Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

det går for det meste i The Elder Scrolls IV Oblivion og Guitar Hero Metallica
Rocktober
  • 0
Det går i Alone in the dark for øyeblikket.
  • 0
Nå spiller jeg Killzone 2 online
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Nå spiller jeg GTA IV
  • 0
f

Ferdig med det meste i Fallout 3 sa jeg kjøpte Tenchu z for 99 kr.....det var litt artig.
Go ahead, make my day
  • 0
Begynte nettopp på Tales of Vesperia, har ikke hatt tid til å sitte lenge med det enda, virker greit nok så langt hvertfall :3
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Tales of Vesperia er ikke bare greit nok, det er det beste Xbox 360 spillet som finnes!!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
PC: Spore på eventyr i galaksen Sid Meier's Pirates Den lengste reisen Euro Truck Simulator Ship simulator Wii: Mario Kart Wii Super Mario Galaxy Wii Music SSBB M & S AT The OL PS2: Fifa 2005 Guitar Hero III Jak and dakter the Precursor Legacy Lego Star Wars The VIDEO GAME Ghostbusters The VIDEO GAME DS: Mario Kart DS TLOZPH Super Mario 64 DS New Super Mario Bros Pokemon Blue Rescue Team GBA: Pokemon Emerald Og 11 spill jeg skal spille uansett for alltid Nintendogs Dalmantin Sims 2 og 3 AC TIL WII Metin 2 Runescape Tribal Wars OGAME MyBrute Gladiatus og Dino RPG
"Doh!"
  • 0
Just nu går det i Forza Motorsport 2.
  • 0
Storkoser meg med Batman: Arkham Asylum (PS3) Ett knallsterkt superhelt spill med masse atmosfære.
  • 0
batman! red faction må nok vente litt
  • 0
Hvilket spill jeg spiller for tiden?

Lett! Jeg spiller Oblivion siden jeg ikke har wii til og spille ssbb, men hadde en liten periode der jeg spilte Spore og The Sims 2
  • 0
Overlord 2
Batman Arkham Asylum
  • 0
Faktisk, så spiller jeg alt mulig rart. Alt fra kjedelige 123spill til råkule Call of Duty 4
  • 0
Nå spiller jeg NFS: Shift, også har jeg begynt å saldoar CoD 4 igjen.
I was frozen, today!
  • 0
Storkoser meg med FO3!
  • 0
Akkurat nå spiller jeg Killzone 2, jeg vet jeg er sein, men til min fordel fikk jeg spillet til 180,-. Da var det verdt ventetiden for å si det sånn. Etter at jeg har fullført KZ2, skal jeg kjøpe Red Faction: Guerilla til samme pris.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Final Fantasy XII
Rocktober
  • 0
Fullførte Batman: Arkham Asylum for ett par dager siden, så nå er det kun Uncharted 2: Among Thieves jeg går å venter på for øyeblikket. Spiller ihjel betaen som er ute nå for å varme opp
  • 0
Akkurarat nå er det veldig lite spilling for min del. Har tatt meg et par bilturer i GTA IV. Ellers er det ikke så mye mer, har spillt ut alle spillene mine, men har ikke mulighet for å få kjøpt et nytt på VELDIG lenge...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
UT3, og L4D2 er begge kjøpt over Steam
  • 0
Rise of The Argonauts, Infinite Undiscovery, Bioshock, GoW 2
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
går mest i FIFA09 faktisk! må spille det 50 timer for å få achievment før jeg kjøper fifa 10!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Plukket opp Mass Effect igjen. Har gjennomført det to ganger i helgen.
  • 0
i det siste har jeg spillt tetris party og ssbb.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!