Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Spiller NFS: SHIFT og tester bilene mine på den berømte banen nurburgring banen. Og nei, jeg har ikke Bugatti Veyronen. Et dårlig økonomisk kjøp, altfor tung (nesten tre tonn!) nesten ingen baner med lange nok strekninger der vi faktisk får prøve den ordentlig ut og den er svindyr (1,000,000$ ++). Hvis du først skal ha deg en god og rask bil, kjøp Pagani Zonda R. Den er fantastisk!
  • 0
Warhammer online og Aliens vs Predator 3!!
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Spiller Half Life 2 på PC.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
For tiden spiller jeg Mirror's Edge og The Sims 3
  • 0
Just Cause 2, prøver også å få smøget inn litt Fallout 3 også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Ine
  • Ine
FFXIII. Dessverre er jeg enig med Jon Cato så langt
Riddle me this
  • 0
Dragon Age Origins
Just Cause 2
Final Fantasy XIII
Battlefield Bad Company 2

Ingen av de nevnte er gjennomført ennå, alle bortsett fra BC2 er jeg sånn halveis på xD
  • 0
MW2, prøver å finne noen som spiller de nye mapsene. Skuffende så langt
  • 0
Dante's Inferno(ble nettopp ferdig med det, men skal spille det litt mer inntill jeg får henda i god of war 3)

Og Bad company 2
  • 0
  • Zook
  • Zook
Begynte på God of War II tidligere i dag og har nå spilt det i tre timer. Skal fortsette i morgen. Liker det allerede bedre enn den fantastiske ener'n! Mye mer variert og episk.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Fallout 3
  • 0
The Ballad Of Gay Tony.
  • 0
Resonance of Fait til Xbox 360
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Final Fantasy XIII og Just Cause 2.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Driver med tredje gjennomspilling av Metal Gear Solid 4.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Team Fortress 2, Counter-Strike: Source, og The Elder Scrolls IV: Oblivion. alt på pc
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
FIFA 10, Uncharted 1, TF2 og CSS.
  • 0
  • Zook
  • Zook
God of War III. Tar meg god tid nå.
  • 0
Det jeg har spillt i de siste dagene er Gears 2, Bioshock 2 og MW 2, alt er spillt online.
Skal begynne med Bioshock 2 campaignen nå da.
  • 0
Just Cause 2

Evighetsspill det her... 15 timer nå og jeg har ikke begynt på oppdragene enda.
Bare surrer rundt å saboterer og samler ting.
  • 0
Supreme Commander 2

Et veldig bra RTS spill som har blitt undervurdert helt latterlig mye av fansen...
Selv om multiplayeren er det eneste som holder spillet i livet for min del, champaignen har jeg ikke giddet å runde en gang
  • 0
  • Zook
  • Zook
GTA: The Ballad of Gay Tony

Etter den mørke dysterheten i The Lost and Damned var det herlig å spille dette fargerike og morsommere spillet. Alle menyene er rosa, for pokker! Merket også en grafikkforbedring, sammen med noen nye funksjoner (dansing, fight club). Vet også at fallskjermhopping blir tilgjengelig senere i spillet
  • 0
Just Cause 2

Har spillt det i 54 timer til nå
Det er så sinnsykt kult, som Tommy Kvaernerud sier, et evighetspill
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Splinter Cell Conviction Co-op!

Utrolig mye mer dynamisk enn jeg hadde trodd, og alltid like awesome og spille med en Greker!
  • 0
Splinter cell conviction

har alltid vært fan av snikespill har fått med meg storylinen til SC, men kontrollene gjorde at jeg ikke ble så fan av spillene i conviction er alt det endret et av de beste spillene ever.
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!