortsatt Bioshock 2, sammen med noen gratisspill i ny og ne, Battle Islands, Battle Ages, Prominence Poker, Kill Strain og Smite.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Mange her som faktisk reagerte når jeg satte det over en del stortitler. De sku faen meg ha spilt det igjen, fordi de tydligvis gikk glipp av noe.


Selv liker eg Bioshock (egentlig alle) og reagerte ikke at du satte det over andre stortitler. Det er rett og slett smak og behag.
Rainbow Mushroom
  • 0
Akkurat, folk tar det ekstremt personlig så fort de får en strak høyre mot noe de liker. Er i grunn litt sånn selv.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Europa Universalis 4 med Norge.
  • 0
Skal begynne å spille Forza Horizon 3. Tok seg tid før det kom i posten. Endelig kan eg begynne på det.
Rainbow Mushroom
  • 0
FIFA 17.
Emma Watson er skikkelig digg.
Siterer Predator:
FIFA 17.


Koser du deg?
Cod 4: Modern Warfare Remastered(!!!)
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Cod 4: Modern Warfare Remastered(!!!)


Så du bukket under og forhåndsbestilte deluxe utgaven..? Burde skamme deg..

Spiller Mafia 3 nå.. Er ca 12 timer inn og må si jeg har litt forskjellige følelser:

Storyen her og måten den er fortalt på er ren klasse, mesterlig regissert og skrevet med en klar visjon om hva de vil. Karakterene er velskrevne, empatiske og utrolig godt spilte. Storyen her er et høydepunkt men.. oppdragene er utrolig ensidige. Det er utstikkere i hovedhistorien, men selve sideoppdragene og byggingen av imperiet ditt er så kjedelig.. Det er det samme om igjen.. Ødelegge eiendom så en boss kommer ut, drep bossen, gjør det samme igjen til en ny boss kommer ut. Når den bossen er tatt ut kommer selve hovedbossen.. Gjerne på samme sted som du allerede har vært for å skade eiendom.. Sideoppdragene til hovedkarakter er bare det samme.. Dra til X for å hente X og så kjøre tilbake, gjerne i det tregeste kjøretøyet en latterlig lang distanse. En 7/10 for meg foreløpig siden jeg har det gøy.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Ja, jeg skammer meg virkelig. Cod er i grunn overvurdert og undervurdert på så mange områder.

Seriøst, cod 4 er dobbelt så bra som det mafia 3 virker å være, vet ikke hvem som bør "skamme" seg(solide spill begge to, no hate, bare ironi for smått lettirriterte mafiatilhengere.)
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Far Cry Primal

Fantes ikke interessant når det kom ut, men plukket det nylig opp på salg, i mangel på noe annet.
Trodde det skulle bli kjedelig å vase rundt med en håndful primitive våpen, men der tok jeg feil. Ca 12 timer inn, og har det veldig ålreit med å oppgradere stammen, våpen og skills, temme og ri på dyr og sakte men sikkert ta over landet.
Good times.
  • 0
Black ops 3 Zombies - easter eggs.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer SirThomas:
Koser du deg?


Jepp, det er et veldig godt spill. The Journey-modusen er et hyggelig tilskudd til serien.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jepp, det er et veldig godt spill. The Journey-modusen er et hyggelig tilskudd til serien.


Spiller du noe Ultimate Team?
  • 0
Jeg har sittet bom fast på siste boss i Blood and Wine på death march to kvelder nå, men i morgen kveld skal jeg få det til. Dette må være første gang jeg angrer på at jeg kom med light armour, fordi det ene angrepet dreper meg uansett. Det er ikke å begynne kampen på nytt som er frustrerende, det er den 3 minutters lange lastetiden for hver gang som jeg ikke tåler i lengden!
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Jeg har sittet bom fast på siste boss i Blood and Wine på death march to kvelder nå, men i morgen kveld skal jeg få det til. Dette må være første gang jeg angrer på at jeg kom med light armour, fordi det ene angrepet dreper meg uansett. Det er ikke å begynne kampen på nytt som er frustrerende, det er den 3 minutters lange lastetiden for hver gang som jeg ikke tåler i lengden!


Merker det selv når jeg spiller The Witcher 3 på Death March. De er utilgivelige når det gjelder død.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Spiller du noe Ultimate Team?


Nei, har ikke satt meg inn i sånt enda, nyter det for enspillerdelen, rett og slett.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Batman: Arkham Knight. For en sykt episk opplevelse. Stor skala, visuelt slående, utrolig atmosfærisk, særdeles mørkt, balansert, variert, og med et øye for detaljer man sjelden ser. Dette spillet føles helt utrolig sålangt.
Emma Watson er skikkelig digg.
Spiller Super Mario 3D World . Var vel på god tid at jeg kjøpte dette spillet. Har ikke spilt Wii U på en god stund. Dette spillet er helt fantastisk! Muligens det beste Mario-spillet jeg har spilt.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Spiller Super Mario 3D World . Var vel på god tid at jeg kjøpte dette spillet. Har ikke spilt Wii U på en god stund. Dette spillet er helt fantastisk! Muligens det beste Mario-spillet jeg har spilt.


Galaxy er bedre.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Galaxy er bedre.


;)
  • 0
Spiller en del Prominence Poker og cod 4.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Startet Rise of the Tomb Raider i går. Meget bra så langt.

Testet også Dragon Ball Xenoverse 2 betaen. Som forventet er det temmelig likt originalen, men med noen forbedringer. Kjekt at man kan overføre ganske mye fra saven til forgjengeren. Blir nok helt sikkert kjøpt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Fifa17 FUT, GTAV Online og Destiny: Rise of Iron er det som skjer.
The D' is silent.
  • 0
Satte i gang Tomb Raider selv.. helt utrolig spill! Amper opp alt som var bra med den første og introduserer et mer kompleks survival system. Elsker og at vi får alt stuff med en gang!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!