Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer TK Art:
Med mindre folk liker ekstremt repetitive oppgaver og lite variasjon da.

Alle spill er av natur repetitive. Spørsmålet er bare om du liker gameplayet eller ikke. Det er svært få spill som starter som et puzzle spill, som senere blir et bilspill og så til slutt blir et skytespill. Man spiller ikke Forza fordi "det er variert", men heller fordi man liker gameplayet og liker å kjøre de samme banene på nytt og på nytt for å bli bedre. Mange rollespill er bare en evig dungeon grind for bedre loot og XP, noe som heller ikke er variert, men liker man denne måten å spille spill på så vil det falle i smak. PUBG er også "det samme" hver gang.

Personlig syns jeg Sea of Thieves er helt fantastisk så langt. Jeg elsker gameplay loopen, og de artige tingene man opplever. Det er fantastisk å ikke ha x-ray syn, quest markører, tutorials og en rævva story. Her lager man sin egen story! Hvis man liker å seile rundt og finne skatter sammen med venner eller tilfeldige, så er spillet helt genialt. Liker man ikke dette? Vel, da blir det som å spille Minecraft uten å ha et eneste kreativt bein i kroppen og et stort hat mot blokker.

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Ayub Dizaei
GR®
Ayub Dizaei
Jeg spiller FF I&II Dawn of Souls til GBA. Nylig startet på nytt med FF II og må si det er like digg som første gangen jeg spilte det.

Ayub
Grallen
Grallen
Har begynt på Persona 4 Golden igjen (fra scratch, ikke fra en gammel save), etter at jeg la det fra meg for et års tid siden. Overgangen fra Persona 5 til Persona 4 Golden var ikke så ille som jeg trodde den skulle bli, selv om jeg savner en del av quality of life-tingene som Persona 5 kom med.

Let the voice of love take you higher
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Grallen:
Har begynt på Persona 4 Golden igjen (fra scratch, ikke fra en gammel save), etter at jeg la det fra meg for et års tid siden. Overgangen fra Persona 5 til Persona 4 Golden var ikke så ille som jeg trodde den skulle bli, selv om jeg savner en del av quality of life-tingene som Persona 5 kom med.

Har enda ikke spilt Persona 4, selv om jeg har det til både PS2 og Vita.

Lagt til 2018-03-30 23:10:
Siterer Grallen:

Har enda ikke spilt Persona 4, selv om jeg har det til både PS2 og Vita.

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
bent_a
bent_a
Trackmania-spillet fra denne mnd ps-plus.
En liten pause fra Breath of the Wild.

-Kill -Loot -Return.
Sansidar
Sansidar
Koser meg med The Witcher 2 igjen. Anbefales på det sterkeste til dere som starta rett på 3'eren. The Witcher 1 kan droppes med god samvittighet ;)

"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
Bob-Ingolf
Bob-Ingolf
Streets of Rage 2. Understreker at Final Fight er hundre ganger bedre

Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Ayub Dizaei
GR®
Ayub Dizaei
Devil May Cry 2 HD (PS4). Verste møkkaspillet, men vil ha Platinum på DMC-spillene før det nye spillet kommer ut...

Ayub
Mats2468
Mats2468
Siterer Ayub Dizaei:
Spiller Ratchet & Clank på PS4 og det er AWESOME!

Spilte det på starten og stakk men skal gilbake for det så morsomt ut, kos deg videre med spillet

Gaming is in my DNA
Xtord
Xtord
Siterer Ayub Dizaei:
Devil May Cry 2 HD (PS4). Verste møkkaspillet, men vil ha Platinum på DMC-spillene før det nye spillet kommer ut...

Uff snakk om dedikasjon da. Du skal ha creds for å få det platinumet (eller hva det nå kalles), lykke til. Spesielt hvis det er så ille som folk skal ha det til selv om det ikke virker å være noe spesielt vanskelig ifølge det jeg ser på guiden.

Ayub Dizaei
GR®
Ayub Dizaei
Siterer Xtord:
Siterer Ayub Dizaei evil May Cry 2 HD (PS4). Verste møkkaspillet, men vil ha Platinum på DMC-spillene før det nye spillet kommer ut...
Uff snakk om dedikasjon da. Du skal ha creds for å få det platinumet (eller hva det nå kalles), lykke til. Spesielt hvis det er så ille som folk skal ha det til selv om det ikke virker å være noe spesielt vanskelig ifølge det jeg ser på guiden.

Vanskelig? Nei.
Kjedelig? Ja, sinnsykt lett, kjedelig og alt er surr...

Ayub
Kristian
GR®
Kristian
Holdt litt på med Monster Hunter Generations demoen, og jeg har virkelig ikke peiling på om jeg utrettet noe. Valgte easy først, som da innebar å jakte på en forvokst dodo. Skøyt på den i tjue minutter uten noe resultat før jeg skrudde av. Jeg aner ikke om jeg har gjort noe feil eller ikke.

Holder også på med HD-utgaven av Okami. Spesiell liten sak. Liker det hittil.

