Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Zelda ~ Offisiell tråd ~


det er til DS jeg synes WW grafiken er bra jeg
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
er der flere huler og sånt i master quest?? eller er det bare vanskeligere lbl?
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Jeg har akkurat begynt på Zelda:TP. Noen som kan hjelpe meg? Bare med hva jeg skal gjøre etter jeg har fått fiskestangen.
Spill er en annen verden, der jeg er kongen!!!
  • 0
fiske en fisk til puse katen
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
Siterer Linkegutt:
Jeg har akkurat begynt på Zelda:TP. Noen som kan hjelpe meg? Bare med hva jeg skal gjøre etter jeg har fått fiskestangen.


ja fiske fisken.... så får du peng og kan kjøpe deg sprettert gå til der du bor og snakk med de ungene.. lurer du på mer er det bare til å spøre

hva får du i enden av den tunelen med alle du må kjempe mot.. der du møter feene??? har kommet akkurat nesten til slutten flere ganger og orker ikke mer?? får du bare feer i elvene av det?? eller er det noe kult på slutten??? og han dere du må samle poes til?? hva får du av ham når du har smala alle 60????
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
hmm... hvem vet?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
jeg vet!! når du får alle poes, så får du evig penger (200 R hver gang du snakker med han), vet ikke helt hvem tunell du snakker om, men hvis du mener den i ørkenen, så får du faries og great faries i alle "springs", og du kan få farie tear hver gang du snkker med dem. (I hverfall det en jeg kjenner sa)
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Jeg har kommet i Lake Hyrulia, og er mot et stort monsterinsekt. Hvordan dreper jeg det? har klart meg helt fram til at det ligger på ryggen i vannet, men kommer meg ikke videre. Og en annen ting, blir spillet ferdigt når du har fått tak i alle Fused Shadows, eller kommer det mer å gjøre?
Spill er en annen verden, der jeg er kongen!!!
  • 0
når den ligger på ryggen gjør du det samme som du gjør for å drepe de monstrene du må drepe samtidig, når du sender ut det energi feltet eller det
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
jeg har kommet til sumobryting-stuff, men jeg sliter med han goron'en.. han kaster meg ned uansett, skal jeg trykke masse på "A" eller bare time perfekt?
Why care when you have the option not to?
  • 0
nei!.
dra tilbake til ordon village og snakk med "ordføreren", han lærer deg det som trengs og gir deg.... som du må ha på deg for å kaste goronen ned fra "fjellet"
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer skullhead93:
jeg har kommet til sumobryting-stuff, men jeg sliter med han goron'en.. han kaster meg ned uansett, skal jeg trykke masse på "A" eller bare time perfekt?


huff ja er litt vanskelig han dere.. men hjel er å få (se: remot)

han sleit jeg leeeeeeeeenge med.. selv om jeg kunne teknikkene
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Kødder du? Han er jo enkel som bare det!

Hva er deres yndlings spill i Zelda serien?
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
TP kannsje selvom jeg ikke har fåt prøvd Ocaria of Time
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
mener også han var ganske lett ja
det beste zelda spillet er nok Ocarina of time etter min mening hvertfall (selv om det ikke finnes et Zelda spill som er dårlig)
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer Verus Venatus Diabolus:
Kødder du? Han er jo enkel som bare det!

Hva er deres yndlings spill i Zelda serien?


Oot.. tror det er mange som mener det

1 plass Oot
2 plass TP
3 plass WW
osv
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
1. Oot
2. TP
3.WW
4.MM
5. Zelda
6.alttp ..... ja. mener det første Zelda er bedre enn dette
7. LA... det andre Zelda spillet heter vel Links Awakning?(sikkert skrivefeil)

OoT og TP er like gode, men synes OoT er litt bedre fordi Gameplayet holder mer i lengden.(etter min mening)
Men alle Zelda- spillene er i verdensklasse!!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
alttp
hva skal det bety???
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer remote:
Men alle Zelda- spillene er i verdensklasse!!


der har du sannelig rett.. de spillene jeg har spilt av zelda spill er OOT, TP, WW og four swords (til gc) håper jeg kan finne flere for de er så utrolig bra.. men finner ingen hvor kan jeg finne dem?? til en blillig penge ;)
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Siterer gray fox:
Citerer remote:alttp hva skal det bety???


alttp= a link to the past

Siterer Christinem:
Citerer remote:Men alle Zelda- spillene er i verdensklasse!!

der har du sannelig rett.. de spillene jeg har spilt av zelda spill er OOT, TP, WW og four swords (til gc) håper jeg kan finne flere for de er så utrolig bra.. men finner ingen hvor kan jeg finne dem?? til en blillig penge ;)


de kommer nok på VC på Wii! Det første Zelda er alt der!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer gray fox:
Citerer remote:
alttp
hva skal det bety???

A link to the past, er på VC nå. Spilelt var til Snes når det kom ut
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
ooo good news!
men VVD hva heter det andre Zelda spillet igjen?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
i dont know.. har spilt whater tempel i ww nu.. var døds kult når du fikk master sword da.. alt var liksom fryst.. stilig
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Siterer remote:
ooo good news!
men VVD hva heter det andre Zelda spillet igjen?



ooo fant det ut: adventure of link heter det!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Verus Venatus Diabolus:
A link to the past, er på VC nå. Spilelt var til Snes når det kom ut

Siterer remote:
alttp= a link to the past


tusen takk folkens, kjenner til spillet men er ikke så god på forkortelser
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!