Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Plukket med meg Fairytale Fights idag.
Ikke noen prisvinner akkurat,
men det er noe av det sykeste jeg har spilt noen gang
  • 0
Har ikke noe fast spill jeg spiller nå, men kjøpte Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 for noen uker siden. I tillegg spiller jeg litt Spore.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Spiller Modern Warfare 2 online. Har så vidt kommet skikkelig igang, egentlig. Rakk så vidt å prøve onlinedelen i juleferien, og jeg har bare spilt i litt over 7 timer så langt. Er i level 26 nå. Skjønner godt at mange har spilt CoD 4 online i to år, for det er ganske så avhengighetsskapende!
You're sleeping over, right?
  • 0
Etter at PC'en ble levert på service, har det bare vært MW2- gaming her i gården. Spillet er jo genialt, bra timing for breakdown av PC'en.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Veksler litt mellom forskjellige spill. Kjenner det er på tide med et nytt spill igjen, Spirit Tracks var bra, men litt kort. Så da er det vel bare å ta seg en sveip med innom diverse nettbutikker...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har satt igang med Assassin's Creed II og så lang liker jeg oppfølgeren mer enn forgjengeren, som jeg ikke fullførte hovedsaklig pga repetive oppdrag. Innledningsvis virker iallefall Ezio's eventyr mer lovende.
  • 0
Da har jeg startet opp med en ny runde Battlefield 2142 og varmer opp til Battlefield Bad Company 2 kommer til PC den 4. mars Gleder meg som et lite barn til det spillet ja

Skal heller ikke glemme Battlefield 1943
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvis jeg får ps3-en min reparert igjen skal jeg starte opp U2:AT med en gang. Heldighvis har jeg PSP og Wii. Phew...

Jeg spiller Metroid og SMSB for tiden og GTA:CW.
Naughty dog
  • 0
nå går det i warcraft 3, sword and soldier og ssbb.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
nå går det i warcraft 3, sword and soldier og ssbb.


Er Sword and Soldier bra?

Spiller selv mest CoD: MW: R og Oblvion, og Metroid(det første) Herlig blanding av Retro, Action, og et roligere og fritt spill.
  • 0
Holder på å trene meg opp til Bladder of steel- trophy i RB 2 på expert....
Knurr...
  • 0
nynorsk spillet -.-
you think youre cool you think youre the winner, but compared to me youre just a beginner
  • 0
Spiller Assassins Creed 2 for tiden, og Burnout Paradise(Vet det er gammalt, men JEG i hvertfall fikk det nettop)
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
hmm,
Burnout: Paradise, NFS Carbon og Pro Street

Diablo 2, warcraft 3/frozen trones

og på ps3: Bioshock og UT2 + Borderlands
  • 0
Siterer mistas:
nynorsk spillet -.-


Elsk på at jeg aldri kommer til å spille det<3 Er det noe bra da?
  • 0
For tiden går det i Metal Gear Solid, elsker det, og skjønner bedre og bedre hvorfor dette har blitt en klassiker.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Trophy hunting på Rock Band 2 og GTA IV
Knurr...
  • 0
MW2 hjemme, men nå er jeg på skolen så da blir det 1001spill.no
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Tråkker tålmodig gjennom det rimelig utfordrende Bayonetta.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Jeg spiller Call of Duty Classic for tiden, utrolig artig spill, og jeg skjønner godt hvorfor det blir regnet som en klassiker.
I was frozen, today!
  • 0
går for det meste i bombermann blast og warcraft 3.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
spiller mest mw2, men har jo akkurat bestilt GoW2, så det blir vel mye onlinespilling for tiden.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Nå spiller jeg Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Det er knall
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det går fremdeles i MW2 online, og det kommer nok til å være slik i flere uker, kanskje måneder, fremover. Har rundet et døgns spilletid nå og det blir bare mer fengende med tiden.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Det går fremdeles i MW2 online, og det kommer nok til å være slik i flere uker, kanskje måneder, fremover. Har rundet et døgns spilletid nå og det blir bare mer fengende med tiden.

Pc,xbox eller ps3?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!