Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Kristian
GR®
Kristian
Assassin's Creed: Rogue Remastered

Jeg vet ikke hvordan ting er i Origins, eller vil være i Odyssey, men jeg står på hva jeg alltid har sagt, og det er at kontrollene i disse spillene er faen så forferdelige. Jeg har mine tvil om at denne serien kan regnes som gode stealth-spill, eller stealth-spill i det hele tatt. Makan.

Videre får jeg vel bare se hvordan storyen arter seg. Veldig vaklete hittil, men det får bare gå.

dark samus nemesis
dark samus nemesis
Xenoblade Chronicles 2.

Har holdt på en god stund med dette nå. Musikken er til å grine av. Muligens noe av det beste jeg har hørt i noe spill.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer dark samus nemesis:
Xenoblade Chronicles 2.

Har holdt på en god stund med dette nå. Musikken er til å grine av. Muligens noe av det beste jeg har hørt i noe spill.

You know it.

Startet selv på Assassin's Creed: Odyssey i går. Synes Origins var enormt, men her tror jeg at blir sittende frem til nyttår...

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
TK Quill
TK Quill
Assassin's Creed Odyssey

Spilte ca 10 timer i går og førsteinntrykket er litt delt som vanlig.
+ Gameplayet er ganske likt Origins, men føles litt enklere fra start av.
+ Verdenen er massiv og har mer variasjon enn Origins, og jeg har bare rørt en brøkdel, så dette vil nok ta en stund å utforske.
+ Store mengder sideoppdrag og loot.

- Storyen er uberdøll så langt, men jeg spiller for utforskning og loot uansett.
- Mercenaries ble fort irriterende. De er alltid etter deg, og gir blanke i om du holder på med et oppdrag eller noe annet. De finner deg uansett hvor du er.
- Naval combat er fremdeles det kjedeligste serien har hatt å by på, så jeg prøver å unngå seiling generelt.
- Battleground oppdrag er ikke gøy i det hele tatt.

Grafikken er langt fra det peneste vi har sett, føler vel nesten Origins så bedre ut. Kan unnskyldes litt siden verdenen er så stor, men noen av menneskene ser virkelig ikke ut, og det er ikke alltid teksturer loader skikkelig, selv etter tid.

Så har det moro med utforskning og diverse sideaktiviteter, men story og alt annet prøver jeg egentlig å unngå så langt det lar seg gjøre.

Kristian
GR®
Kristian
Assassin's Creed: Odyssey

Herrefred. Dette er en veldig skamløs Witcher-imitasjon, helt ned til en knapp som lar deg meditere for å få tiden til å gå. Hittil bare "greit" og kan i det store og hele bare fantasere om å i det hele tatt nærme seg "fantastisk."

bent_a
bent_a
Siden jeg venter på Rockstar sitt nye spill, har jeg plukket frem Resident Evil remastered
Me like. Ca 20 år siden jeg spilte det sist.

-Kill -Loot -Return.
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Nådde Kingdom of Tantal i Xenoblade Chronicles 2 her om dagen. Kom dit om natten, og ble høyt imponert over musikken. Så ble det dag...gud bedre.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!