Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Zelda ~ Offisiell tråd ~

Siterer mattrim2:
hey hvem av dere folka synes det er rått og kjempe mot han fyren på oksen i det nye spillet (for å redde colin)

Spørsmålet skulle heller ha vært: hey hvem av dere folka synes ikke det er rått og kjempe mot han fyren på oksen i det nye spillet (for å redde colin)

(for alle syntes jo det var ganske kuli)
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
har klart zelda nå og lurer på om det er abre jeg som føler slottet på slutten var sykt kort?
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
jepp den ruler og er ganske lett det skulle hvert flere sonne bosser er alle enige????
  • 0
ja.. er ikke ferdig enda men snart og føler den var litt kort
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Ja, litt lettere enn andre zelda spill jag har prøvd, og bossene er kule de, men ALT for lette... kult spill uansett da
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
jeg syes de gjentar for mye på forest tempel bossen gjettet jeg riktig på at det var en eller annen plante som du måtte slå på et øye i munnen.
DET ER DET ALT TID!!!!!!!!!!

Lagt til 2007-01-07 15:29:
P.S hva slags drakter får du jeg er så syk nyskjerrig???
  • 0
Siterer mattrim2:
jeg syes de gjentar for mye på forest tempel bossen gjettet jeg riktig på at det var en eller annen plante som du måtte slå på et øye i munnen.
DET ER DET ALT TID!!!!!!!!!!

Lagt til 2007-01-07 15:29:
P.S hva slags drakter får du jeg er så syk nyskjerrig???

du finner en slags zora armour.
som er en erstatning av den blå drakten på OOT .
det er 1 drakt jeg ikke funnet hvis noen har så post det
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
det er Magic armour som er den siste drakta, er ikke helt sikker på åssen man får den...
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Du må kjøpe den om jeg ikke husker feil, eller gjøre masse "dritt".
Men det dumme er at den "suger" rupees fra deg når du har den på
  • 0
Siterer Verus Venatus Diabolus:
Du må kjøpe den om jeg ikke husker feil, eller gjøre masse "dritt".
Men det dumme er at den "suger" rupees fra deg når du har den på

hmmm sykt.. by the way.. han dere lille ungen som selger ting. han spør om 2000 kr (etter de 1000kronene) han skal starte butikk i slott greiene hehe.. har han noen bra varer??? (etter at du har betalt de 2000kr?) er det vert det?
  • 0
Du må betale 1000rupees i Milo butikken i Kakariko, så prate med den gamle Goron'n utafor og gjøre den questen han ber deg om..så betale 200(istedenfor 2000 fordi du tok den questen) til Milo igjen..så kan du kjøpe Magic armor i Castletown for 600rupees.. Ikke verdt det egentlig..men jeg er sånn som må få ferdig alt:p
"Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow like a river. The Three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of God"
  • 0
Siterer Shadow Knight:
men jeg er sånn som må få ferdig alt:p

Samma her
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
men jeg må si at det eneste som skuffer meg på TP er musikken..fikk ikke samme god feelingen som jeg fikk av de andre spillene..håper de fikser det til neste gang..Ellers helt strålende Zelda spill i serien.. (nå har jeg rundet alle Zelda spill som er gitt ut johoi)
"Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow like a river. The Three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of God"
  • 0
Den beste musikken må være når du skal prate med alle kattene
Every day is exactly the same. There is no love here, and there is no pain.
  • 0
Siterer vegarnj:
Den beste musikken må være når du skal prate med alle kattene

hva får du da?
  • 0
Siterer Shadow Knight:
Ellers helt strålende Zelda spill i serien.. (nå har jeg rundet alle Zelda spill som er gitt ut johoi)

har du rundet ALLE
Aner du hvor mange det er eller, jeg nevner de ikke alt for kjent:
Oracle of Ages, Oracle of Seasons og Links Awekning(eller no sånt)
And now for something completely different:
  • 0
hvis han har gjort det er det en stor presentasjon
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
har de jeg nevnte sjøl
har bare runna LA
And now for something completely different:
  • 0
Mangler å runde Phillpis CD-i spillene (de er vist dritt dårlige), Zelda 2 (er ikke Zelda mener jeg) og Links Awekning og Links Awekning DX eller hva nå enn det het.
Resten tror jeg eg har rundet
  • 0
Ja, har runda alle offisielle Zelda spill..alle til håndholdte maskiner oxo..Er en STOR Zelda fan..har tilogmed tegneserieboka (ifra 90tallet, om Link to the past) rundet LttP 8ganger (joda, jeg har ett liv utenom, hehe)

Lagt til 2007-01-09 00:44:
<quote author="Verus Venatus Diabolus">Mangler å runde Phillpis CD-i spillene (de er vist dritt dårlige)

Ja! de ER driiiiiitdårlige! de har jeg faktisk ikke rundet..med GOD grunn!..
  • 0
Twilight Princess er og blir det beste Gamecubespillet så langt (Etter Beachspiker`s that is :p )
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0
Siterer Eldgrim:
Twilight Princess er og blir det beste Gamecubespillet så langt (Etter Beachspiker`s that is :p )

må si at residenl evil var sykt bra også da

huff sliter med tempelet i himmelen jeg.. er i set rom med tre vifter.. kommer meg forbi de to første.. foran meg er en dør og til høyre en bru (med sånne steiner som faller ned) og enda en vifte.. inn døra er det en stengt port.. hva skal jeg gjøre her kommer ikke videre inn porten og kommer ikke over den lille "broa" til den neste døra (pga vifta)
  • 0
Siterer Christinem:
huff sliter med tempelet i himmelen jeg.. er i set rom med tre vifter.. kommer meg forbi de to første.. foran meg er en dør og til høyre en bru (med sånne steiner som faller ned) og enda en vifte.. inn døra er det en stengt port.. hva skal jeg gjøre her kommer ikke videre inn porten og kommer ikke over den lille "broa" til den neste døra (pga vifta)

er på akkuratt samme sted!!!
drittvansklig
har prøvd alt (nesten i hvertfall )
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer Narache:
Citerer Christinem:

er på akkuratt samme sted!!!
drittvansklig
har prøvd alt (nesten i hvertfall )

i know.. herre jemeni.. jeg pleier da alltid å finne en eller annen løsning men her sitter jeg bom fast altså.. kan noen vær så snill og hjelpe meg her...

ps. hvor mye har jeg sånt ca igjen fra dette tempelet??
  • 0
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=582&page=1
&last=2006-10-27+00%3A39%3A40

Vist du sitter HELT fast så kan du bruke f.eks www.gamespot.com sin guid til Tp (du søker på spillet og finner guiden på en av "tingene")
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!