Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Siterer kokiri:
Citerer Winchester:spiller litt mass effect og killzone atm, rekner med det blir ff12 framover ettersom eg får det i posten i dag

Litt treig med å skaffe FFXII kanskje

yup. bedre sent enn aldri ;)
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Saint's Row 2.
Fantastisk spill!
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Spiller Borderlands litt av og på når både jeg og venner har tid (blir ikke så ofte) Snart er det vel et annet storspill som står på trappene.. Hm, kan ikke huske navnet..
  • 0
Har begynt på nytt med Far Cry 2. Jeg bare stoppet med å spille det sist, fordi jeg synes det var både kjedelig og repetivt. Siden jeg ikke har noe annet å spille, gir jeg det en ny sjanse.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Her går det i Mw2 og AC2.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Lost odyssey =] utrolig kult: D
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Skal prøve å slå Squirrelbug i gamerscore, så jeg tar opp noen gamle spill på 360 igjen. Skal spille gjennom Kameo, Perfect Dark Zero, Viva Piñata, GHIII og GH: Metallica.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Spiller Assassin's Creed II, og har nettopp kjøpt NEW super mario bros. Wii
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
MW2 in your faces!!!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Nå holder jeg på med å gjøre meg ferdig med Skate 2 (95%), gjør freeskate-oppdrag på nettet.

Ganske frustrerende, pga. alle de inkompetente ungene som ødelegger for hverandre...
Knurr...
  • 0
Så fort jeg var ferdig med Assassin's Creed 2
hoppet jeg rett over på Batman: Arkham Asylum.
Hvis jeg leser achievementsene riktig er jeg omlag halvveis,
men dette er lett et spill jeg kan gjennomføre flere ganger.
  • 0
Har startet på Oblivion igjen, utrolig artig.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Nettopp kjøpt inn borderlands så blir til å starte med det imorgen
  • 0
Ferdig med alle jeg hadde planer om å spille i år,
så nå vet jeg egentlig ikke hva jeg skal spille.
Kan jo alltids plukke frem noen tidligere spill å samle litt fler achievements.
Har tross alt 127 spill og kun full score i 8 av dem
  • 0
Varmer opp til Assassin´s Creed II ved å spille litt Assassin´s Creed. Det føles så godt å gjøre en assasination uten å bli oppdaget
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Pokemon: SoulSilver version på Ds, New super mario bros wii, og Dragon Age origins på Ps3.
Har også spilt i 4 timer på nyinnkjøpte Ratchet & Clank: A Crack in time, men spillingen varierer kraftig utifra hvilket humør jeg er i.
  • 0
Bah, må få fullført Borderlands snart, men ikke så lett når en spiller med flere for da er det ikke alltid det passer for alle samtidig. Men når jeg omsider blir ferdig, blir det enten Assassin's Creed II eller Left4Dead 2 som står og venter på meg i hylla. Kan god hende at det blir litt New Super Mario Bros. Wii til helga, siden jeg har så snill å kjøpe det til min søster. Så krysser fingrene for at jeg, min søster, hennes samboer samt en felles venn får til noe til helga
  • 0
Akkurat nå går det meste av tiden min med på Assassin´s Creed II, som jeg nyter meget mye. Det er så mye bedre enn forgjengeren at det føles som et helt annet spill. Anbefales for de som er skeptiske grunnet det forige spillet i serien!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Mw2 og kanskje snart AC2
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Inngenting akkuratt nå. men om noen minuter blir det nok leksespillet
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Left 4 Dead 2, og Dragon Age: Origins!
  • 0
Modern Warfare 2 såklart, og AC2 til jul.
  • 0
Begynt å rote litt i samlingen for å samle litt fler achievements.
Har visst mange jeg ikke har spilt i det hele tatt...

Akkurat nå spiller jeg Soul Calibur IV
  • 0
Nå spiller jeg No More Heroes til Wii
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Half life 2 <3 What else lizzm?
(:
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!