Offline Daniel91 den 31 januar 2021 klokken 18:34. Spiller GreedFall om dagen. Selv om det bærer litt preg av å være lagd av ett mindre studio så er det utrolig bra. Noe av det beste jeg har fått igjennom psplus. Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Daniel91 den 1 mars 2021 klokken 18:06. Control. Skikkelig kult spill spm jeg ikke fikk prøvd ved lansering. Kjører veldig bra på ps5. Gjør en del kule ting med den haptiske feedbacken i kontrolleren også Like1Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: 1...242243244245246 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Daniel91 den 1 mars 2021 klokken 18:06. Control. Skikkelig kult spill spm jeg ikke fikk prøvd ved lansering. Kjører veldig bra på ps5. Gjør en del kule ting med den haptiske feedbacken i kontrolleren også Like1Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: 1...242243244245246 Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: