Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Kristian:
herregud hva er dette

Velger å tolke dette negativt.

• Veni, Vidi, Cessi •
TK Quill
TK Quill
Dragon Age Inquisition

Har ikke lenger tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å komme meg gjennom dette spillet. Først Xbox 360 versjonen, som var horribelt dårlig med absurde lastetider og feil, så Xbox One hvor savene min bestemte seg for å være ødelagt etter nesten 50 timer. Deretter Origin utgaven, som jeg etterhvert glemte at jeg eide, fordi Origin brukes sjeldnere enn myggspray om vinteren. Og sist nå på Ps4, som er en helt ålreit opplevelse, med akseptable lastetider og minimalt med bugs. Syns spillet er i overkant stort, og jeg føler jeg må gjøre ferdig alt i hvert område før jeg fortsetter storyen, så en føler ikke mye fremgang per spilløkt, men det er greit å snegle seg gjennom spillet mellom andre mindre tidkrevende titler.

Bob-Ingolf
Bob-Ingolf
Plants VS Zombies. Prøver å slå rekorden i endless vasebreaking. Lettere sagt enn gjort når den er på 94.

Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Kristian
GR®
Kristian
Rage 2

Det har ikke gjort noen modige sprang hittil når det kommer til å fortelle historie, men det spillmekaniske er, i rent akademiske begrep, faen så fett.

bent_a
bent_a
Siterer Kristian:
Rage 2

Det har ikke gjort noen modige sprang hittil når det kommer til å fortelle historie, men det spillmekaniske er, i rent akademiske begrep, faen så fett.

Nice. Gleder meg til å prøve det.

-Kill -Loot -Return.
Xtord
Xtord
Her går det vel nå i tre spill. Har nettopp startet baldurs gate 1 enhanced edition. Har spilt litt av standard utgaven, men følte nå var det virkelig på tide å få spilt disse og gi de en sjanse. Hadde litt problemer med orginale spillet i forhold til cd-er etc. Så blir det vel bg 2 etter på så får vi se om jeg å prøver expansion pakkene, men det er ikke helt utenkelig etterhvert. Har et litt håp å bli ferdig med 1 og 2 innen august er ferdig, men det får ta den tid det tar , hittil har bg 1 vært overraskende bra og nr 2 er vist enda bedre og til og med manges beste spill gjennom tidene. Holdt seg ganske greit faktisk.

Driver også med divinity 2 defintive edition på tactican mode og det er jaggu meg en del vanskeligere enn explorer mode. Spillet er fremdeles et av mne absolutt all time favoritter, så får vi se hvor det havner på top listen når jeg ferdig med en annen gjennomgang, blir frot også fullført med en venn i tillegg. Fantastisk spill, også en stor grunn til at jeg skaffet enhanced edition av begge baldurs gate spilla at det var rykter om 3 ern og så at det nå ble bekreftet var litt mer tilfeldig. Har nått reapers coast ( driftwood).

Ellers så går det også i litt mw r fra tid til annen både alene og med en venn.

Missing Avatar
Daniel91
Spiller Days gone om dagen. Et veldig underholdene spill. Historien var litt treg i starten, men når man blir litt investert i karakterene så glir den mye bedre. Selv om det tok vel nesten fem-seks timer før ser skjedde.

Det er mye bra her for de som liker tredjeperson åpen verden spill. Og en vakker dag kommer jeg til å greie å utslette en "horde" and it will be Glorious!!!

D-devil
D-devil
Whoa. Dette forumet er en blast from the past.

Dead by Daylight.

bent_a
bent_a
Spiller Battlefield 1 på Ps4, og Guacamelee på Ps vita(måtte børste støv av den da jeg endelig fant den bortgjemt oppå kjøkkenskapet..!

-Kill -Loot -Return.
Taktikkeren
Taktikkeren
God of War

Meget høy klasse, et hav foran andre spill på å holde tempoet/interessen oppe igjennom et spill. Mangler dog noen timer før jeg er ferdig.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Eirik Hyldbakk Furu
GR®
Eirik Hyldbakk Furu
Yeah, BOY! Her går det stort sett i Assassin's Creed Odyssey og *hemmelig" om dagen.Du må fortelle meg hva du synes når du er ferdig, Taktikkeren.

Taktikkeren
Taktikkeren
Ferdig nå, synes slutten var merkelig dårlig. Må ha gått glipp av noe, får søke litt rundt.

Men amazing nonetheless. Anbefales for de få sjeler som eventuelt ikke har spilt det enda.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Slutten(e) var dårlig utført.

• Veni, Vidi, Cessi •
Taktikkeren
Taktikkeren
Den ordentlige slutten likte jeg bedre. Oppfølger er iallefall bænkers.

Missing Avatar
Daniel91
Spiller the witcher 3 om dagen. Er bare noen timer inn i det, men liker det veldig godt så langt

Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer Daniel91:
Spiller the witcher 3 om dagen. Er bare noen timer inn i det, men liker det veldig godt så langt

Når du er grepet fra starten av, så blir nok dette en god opplevelse min venn. God fornøyelse!

Missing Avatar
Daniel91
Håper det. Det virker som en veldig kul verden med mye å gjøre i. Gleder meg til å se hva det har å by på

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!