Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


DJ Hero!
  • 0
Dragon Age Orgins
Rocktober
  • 0
Batman: Arkham Asylum
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Spiller Borderlands, morsomt spill!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
spiller en del nå, slik som: yu gi oh 5d stardust accelerator, final fantasy crystal chronicles my life as a darklord og ikke minst ssbb.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Play
  • Play
Koser meg med julegaven fra DICE
  • 0
Lastet nettop ned TBOGT til gta IV...
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Citerer Mreow:
Er det no bra eller? har hørt mye bra om det, men av en eller annen merkelig grunn har jeg aldri kjøpt det.


Hvis du liker action så er det bra! Jeg har aldri vært noe svært glad i Action, men dette liker jeg.


Lol dette inlegget ditt var litt komiskt Ash Ketchum

" hvis du liker action så er det bra, jeg har aldri vært noe svært glad i action "

Er spillet så veldig action preget da ?
Siden du liker det spillet, men du liker ikke action så mye hahah
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Spiller for det meste Team Fortress 2, men jeg har spilt så mye at jeg har blitt lei. Skal snart spille gjennom Halo: Combat Evolved igjen.
  • 0
Nå tilbringer jeg all min spilltid med Demon's Souls, som uten tvil er årets sleeper-hit for min egen del. Spillet kan være på grensen til utilgivelig vanskelig og frustrerende, men desto mer tilfredsstillende når en endelig får til de vanskelige partiene. Spillet har dessuten en helt fantastisk atmosfære- en mørk fantasy verden med flott designede fiender og omgivelser. Gameplayet kan virke litt småtregt i starten, men jeg fant raskt ut at det er et dypt, velfungerende kampsystem som passer inn i spillets rammer perfekt. Og spillet bosser er STORE og beintøffe! Gleder meg til å spille videre Anbefales for alle som elsker RPG og som er ute etter en skikkelig utfordring. Spillet er absolutt ikke for alle, men de som kommer seg over den kneika med frustrasjon og sinne (jeg har mine episoder fortsatt ret som det er, men elsker det uansett) har en fantastisk spillopplevelse i vente. Spillet dukker forhåpentligvis opp i Europa i 2010, og hvis hvis du ikke vil vente på den, er det enkelte nettbutikker som har tatt inn importversjon av Demon's Souls.
  • 0
Det er flere spill som jeg spiller or øyeblikket og i haugen finnes Battlefield 2142 PC, DiRT 2 PC, The Saboteur PC, Cities XL PC, Left 4 Dead 2 PC, Dragon Age PC, New Super Mario Wii og DS, Tekken 6 PSP, Need for Speed Shift PC og ikke minst Mario Kart Wii
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Blir for det meste Call of Duty: Modern Warfare 2, Left 4 Dead 2, Gears of War 2 og New Super Mario Bros. Wii. Heh, mye 2'ere ute å går.
  • 0
Mw2 360. Borderlands ps3. Uncharted 2 ps3. css pc.
  • 0
Har bestemt meg for å få 1000 G på Wanted, så jeg spiller gjennom det for tiden. Tenker også på å få gjort Endless Setlist 2 på RB2 en gang i nær fremtid.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Akkurat nå spiller jeg The Saboteur og Gears 2.
  • 0
World of FUCKING Warcraft!
  • 0
Går veldig mye i Brutal Legend og noen minutter i Animal Crossing.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
GoW(1) co-op insane. Act 3
En Fuego!
  • 0
Dj hero og MW2
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Går for det meste i Gears of War med Gamer123 på insane!
Love is our resistance!
  • 0
Spiller gjennom RaC TOD på nytt, før jeg kjøper CiT
Knurr...
  • 0
Spilte nettop The Saboteur før jeg ble kvalm og skulle ned for å ta meg mat. Skal senere spille Left 4 Dead 2 på Xbox om jeg finner noen jeg "kjenner" eller noen norske å spille med.
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
Etter å ha klart ut Batman: Arkham Asylum, er det på tide å ta opp igjen Saint's Row 2.
Og alle hjerter fryder seg.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Akkurat i dette sekund er jeg litt nostalgisk og ser på at kona spiller Zelda ocrina of time
Jeg veit at du tror du forstår hva du tror jeg sa, men jeg er ikke sikker på om du innser at det du hørte ikke er hva jeg mente.
  • 0
cod mw 2
We are one!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!