Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Siterer Gimegkos:
Citerer BoRedoM:Citerer SlippY:Citerer BoRedoM:

Oisan, bra spill det SlippY. Har hørt 3 bane er hard? Går mest i mulle mekk lager bil her, tøft å sette på motor og sånt.

Ja det er sjukt stas. Det er så utrolig mange fete deler osv

Jeg har selv alle expansion pakkene, er jo litt stolt av det da

Fett, har lyst på de expansionene selv as..

"The wheelchair prostitutes returns with giant beavers strapped to their head" expansion?

...

Jepp, der har du det!
  • 0
Guiter hero II og Team fortress II;)
  • 0
Akkurat nå spiller jeg mest Skate, og litt Tomb Raider: Anniversary
Knurr...
  • 0
PGR4 og COD4
  • 0
Hei Jeg har runda ressistance fall of man og driver og runder det på vanskelighetsgrad: HARD. PS: Sspillet er drit rått på både singelplayer og multiplayer
  • 0
BIG RIGS
  • 0
Assassin's Creed
  • 0
Siterer Killer_Dude:
Assassin's Creed

Hvilken konsoll har du det til?
Knurr...
  • 0
cs...
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer Phil fra fremtiden:
BIG RIGS

Haha XD
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Phil fra fremtiden:
BIG RIGS

Ja, det eier
Har toeren også

Spiller Half-Life 2 for tiden.
  • 0
dolphin olympics 2
  • 0
Siterer Killer_Dude:
Assassin's Creed

whoa! du har jo det til xbox 360
lucky!!
  • 0
Call of Duty 4

.. Enderlig
  • 0
Jeg spiller for the meste Oblivion, men tiden går også til Riven: Sequel to MYST, nå som jeg har runda MYST. Også spiller jeg Age of Empires I til tider ^^
Under construction!
  • 0
ja, jeg spiller

wc3(dota)
cs(gg,vanlig(amx),wc3mod,dm)
oblivion

Lagt til 2007-11-14 15:13:
ja, jeg spiller

wc3(dota)
cs(gg,vanlig(amx),wc3mod,dm)
oblivion
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
The Orange Box.
Heihei
  • 0
fortsatt GhII demo hahaha og halo 3
laget nytt brukernavn , var sumsum
  • 0
CoD 4 MP ^^
  • 0
Spiller Guitar Hero 3 (Bestilte fra Canada), Football Manager 2008, Fifa 2008 og Assasin's Creed <3
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Runda akkurat CoD 4, men nå spiller jeg mest Crysis og FEAR
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Final Fantasy Origins Er komt til Fire Crystal
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3:Corruption
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
har assassins creed, orange box, super mario galaxy og metroid prime 3 corruption for tiden, så det er vanskelig å velge.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
skal prøve å få tak i mass effect.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!