Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


  • Zook
  • Zook
PS3
You're sleeping over, right?
  • 0
Har startet en ny dude i The Elder Scrolls: Oblivion. Lenge siden jeg har spilt det nå, så denne gangen var det faktisk gøy å spille det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Dead Space (PS3)
The Elder Scrolls IV: Oblivion (XBOX 360)
Grand Theft Auto IV (PS3)
Final Fantasy XII (PS2)
Rocktober
  • 0
Suikoden: Tierkreis til DS. Ganske bra RPG

Ellers så har jeg netopp fått Xbox 360 i hus, så da blir det litt Saints Row 2 mens jeg venter på å få mass effect i postkassa, gleder meg
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Suikoden: tierkreis er et ganske undervurdert spill, noe av det beste håndholdte jeg vet om. (selvom med litt vagt engelsk stemme skuespill)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Spiller Call of duty :modern warfare 2 og Oblivion Goty
  • 0
Siterer kokiri:
Suikoden: tierkreis er et ganske undervurdert spill, noe av det beste håndholdte jeg vet om. (selvom med litt vagt engelsk stemme skuespill)


Synes det er ganske bra sånn generelt, men hovedpersonen snakker utrolig fortXD
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
God of War på PS3, som en del av God of War Collection. Nærmer meg slutten, og dette spillet er epic. Kulere helt får du ikke, og kamp føles flytende og herlig hele tiden, blandet med god platforming og smarte puzzles som virkelig setter hjernen på test. Anbefales, skikkelig!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
God of War på PS3, som en del av God of War Collection. Nærmer meg slutten, og dette spillet er epic. Kulere helt får du ikke, og kamp føles flytende og herlig hele tiden, blandet med god platforming og smarte puzzles som virkelig setter hjernen på test. Anbefales, skikkelig!


Kratos er ganske rå og brutal, men har ikke allverdens personlighet.
Noe som jeg synes er ganske viktig i et spill.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Spiller Call of Duty : Modern Warfare 2 på PS3 - Dah shait!
(:
  • 0
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Denne gangen skal jeg snike meg gjennom hele greia, er snart ferdig med Midtøsten, og damn. Det er mye gøyere å snoke seg forbi PMCene uten å bli oppdaget.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spirit Tracks. ^^
Take off every zig, for great justice
  • 0
Borderlands og Uncharted 2 (online).
...But our princess is in another castle!
  • 0
sonic unleashed.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Straks skal jeg spille mw2, må bare starte gjennopretting av ipoden min først
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Skal snart spille mw2 jeg og
  • 0
Går mye i Team Fortress 2 for tiden. Spespielt artig er det når jeg egentlig ikke har funnet gleden i det før, men nå er jeg bare blessed.
  • 0
Siterer zonyy:
Går mye i Team Fortress 2 for tiden. Spespielt artig er det når jeg egentlig ikke har funnet gleden i det før, men nå er jeg bare blessed.



Det er utrolig morsomt.



Tok nettopp fram Halo: Combat Evolved. Nostalgiskt* <3
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Går i endel The Saboteur akkurat nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Burnout Paradise, Borderlands, og Saints Row 2 med en kompis. (Det er skamtøft i Co Op!)
Knurr...
  • 0
borderlands, ssbb og sonic unleashed.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Akkurat nå spilles det Bioshock 2 til PC, Mass Effect 2 til PC og ikke minst betatesten av Battlefield: Bad Company 2 til PC
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
akkurat nå spiller jeg "Call of duty modern warfare 2" og jeg har spilt det siden desember.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Shattered Horizon, overraskende bra og morsomt!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!