Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Shattered Horizon, overraskende bra og morsomt!
  • 0
Fullførte nettopp Resident Evil 5: Lost in Nightmares (PS3) episoden sammen med en venn. Tok ca 1t og 30 min, som er i korteste laget, men du verden så bra det var. Atmosfærisk til tusen, nostalgien løp løpsk da det kom mange likheter til det første Resident Evil. Gåtene var det mer av, fiendene var færre men svært destruktive! Men det mest positive var faktiks at jeg ble skremt ett par ganger, noe som jeg skjeldent blir! Digg å se Chris og Jill samarbeide igjen
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer F0xHunter:
Shattered Horizon, overraskende bra og morsomt!

Spilte betaen. Overraskende bra
Riddle me this
  • 0
Gratis-helg på Steam ftw!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Modern Warfare 2 fremdeles. Føler meg litt avhengig, selv om det definitivt kunne vært verre. Det tar opp mye av min tid. Men jeg begynner (heldigvis) å gå litt lei nå, og dessuten skal jeg spille både Heavy Rain og Bioshock 2 i neste uke, så det kommer nok til å erstatte MW2 enn så lenge...
You're sleeping over, right?
  • 0
Hos meg spilles det fortsatt utrolig mye Smackdown vs Raw 2010. Begynner dog å gå ganske lei enkelte deler av det, så det blir nok mer Street Fighter IV og New Super Mario Bros Wii fremover. Gleder meg stort til å komme i gang med begge, så nå er det bare å legge fra seg SvR, så skal det gå fint...
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
TBOGT...Synes fortsatt navnet er kickass
  • 0
Call od Duty 6
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Siterer Amusei:
Call od Duty 6

Call Of Duty Modern Warfare 2 = CoD:MW2=MW2
Ikke CoD 6
Fem-stjerners medlem
  • 0
Har nettopp runda RE5: Lost in Nightmares (X360) og Call of Juarez: Bound in Blood (X360). Nå er det Mass Effect 2 (X360) og Brutal Legend (PS3) som gjelder. På onsdag kommer Heavy Rain i posten. Har fått mer tid til å runde spill etter at jeg sa opp WoW-abonnementet. Har hopet seg opp med spill jeg ikke har runda. Dragon Age: Origins og Fallout 3 skal prioriteres når jeg får tid.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Spiller forresten ikke så mye akkurat nå for tida... Litt Super Mario Galaxy av og til, litt Rock Band 2, men gleder meg virkelig til å prøve Fahrenheit så fort som mulig
Riddle me this
  • 0
Fikk tak i Grand Theft Auto San Andreas, og det er overaskende morsomt å spille
Ellers når det gjelder konsoll, så går det i enten Mass Effect 2, Dead Rising og Trials HD
  • 0
Siterer Aiden:
Fullførte nettopp Resident Evil 5: Lost in Nightmares (PS3) episoden sammen med en venn. Tok ca 1t og 30 min, som er i korteste laget, men du verden så bra det var. Atmosfærisk til tusen, nostalgien løp løpsk da det kom mange likheter til det første Resident Evil. Gåtene var det mer av, fiendene var færre men svært destruktive! Men det mest positive var faktiks at jeg ble skremt ett par ganger, noe som jeg skjeldent blir! Digg å se Chris og Jill samarbeide igjen

Har nettopp spilt dette selv, å kunne ikke sagt det bedre selv Aiden.

Helt klart 10/10....ble skremt minst 3 ganger oxo.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Bioshock 2., Mass effect 2 og litt Mw2 innimellom.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Går mye i Mass Effect 2, Batman: Arkham Asylum i tillegg til Battlefield Bad Company 2 demoen for tiden
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det går for det mest i Bad Company 3 demoen her.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Det går for det mest i Bad Company 3 demoen her.

Jøss, må ha noen jævla gode leverandører du da.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Shadow of the Colossus, som er evig awesome. Elsker det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Akkurat nå spiller jeg Aliens vs. Predator, marine campaignen (skal runde predator og alien campaignene når jeg er ferdig), jeg er også ikke helt ferdig med Mass Effect 2, så det er basically de to spillene jeg holder på med.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
litt aliens vs predator før jeg bynner på heavy rain i kveld.
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
  • Los
  • Los
Mass Effect 2 er på øverste hylle, og rett under ligger Dragon Age å venter BioWare FTW!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Los: Kan ikke bli mer enig Elsker BioWare nesten like mye som jeg elsker å spise

Spiller Mass Effect 2, Trials HD og Dead Rising på konsoll(bytter litt på). Og på PC spiller jeg MW2 og GTA San Andreas
  • 0
Nå er det Heavy Rain som gjelder. Er så langt meget imponert over hva David Cage og Quantic Dream har fått til her. Historiefortelling på høyt nivå!
  • 0
Mass Effect 2. Elsker dettte spillet. Tror det nesten det overgår Oblivion...nesten
Les en bok, pok en snok!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!