Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Øh... jeg spiller.
Vel, bare se på "mine spill" så har du svaret.

Prøver stadig å samle achievements i alle spillene på en gang -.-
  • 0
EDIT;
Har spillt i noen minutter nå, og må si det er veldig fengende så langt, litt vanskelig å høre hva folka sier, men jeg får vel se etter subs, elns. Ellers, meget bra.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Får prøve å bli ferdig med Bayonetta.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Jeg spiller for tiden Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II på GameCube.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Jeg spiller for tiden Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II på GameCube.

Kriminelt undervurdert spill.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Zook
  • Zook
Resident Evil 5!

Spiller The Mercenaries Reunion-modusen hele tiden. Utrolig avhengighetsskapende. Jobber nå med å få S på alle banene, med alle karakterene!
Kjøpte de to tilleggspakkene på lørdag. Lost in Nightmares spilte jeg i helgen og den var middelmådig. Desperate Escape skal jeg spille nå, håper den er bedre.
You're sleeping over, right?
  • 0
Modern Warfare 2, Modern Warfare 2, Assassin's Creed 2, Modern Warfare 2!!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Clock Tower 3!
Riddle me this
  • 0
Har to baner igjen på CoD: Classic. Spiller på veteran, det er rimelig utfordrende!
Knurr...
  • 0
Bad company 2, final fantasy XIII, sonic unleashed, sonic and sega all-star racing og SSBB (hvordan i huleste skal jeg ha tid til alt sammen).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Veksler mellom God of War III og Saint's Row 2.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Er i ferd med å sette meg ned med Oblivion. Det skal bli deilig med et gjensyn med Cyrodiil!
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Siterer Napalm Scum:
Er i ferd med å sette meg ned med Oblivion. Det skal bli deilig med et gjensyn med Cyrodiil!

Amen.

Har nettopp spillt gjennom God Of War III.
Skal nå sette meg ned med Final Fantasy XIII
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Spiller for tiden Killzone 2, skal prøve å finne alle enemy intel og skyte alle symbolene. Men jeg har en del lekser for tiden, så det kan ta litt tid og bli ferdig med det.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Kjøpte meg Sakte 2 i dag so mjeg spiller akkurat nå. Men jeg venter på God of War 3, Splinter Cell: Conviction og Alan Wake.
  • 0
Siterer fantomena:
Sakte 2

Dette spillet vil ikke jeg spille

Jeg spiller for det meste nå Bad Company 2, og om noen dager så har jeg premien min dante's inferno i postkassa.
  • 0
Har spilt omkring 4 timer med Final Fantasy XIII (PS3) and I like it
  • 0
Spiller for tiden ganske mye Fifa 10 på Xbox 360. Utrolig moro å spille det online egentlig Spiller også for tiden mye Battlefield: Bad Company 2 med noen venner på PC. Ellers når jeg ikke vil spille noen av de så går jeg alltid tilbake til The Elder Scrolls IV: Oblivion på Xbox 360. Etter å ha laga en ny fyr så har jeg blitt hekta nok en gang
  • 0
  • Ine
  • Ine
Heavy Rain. Selv om PS3-en er en bitch.
Riddle me this
  • 0
Nintendo 64, med Super Mario Smash Bros og de fleste zelda spilla, og litt C64
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
Forza 2

Jeg har egentlig ingenting til overs for bilspill generelt,
men en sjelden gang er det litt festlig.
Også blir jo gamerscoren litt høyere
(selvom det i Forza's tilfelle tar eviglang tid å få høy score)
  • 0
Killzone 2...

Bare for å ha spilt gjennom det lzzm... Selvom det er middelmådig...
Decyfered!
  • 0
God of War 3!

In the end there will only be chaos! En magisk setning til et magisk spill
  • 0
Siterer fantomena:
In the end there will only be chaos!

Leste en bok engang, sitat:

I begynnelsen var kaos.

Decyfered!
  • 0
Heroes III!

Fant fram godspillet etter noen års pause ^^)
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!