DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
-Wraith- 2008-07-01 19:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I oppdateringen 2. 40 kommer det trofeer, lignende achievements på Xbox 360. Du får ikke poeng slik som på Xbox 360, men stiger i nivå ettersom du låser opp trofeer. Trofeene vil bli delt opp i bronsje, sølv, gull og platina. Platina får man med å vinne all trofeene i det spillet. I denne tråden kan vi diskutere alt som har med trofeer å gjøre. Legge ut hvor mange trofeer vi har OSV. For mere om trofeer, se her."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0RDB 2008-07-01 19:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mere om trofeer, se hvor? Har uansett aldri hatt interesse for achievements, så jeg tviler på at jeg kommer til å bry meg noe stort om trophies heller. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 19:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her er en link."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 RDB 2008-07-01 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Or lack thereof. (Jeg sikler over hver eneste anledning til å bruke det uttrykket.) Jeg forstår at det skal være sånn at jeg kommer til en side når jeg trykker på "her". Men den er ikke der hos meg. Sikkert bare en bugg. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 19:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Virker oss meg, prøv nå http://www.gametrailers.com/player/35684.html"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0RDB 2008-07-01 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah. Nå skjønner jeg. Jeg har nettsiden gametrailers blokkert, så jeg kan ikke gå inn på den. Derfor kan jeg heller ikke se linken. (Kan se den siste du viste, men jeg kan ikke gå inn på den). Beklager. Min feil. Like Comment Share 0oski 2008-07-01 19:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser litt heftig ut, men tror achivemnts er bedre tho!Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-07-01 20:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på at det går "Achievements" i strupen...Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
RDB 2008-07-01 19:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mere om trofeer, se hvor? Har uansett aldri hatt interesse for achievements, så jeg tviler på at jeg kommer til å bry meg noe stort om trophies heller. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 19:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her er en link."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 RDB 2008-07-01 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Or lack thereof. (Jeg sikler over hver eneste anledning til å bruke det uttrykket.) Jeg forstår at det skal være sånn at jeg kommer til en side når jeg trykker på "her". Men den er ikke der hos meg. Sikkert bare en bugg. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 19:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Virker oss meg, prøv nå http://www.gametrailers.com/player/35684.html"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0RDB 2008-07-01 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah. Nå skjønner jeg. Jeg har nettsiden gametrailers blokkert, så jeg kan ikke gå inn på den. Derfor kan jeg heller ikke se linken. (Kan se den siste du viste, men jeg kan ikke gå inn på den). Beklager. Min feil. Like Comment Share 0oski 2008-07-01 19:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser litt heftig ut, men tror achivemnts er bedre tho!Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-07-01 20:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på at det går "Achievements" i strupen...Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
-Wraith- 2008-07-01 19:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her er en link."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 RDB 2008-07-01 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Or lack thereof. (Jeg sikler over hver eneste anledning til å bruke det uttrykket.) Jeg forstår at det skal være sånn at jeg kommer til en side når jeg trykker på "her". Men den er ikke der hos meg. Sikkert bare en bugg. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 19:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Virker oss meg, prøv nå http://www.gametrailers.com/player/35684.html"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0RDB 2008-07-01 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah. Nå skjønner jeg. Jeg har nettsiden gametrailers blokkert, så jeg kan ikke gå inn på den. Derfor kan jeg heller ikke se linken. (Kan se den siste du viste, men jeg kan ikke gå inn på den). Beklager. Min feil. Like Comment Share 0oski 2008-07-01 19:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser litt heftig ut, men tror achivemnts er bedre tho!Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-07-01 20:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på at det går "Achievements" i strupen...Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
RDB 2008-07-01 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Or lack thereof. (Jeg sikler over hver eneste anledning til å bruke det uttrykket.) Jeg forstår at det skal være sånn at jeg kommer til en side når jeg trykker på "her". Men den er ikke der hos meg. Sikkert bare en bugg. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 19:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Virker oss meg, prøv nå http://www.gametrailers.com/player/35684.html"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0RDB 2008-07-01 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah. Nå skjønner jeg. Jeg har nettsiden gametrailers blokkert, så jeg kan ikke gå inn på den. Derfor kan jeg heller ikke se linken. (Kan se den siste du viste, men jeg kan ikke gå inn på den). Beklager. Min feil. Like Comment Share 0oski 2008-07-01 19:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser litt heftig ut, men tror achivemnts er bedre tho!Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-07-01 20:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på at det går "Achievements" i strupen...Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
-Wraith- 2008-07-01 19:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Virker oss meg, prøv nå http://www.gametrailers.com/player/35684.html"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0RDB 2008-07-01 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah. Nå skjønner jeg. Jeg har nettsiden gametrailers blokkert, så jeg kan ikke gå inn på den. Derfor kan jeg heller ikke se linken. (Kan se den siste du viste, men jeg kan ikke gå inn på den). Beklager. Min feil. Like Comment Share 0oski 2008-07-01 19:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser litt heftig ut, men tror achivemnts er bedre tho!Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-07-01 20:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på at det går "Achievements" i strupen...Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
RDB 2008-07-01 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah. Nå skjønner jeg. Jeg har nettsiden gametrailers blokkert, så jeg kan ikke gå inn på den. Derfor kan jeg heller ikke se linken. (Kan se den siste du viste, men jeg kan ikke gå inn på den). Beklager. Min feil. Like Comment Share 0oski 2008-07-01 19:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser litt heftig ut, men tror achivemnts er bedre tho!Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-07-01 20:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på at det går "Achievements" i strupen...Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
oski 2008-07-01 19:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser litt heftig ut, men tror achivemnts er bedre tho!Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-07-01 20:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på at det går "Achievements" i strupen...Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Daniel Guanio 2008-07-01 20:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på at det går "Achievements" i strupen...Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Kronoz 2008-07-01 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
oski 2008-07-01 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?Hasta la-vista baby! Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Kronoz 2008-07-01 20:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer oski:Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill? Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
-Wraith- 2008-07-01 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det kommer i GTA IV og CoD4 "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
The Heretic 2008-07-01 22:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Kronoz 2008-07-01 22:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Heretic:Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja. Nice. Dette var gode nyheter Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Zyrocz 2008-07-02 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system. Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge. Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Zyrocz 2008-07-02 10:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain Like Comment Share 0Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Jacsterd 2008-07-02 11:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig!!! Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!My Brain... Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Zyrocz 2008-07-02 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
-Wraith- 2008-07-02 17:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill. Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
darth sith 2008-07-02 17:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb? Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.xO Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Zyrocz 2008-07-02 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet, føler meg svindlet av sony. Like Comment Share 0rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
rumpestump 2008-07-02 21:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no?? Like Comment Share 0Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Kronoz 2008-07-02 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
Zyrocz 2008-07-02 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies Like Comment Share 0-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214
-Wraith- 2008-07-02 21:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...214