Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Uncharted: Drake's Fortune, men det endrer seg nok den 14.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Skribblenauts, SSBB og DoW 2 går det mest i nå.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Spiller AW: DS igjen. Har tenkt å få tak i alle medaljene. Det tar sin tid, men det er verdt det når det kommer til saken

Spiller også litt Skate 2 online på 360 og TF2 på PC.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Fifa 10 og Saints Row 2 ( låner det av en kompis) Også litt Fable 2 da.. men det har jeg lånt bort
Fem-stjerners medlem
  • 0
Fallout 3 og Rock Band 2.
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Saint's Row 2!
I was frozen, today!
  • 0
Brutal Legend
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
i det siste har det gått i scribblenauts og ssbb.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Uncharted 2 <3
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
uncharted 2!!
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Audiosurf ^____^
  • 0
Driver og jobber med platinum på Dirt 2 og Resistance 2
Knurr...
  • 0
Fullførte Uncharted 2: Among Thieves i går (du verden for ett spill) så nå er det å gyve løs på co-op og multiplayer-delen
  • 0
Hoho, storkoser meg. Spiller Fallout 3 så det suser, å kjøpe GOTY for 360 Kr må være det beste kjøpet jeg har gjort på LENGE. Spiller også med jevne mellomrom litt Dissidia:Final Fantasy, som er ganske kult det også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Så meg går det mest i Race driver Grid, Guitar Hero Metallica og Fifa 10 til 360 og Pro cycling Manager til Pc
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Aiden:
Fullførte Uncharted 2: Among Thieves i går (du verden for ett spill) så nå er det å gyve løs på co-op og multiplayer-delen

Akkurat sånn er statusen hos meg og!

Til tross for at jeg sjelden liker online bestemte jeg meg for å gi Uncharted 2 sin onlinedel en sjanse. Og det er jeg glad for at jeg gjorde! Har prøvd deathmatch og samarbeidsmodusen så langt, og begge var herlige å spille. Serverne var perfekte uten lang lastetid eller lagg. Gleder meg til å prøve de andre modusene senere i uka!
You're sleeping over, right?
  • 0
Går for det meste i Brawl
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Snart ferdig med Professor Layton and Pandoras box, et av mine favoritt spill på ds så langt!
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 &#9829; ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Rundet akkurat Uncharted 2 på hard og har godt over halvparten av skattene. Sakl gyve løs på Crushing mens jeg leter etter flere skatter.
  • 0
Ein kompis sa at eg skulle spele litt Mass Effect, originalen. So I did. Akkurat no veksler edet mellom Europa Universalis III og Fallout 3 på PC, og Mass Effect, Fable og GTA IV på Xbox 360.
  • 0
er i full gang med Brütal Legend. Etterpå blir det Ratchet & Clank: a Crack in Time
Rocktober
  • 0
spiller litt mass effect og killzone atm, rekner med det blir ff12 framover ettersom eg får det i posten i dag
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Jobber med quest for booty slik at jeg får bonus i a crack in time
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Winchester:
spiller litt mass effect og killzone atm, rekner med det blir ff12 framover ettersom eg får det i posten i dag

Litt treig med å skaffe FFXII kanskje
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Spiller Dragon Age Origins og Warhammer Online for tiden. Meget bra spill begge to
Tungur Knivur
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!