Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Dead Space på PC og litt Need for Speed: Shift på PS3, for faen...
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Stikkordene uavhengig av lvl er gems+flashlight...


Absolutt. Kom tilfeldig over et maintance rom med gems og flashlight, og fikk laget lasersverdet, og som resulterte i at jeg tok en boss på under 10 hits. Utrolig bra våpen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har spilt 20 timer av Civilization V den siste uka. Holder på å jakte på Achievements. Det som er litt kjekt er at det er bare å spille for å skaffe dem. Du trenger ikke prøve på nytt og på nytt, med unntak av enkelte .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Minecraft!
  • 0
Minecraft, Battlefield Play4Free og Mass Effect 2

Driver med min 2. Playthrough av Mass Effect 2

Er på en server på minecraft

Om noen vil spille Play4free med meg send meg en PM ;)
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Spela le starcraft 2
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Papi Jump for FAEN SATAN MOTHERFUCKINGS HELVETE
Please unicorn, eat chocolate with me
  • 0
Spiller fremdeles Dead Rising 2, og det er nok tidenes mest frustrerende og utilgivelige spillet jeg noensinne har vært borti. Hva tenkte utvikleren på når de bestemte seg for å gjøre savesystemet så sinnsykt gammeldags og dårlig, og putte på en tidsgrense på alle oppdragene? Hva slags moro er det å ikke få lov til å utforske og kose seg i en såpass kreativ og bra laget åpen verden som dette? EN fuck-up, og du er solgt, og må gå tilbake til der du sava sist, som alltid er lenge siden. Jeg hater tidsgrensa, jeg hater savingsystemet, jeg hater de sinnsykt harde bossfightene, jeg hater alle de frustrerende øyeblikkene, som det er mer av enn jeg kan telle. Hater når slike valg trekker et potensielt mesterverk av et spill ned til en ytterst frustrerende og trist opplevelse. Men jeg gir ikke opp.

Har faktisk akkurat dødd, så må gjøre cirka en time om igjen. Hei og hopp.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg hater tidsgrensa


Du kan jo velge å ha en gjennomspilling, hvor du bare surrer rundt å gjør festlige ting.

Jeg spilte igjennom fire ganger, før jeg i det hele tatt gjorde noen oppdrag.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Du kan jo velge å ha en gjennomspilling, hvor du bare surrer rundt å gjør festlige ting.


Frister, men nå er jeg over halvveis i historien, så vil bli ferdig med den, før jeg begynner med køddinga. Men kan hende jeg bare begynner på nytt likevel, hvis den helt sinnsyke vanskelighetsgraden eller den tidsgrensa plager meg mer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Red Dead Redemption, og skal snart gå løs på Dead Rising 2 <3 RDR er det beste sandkassespillet jeg noensinne har spilt, punktum. Gleder meg til å få fyrt opp DR2 også, ser utrolig lovende ut!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Dead Rising (1). VIL komme meg igjennom historien. Men det jævlige savesystemet, sikte- og skytesystemet, de elendige karakterene og leveldesignet er ikke noe annet enn dritt. Føler jeg at jeg alltid blir dratt tilbake til et annet spill når jeg bare tenker på at jeg skal spille Dead Rising. Skikkelig møkkaspill!
  • 0
Dantes Inferno Noen ganger veldig kos. Andre ganger pur skitt. Får vel komme meg til slutten.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Dantes Inferno Noen ganger veldig kos. Andre ganger pur skitt. Får vel komme meg til slutten.


Har hatt lyst på det lenge. Anbefaler du det?
  • 0
Siterer F0xHunter:
Men det jævlige savesystemet, sikte- og skytesystemet, de elendige karakterene og leveldesignet er ikke noe annet enn dritt


Enig. Rart å tenke på at jeg spiller Dead Rising 2, og det har de eksakt samme problemene som originalen! Skulle trodd at Capcom fikset på noe, hvertfall.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Spiller for det meste Naughty Bear og Skate 3.
  • 0
spiller FIFA 11
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer pedro97:
spiller FIFA 11


Vi får ta å spille mot hverandre på fifa 12 hvis du skal skaffe det
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Trodde det skulle bli problematisk å plukke opp The Elder Scrolls IV: Oblivion, nå som jeg gleder meg sånn til Skyrim. Men niks, Cyrodiil er rett og slett like magisk og eventyrlig som alltid. Klarer bare ikke å legge det fra meg. Bare hør på denne, så kommer du fort på hvorfor du elsker Oblivion så mye. Blir spennende å se om Skyrim klarer å fange meg på samme måten, selv om det skal ekstremt mye til. Men har troen på Bethesda.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Blir spennende å se om Skyrim klarer å fange meg på samme måten,


For meg er svaret enkelt: Det blir helt umulig. Ingenting kan slå den følelsen jeg fikk da jeg vandret rundt om i Cyrodiil første gang.

Og btw, spiller fremdeles Dead Rising 2. Tror jeg blir gal.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Might and magic: Clash of heroes.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Mw2 Alteriw, deilig å spille mw2 uten hackere
Vell det kommer da hackere inn på serveren av og til men heldigvis får de smake på min banhammer
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fallout 3 - Elsker dette spillet og kan ikke forstå hvorfor jeg solgte det så fort for lenge siden
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Bulletstorm og Heros Of Migth And maqic 3
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Mitt nylig innkjøpte Super Street Fighter IV til Xbox.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!