LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Hva spiller du nå?


      Kingdom hearts 2! Elsker det spillet av hele mitt hjerte!
      Haters gon' hate
      • 0
      spiller Test drive unlimited på 360-en min
      kjører koenigsegg ccr på motorveien
      • 0
      Fallout 3 på meg
      "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
      • 0
      Jeg sitter noen få ganger med WoW, men ellers er det GTA IV og Oblivion
      • 0
      spiller super smash bros brawl.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Yeah oblivion
      "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
      • 0
      Spiller litt Star Wars: The Force Unleashed. Har hatt det siden jul, men har ikke prøvd det før nå
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Litt av hvert:

      CoD4
      Resistance 2
      Street Fighter IV
      Flower

      Blant andre...
      Har altfor mye å spille, nå kommer Killzone 2 i morra også
      Just kill him with your awesome
      • 0
      Spilte litt Halo 3 online igår, og nå er jeg hekta!
      • 0
      spiller Thing Thing Arena 3, mens en 64åring mann ved navn Nils prøver å forklare oss flash i IKT! yeah, it's a fucking nightmare xP
      YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
      • 0
      Trøster meg med Resident Evil 5-dmoen inntil fullversjonen dukker opp på torsdag
      • 0
      Fikk Killzone 2 idag så skal nok spille det!
      Just kill him with your awesome
      • 0
      spiller midnight club LA . Kommer utvidelsen i dag eller senere???
      • 0
      Koser meg med Fable 2. Deilig og avslappende.
      • 0
      cod waw demoen. Må si jeg ble positiv til spillet nå
      • 0
      Yeah! Nå har jeg 100% i Small guns, reaper, medicin, og energi wepons, i Fallout 3.
      (noå føler jeg meg mektig )
      "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
      • 0
      Nå har jeg klart Killzone 2 for andre gang

      Jeg digger det spillet, plutselig bare slo det meg at dette spillet er fantastisk!
      Prøver å få flest mulig trophies nå

      Men Martin pusher så jævlig med RE5
      I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
      • 0
      Nå spiller jeg RE5
      what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
      • 0
      Resident Evil 5 for fullt. Har ikke kommet lenger enn chapter 1-2 sammen med en venn (spiller på veteran i første gjennomspilling). Spillet ser ut til å leve opp til mine forventninger så langt.
      • 0
      Spiller nå Sonic and the Black Knight og Warhammer 40k Dawn of War 2.
      http://markusgamesdesign.weebly.com/
      • 0
      Halo 3 B****es!
      "To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
      • 0
      AoE III
      * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
      • 0
      Akkurat nå så spiller jeg Killzone 2, CoD4 og Guitar Hero 3 på PS3. Også spiller jeg Fallout 3, Halo,Oblivion og American Conquest på PC.
      • 0
      Nå Trophy hunter jeg på Skate 2
      Shitting dick nipples
      • 0
      I dag får jeg endelig tilbake GTA IV, har lånt det bort til en kompis siden 26. November. Så nå skal det bli godt å få et gjensyn med Nico^^
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!