Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Nå spiller Jeg:
Rock Band 2(PS3)
Rock Band UnPlugged (PSP)
Guitar Hero World Tour (PS3)
Guitar Hero METALLICA!!!

Eh... PS3
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Begynte med CoD4 i dag. (Igjen xD) Blir aldri lei.
  • 0
Kjøpte Battlefield 1943 i dag så det spiller jeg.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Tenchu: Fatal Shadows på ps2 faen det er stress
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
World of Warcraft! Og planer om å installere Halo 2 igjen..
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fikk Saints Row 2 i posten i dag, så jeg kommer nok til å spille det en stund framover nå. Prøvde Grid for to dager siden, og jeg tror egentlig ikke bilspill er noe for meg. Er skikkelig dårlig i bilspill generelt, og setter meg aldri helt inn i det. Menmen, skal gi det en sjanse til når jeg er ferdig med SR2.
You're sleeping over, right?
  • 0
Kjøpte meg Tales of Vesperia, ellers går det i halo og guitar hero. Lurer på om jeg skal prøve å bidra med noen kills på Battlefield 1943, ser mektig gøy ut i hvert fall!
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Quantom of Solace og BFBC... Det er det går i, kanskje 1943 og! Vi får se!
Decyfered!
  • 0
Trine, Bluberry Graden og Braid. Jeg er hekta på Indie-spill!
  • 0
Stort sett Guitar Hero Greatest Hits
Rocktober
  • 0
Spiller veldig mye akkurat nå. Jeg spiller Battlefield: 1943, Battlefield: Bad Company og Need for Speed: Undercover. Det blir mye spilling i disse siden jeg ikke har hatt noen av dem særlig lenge.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
N+, GH: M, Feeding Frenzy, Wolfenstein 3D og litt CoD4 online.

Liker arcadespill jeg
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
spiller gta IV på boxen min
  • 0
Quantum of Solace med Valetudo17... Gull 9mm SMG + silencer! PWN3r ass!
Decyfered!
  • 0
Battlefield 1943 for alle penga. Må jo sørge for at PS3-eiere også får den nye banen. Vurderer også å begynne på Prince of Persia, som har ligget urørt siden release
  • 0
Siterer Aiden:
Battlefield 1943 for alle penga. Må jo sørge for at PS3-eiere også får den nye banen. Vurderer også å begynne på Prince of Persia, som har ligget urørt siden release

Har du kjøpt et spill du ikke har spilt/spil lite?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Aiden:

Har du kjøpt et spill du ikke har spilt/spil lite?

Jepp, det så veldig spennende ut, men blei det bare borte i mengden av spill som dukket opp etterhvert, for det var en rekke andre titler som fristet mer. Vil ikke kalle det ett bomkjøp, men kjøpte det kanskje på feil tidspunkt. Så nå når jeg ikke har noen spesielle spill (utenom Battlefield 1943) som jeg spiller, er jo muligheten der for å gi det en sjanse. Dessuten er det begrenset for hvor mye tid jeg får til å spille, det er veldig variabelt.
  • 0
Gears of War 2
Rocktober
  • 0
ffX og chinatown wars

etter det skal jeg fullføre warrior within og kanskje ffVII
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Tom Clancy`s Ghost recon 2 Advanced Warfigther 2
Blitzskrieg Anatology
Tungur Knivur
  • 0
Haha, COD4 online. Som alltid.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
akurat nå har jeg spilt singelplayer på the conduit en god stund og skal nå bevege meg ut på multiplayern. dare I?
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Frontlines: Fuel of War, Battlefield: Bad Company og skal snart begynne på Condemned 2.
I was frozen, today!
  • 0
Spiller Shadow of the Colossus som jeg låner av bestekompisen min! Fytti å konge spill! Ble helt forbauset over hvor bra det er! Episke Colosser og konge soundtracks!

Anbefales på det sterkeste!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
planlegger å runne Ratchet & Clank Tools of Destruction igjen
Rocktober
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!