Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

HopeN
HopeN
Spiller Persona 5 for tiden. Mitt aller første JRPG, så det er utrolig mye jeg må sette meg inn i. Blir nesten litt overveldet heheh... Tar vel i mot tips! Er nettopp ferdig med første palace.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer HopeN:
Spiller Persona 5 for tiden. Mitt aller første JRPG, så det er utrolig mye jeg må sette meg inn i. Blir nesten litt overveldet heheh... Tar vel i mot tips! Er nettopp ferdig med første palace.

Går i det samme her, og er første for meg også. Uansett vant til turn-based combat fra Pokémon, dermed ganske greit så fort jeg kom meg inn i typiske styrker og svakheter.

• Veni, Vidi, Cessi •
HopeN
HopeN
Siterer The Cookiemonster:
Går i det samme her, og er første for meg også.

Hva syntes du om spillet så langt?

Syntes selv det er veldig bra til nå, men ikke helt sikker på om det lever opp til hypen enda. Har vel kanskje noe å gjøre med at jeg såvidt har begynt på spillet, egentlig..

Musikken er forøvrig fet!

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer HopeN:
Hva syntes du om spillet så langt?

Syntes selv det er veldig bra til nå, men ikke helt sikker på om det lever opp til hypen enda. Har vel kanskje noe å gjøre med at jeg såvidt har begynt på spillet, egentlig..

Musikken er forøvrig fet!

Liker det godt, veldig avhengighetsdannende. Det blir bedre etterhvert som man får litt flere på laget, slik at man ikke sitter med skillpoint-mangel etter 15 min. Første palass var veldig seigt sånn sett.

Musikken er bra, men jeg har gått ganske lei den etterhvert.

• Veni, Vidi, Cessi •
Xtord
Xtord
Siterer HopeN:
Tar vel i mot tips!

Tja det enkelste tipset er vel å ta din tid og ikke rush. Klart øk confidant linksene er bra også og ikke har får mye av samme type personaer Ellers er det bare å ta din tid, det er ikke noe veldig vanskelig spill spesielt ikke i forhold til for eks nr 3 i serien.

Animorpher
Animorpher
Tørket støv av Fallout 4 og fortsetter og spille det mens jeg venter på at Monster Hunter World kommer i slutten av Januar. For øyeblikket så fokuserer jeg mest på de forskjellige sidequesta og Nuka Cola World DLC,siden jeg endelig fikk fullført Far Harbor.

"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Prøver meg smått på Dragon's Dogma: Dark Arisen. Ser ut til at det er mye å like ved det. Men samtidig har jeg allerede oppdaget omtrent like mye jeg ikke liker...

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
TK Art
TK Art
Spiller gjennom Arkham spillene igjen. Asylum var fremdeles like solid, og City er heller ikke feil tredje gang. Knight har jeg dog ikke spilt før og vært skeptisk til siden release, hovedsaklig pga Batmobilen. Og etter å ha spilt selv, liker jeg den virkelig ikke. Når en endelig blir vandt til kontrollen, har alt av gameplay relatert til bilen blitt fryktelig repetitivt. Den oppleves som filler, og en unnskyldning til å ha en større by, så akkurat det har jeg ikke sans for. Det som foregår til fots er dog ganske ålreit så langt.
Arkham Origins ble jeg aldri ferdig med på 360, og det er ikke tilgjengelig på XO, så da står jeg over. Det var aldri spesielt bra uansett.

Siterer dark samus nemesis:
Prøver meg smått på Dragon's Dogma: Dark Arisen

Et av mine favorittspill fra forrige generasjon.
Første gjennomspilling kan være litt seig og kjedelig til tider, men fra andre gjennomspilling og utover, ble det stadig bedre.
Tror jeg gikk til NG+9 i Xbox 360 versjonen, samt 10-15 gjennomganger av Bitterblack Isle. Har det også på pc og XO, men har ikke spilt like mye der.

https://www.instagram.com/tkquill/
Taktikkeren
Taktikkeren
Spiller Canis Canem Edit(Bully). Et utrolig kult og vellaget spill. Moro å spille, selv om det selvfølgelig har dratt på åra.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Siterer TK Art:
Et av mine favorittspill fra forrige generasjon.
Første gjennomspilling kan være litt seig og kjedelig til tider, men fra andre gjennomspilling og utover, ble det stadig bedre.

Er det noen enkel måte å se hvilke quests som er mest passende for min level? Og hvordan vet jeg hvilket quest som er knyttet til selve historien? Har egentlig bare plukket opp alle questene fra alle tavlene jeg har kommet over så langt, og nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Finalfantasyfrelst
Finalfantasyfrelst
Spiller mye Dead by Daylight og Fortnite for tiden.. Selvom jeg har Deus Ex: Mankind Divided, Evil Within 2, Prey og Thimbleweed Park liggende å støve.

Har også rundet Wolfenstein II: The new colossus 2 ganger, en gang på det vanskligste alene, og en gang på det letteste med dama.

The D' is silent.
Akres
Akres
The Legend of Zelda: Breath of the Wild

• ☆ Orange Mushroom ☆ •
Taktikkeren
Taktikkeren
AC: Syndicate.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!