Ayub Dizaei
GR®
Ayub Dizaei
Siterer Kristian:
Holdt litt på med Monster Hunter Generations demoen, og jeg har virkelig ikke peiling på om jeg utrettet noe. Valgte easy først, som da innebar å jakte på en forvokst dodo. Skøyt på den i tjue minutter uten noe resultat før jeg skrudde av. Jeg aner ikke om jeg har gjort noe feil eller ikke.

Fullførte demoen hos nevøen min og jeg mørbanka han stakaren noe sinnsykt! Digget demoen, og likte den klassiske "gamle" Monster Hunter grafikken.

Foreløpig spiller jeg HD-utgaven av Hitman Contracts på PS3

Ayub
Kristian
GR®
Kristian
Siterer Ayub Dizaei:
Fullførte demoen hos nevøen min og jeg mørbanka han stakaren noe sinnsykt! Digget demoen, og likte den klassiske "gamle" Monster Hunter grafikken.

Da må du fortelle meg hva jeg gjør feil.. Jeg spilte som en... heavy.. bowgun-whateverthefuck, og fyrte magasin på magasin i jævelen. Er det ingen healthbars eller indikasjon på at jeg gjør skade? Det eneste som skjedde var at vi sto og lekeslåss en liten stund før han stakk avgårde til en annen del av kartet, og jeg måtte følge etter.

Ayub Dizaei
GR®
Ayub Dizaei
Siterer Kristian:
Siterer Da må du fortelle meg hva jeg gjør feil.. Jeg spilte som en... heavy.. bowgun-whateverthefuck, og fyrte magasin på magasin i jævelen. Er det ingen healthbars eller indikasjon på at jeg gjør skade? Det eneste som skjedde var at vi sto og lekeslåss en liten stund før han stakk avgårde til en annen del av kartet, og jeg måtte følge etter.

Valg av våpen er veldig viktig i Monster Hunter. Bowgun er gode, men de er best å bruke når du spiller sammen med andre. Ellers må du bruke skuddene riktig der Crag og Clust er de beste bombe-skuddene. Også må du vite hvilke type drage du sloss mott mtp om du skal bruke flammeskudd eller f.eks. vannskudd kan gi mest skade.

Jeg fullførte demoen mot den dragen du nevner med bruk av våpnene: LS, GS, SS, L, H og IG.

Ayub
Kristian
GR®
Kristian
Siterer Ayub Dizaei:
Valg av våpen er veldig viktig i Monster Hunter. Bowgun er gode, men de er best å bruke når du spiller sammen med andre. Ellers må du bruke skuddene riktig der Crag og Clust er de beste bombe-skuddene. Også må du vite hvilke type drage du sloss mott mtp om du skal bruke flammeskudd eller f.eks. vannskudd kan gi mest skade.

Jeg fullførte demoen mot den dragen du nevner med bruk av våpnene: LS, GS, SS, L, H og IG.

Joda, men er det noe jeg gjør feil siden det ikke ser ut til å skje noe annet enn at fuglen stikker av?

Ayub Dizaei
GR®
Ayub Dizaei
Nei, det kan være forskjellige grunner til at fuglen stikker av. Den kan være sliten og finne mat, eller at den kan ha lite liv og skal stikke til sovestedet sitt. Eller så stikker den bare av uten noe grunn.
Dette er helt vanlig

Ayub
Akres
Akres
Variasjon mellom Fortnite og Forza Horizon 3.

Rainbow Mushroom
TK Quill
TK Quill
Spider-man

Bare noen timer inn, men det føles allerede grusomt repetitivt. Sving hit i fem minutter, slå en haug med folk, sving dit like lenge, slå en ny gruppe med identiske folk.
Blir til at jeg spiller i veldig små doser, som også gjør at jeg ikke kommer helt inn i det.
Virket lovende i starten, men jeg vil si dette er den første store skuffelsen på Ps4 for min del.

Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer TK Quill:
Spider-man

Bare noen timer inn, men det føles allerede grusomt repetitivt. Sving hit i fem minutter, slå en haug med folk, sving dit like lenge, slå en ny gruppe med identiske folk.
Blir til at jeg spiller i veldig små doser, som også gjør at jeg ikke kommer helt inn i det.
Virket lovende i starten, men jeg vil si dette er den første store skuffelsen på Ps4 for min del.

Holy shiit, kjenner du ikke hvor tighte og deilige kontrollene er? Historien er bedre enn de fleste Marvel filmer, og byen lever til en hver tid. Ekstremt uenig, og det er jo moro. Slukte spillet på 2 dager, men kjipt at det føles repetivt(?) for din del.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
bent_a
bent_a
Siterer TK Quill:
Spider-man

Er litt enig. Koser meg veldig med spillet, men tipper at jeg aldri kommer til å plukket spillet opp igjen, etter at jeg har fullført det.. Ikke slik som f.eks Bioshock eller Dark Souls, der man nesten får abstinenser om man ikke runder det en gang i året..

-Kill -Loot -Return.
Akres
Akres
Forza Horizon 3. Nådde lvl 400 i dag, varmer opp til Forza Horizon 4 2.Okt

Rainbow Mushroom

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!