Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Har endelig fått kjøpt Super Mario Galaxy 2, og er noen timer inni det. Alt jeg har å si, er at det er fantastisk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Spiller Halo 3: ODST nå.
  • 0
Spiller Lego Star Wars: The Complete Saga og Halo 2, må også se å bli ferdig med Assassin's Creed 2 snart.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Solx
  • Solx
Siterer fantomena:
Spiller Halo 3: ODST nå.


Wanna play?? O shot... hakke Live
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Source SDK
  • 0
TBOGT på Boxen
  • 0
  • Zook
  • Zook
Skal teste Borderlands etterpå og spille det litt i uka, så kaster jeg meg over Red Dead Redemption på fredagen
You're sleeping over, right?
  • 0
Nå går det i Dragon quest IX sentiels of the starry skies. Ikke dårlig for et turbasert RPG å være.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
For tiden går det i Cave Story, som er ett av de beste Freeware spillene jeg noen gang har spilt. Anbefales på det sterkeste for de som liker sidescrolling spill i stil med de gamle Metroid spillene.

Ellers går det også litt i Red Dead Redemption. Hvor jeg for det meste rir rundt for å skape mest mulig ablegøyer. Fikk f.eks en okse til å fly så langt at den til slutt ble en liten prikk på himmelen. Ah, elsker Dead Eye og Kastekniver.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Test Drive Unlimited
  • 0
Blir mye Starcraft II om dagen.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Penumbra Overture! Awesome spill!
Decyfered!
  • 0
Starcraft II, som nevnt ovenfor. Mer gjennomført strategi på nett skal du lete lenge etter. Menyene er i tillegg strøkne!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
For tiden går det i Cave Story, som er ett av de beste Freeware spillene jeg noen gang har spilt. Anbefales på det sterkeste for de som liker sidescrolling spill i stil med de gamle Metroid spillene.


Gled deg til slutten! Eller skal jeg si at du må gruve deg til den? Alt etter hvordan man ser på det

Her har det gått mye i League of Legends og Gmod. Utrolig morsomt å få tilhengere + "admin-approval" pga, musikk
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Nå går det i Borderlands. Kult spill, men med tanke på det massive våpenarsenalet syntes jeg det burde gått an å equippe flere våpen enn 4.
You're sleeping over, right?
  • 0
Startet smått på Bioshock i går, gud. Jeg elsker det. Omgivelsene, fysikken. Musikken, alt. Og følelsen jeg fikk av å se rapture fra undervannskapselen....uslåelig. Har en følelse av at dette spillet kommer til å havne på en veldig høy plasering over mine favorittspill.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Solx
  • Solx
Dark Aion....
nei du hørte ikke det
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Siterer Solx:
nei du hørte ikke det


Oh, i believe i did.

For tiden spiller jeg, som nevnt. Bioshock og BlazBlue, som begge sparker rumpe.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har endelig begynt med Red Dead Redemption, og det skuffer ikke. Et ekstremt levende og stemningsfullt spill med en historie verdt å følge med på og MASSE å gjøre.
You're sleeping over, right?
  • 0
Spilt noe Borderlands?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jada, har spilt det i noen timer i løpet av uka. Ganske kult spill, men omtrent ingen historie gjør at jeg legger det på hylla til jeg er ferdig med Red Dead Redemption. Skal definitivt plukke det opp igjen og spille det mer, for det var artig. Masse oppdrag og feete våpen. Skal ha LAN i morgen, så da spiller jeg det sikkert en del. Føler ikke at RDR passer på LAN.
You're sleeping over, right?
  • 0
Spilte litt Alan Wake idag. Prøvde å få en achivement. Man må klare seg gjennom hele DLCen uten å dø.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Spiller Fallout 3, lvl 21, snart 50 timer nå, sammen med Super Mario Galaxy 2, hvor jeg har rundet av 40 stjerner nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Solx
  • Solx
Siterer Predator:
Spiller Fallout 3, lvl 21, snart 50 timer nå


Hvordan kom du på lvl 21??? jeg kommer bare til 20...
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Spiller Bad Compay 2, not big surprise Damn det var fra TF2
Les en bok, pok en snok!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!