DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
darth sith 2008-10-11 21:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer Nero The Elder: Det er greit å ha etter man har gjennomført spillet et par ganger. Nja, det syns jeg egentlig ikke. Jeg holder på med Uncharted for fjerde gang nå, og bryr meg mer med å nyte spillopplevelsen enn å jakte på trophies. Ja det er en ting jeg ikke har greid med Uncharted enda å bare nyte opplevelsen.xO Like Comment Share 0HHH 2008-10-11 21:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du kan da ikke kjøpe ting for Gamerscore? Du tenker på Microsoft Points. Det har ingenting med achievements å gjøre.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-11 22:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel, når HOME kommer så får tofeene mer å si. Da kan vi jo plassere de i "leiligheten" vår. Jeg holder på å spille igjenom Uncharted for andre gang nå. Trophies er en av grunnene til at jeg gjør det. Jeg orker ikke å prøve på å få hver eneste trophie da. Jeg bare spiller, og ser hvor mange jeg får. Enkelt og greit.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 Soraki 2008-10-12 00:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Syns egentlig det ødelegger spillopplevelsen et hakk, man blir så oppslukt, og glemmer å nyte spillet, tenker bare på å få trophies. Jeg hadde overhodet ingen problemer med å nyte spillet og få trophies samtidig så der er jeg nok uenig... F.eks der man møter zombier fikk jeg de samme følelsene som jeg fikk første gangen jeg spillte det. Og da de kjørte inn i soldnedgangen på slutten ble jeg rørt, noe jeg ellers hadde blitt og. Og ellers også... trophies er som en belønning for å ha vært flink og noe alle burde elske! Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Little Big Planet kommer til å bli det første spillet mitt som har tropheis Satser på Platinum "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 00:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0darth sith 2008-10-12 12:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det) Ja jøss det er som vi skulle spilt den derre Linkin Park sangen med Busta Rhymes - We Made It.xO Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 18:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
HHH 2008-10-11 21:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du kan da ikke kjøpe ting for Gamerscore? Du tenker på Microsoft Points. Det har ingenting med achievements å gjøre.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-11 22:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel, når HOME kommer så får tofeene mer å si. Da kan vi jo plassere de i "leiligheten" vår. Jeg holder på å spille igjenom Uncharted for andre gang nå. Trophies er en av grunnene til at jeg gjør det. Jeg orker ikke å prøve på å få hver eneste trophie da. Jeg bare spiller, og ser hvor mange jeg får. Enkelt og greit.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 Soraki 2008-10-12 00:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Syns egentlig det ødelegger spillopplevelsen et hakk, man blir så oppslukt, og glemmer å nyte spillet, tenker bare på å få trophies. Jeg hadde overhodet ingen problemer med å nyte spillet og få trophies samtidig så der er jeg nok uenig... F.eks der man møter zombier fikk jeg de samme følelsene som jeg fikk første gangen jeg spillte det. Og da de kjørte inn i soldnedgangen på slutten ble jeg rørt, noe jeg ellers hadde blitt og. Og ellers også... trophies er som en belønning for å ha vært flink og noe alle burde elske! Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Little Big Planet kommer til å bli det første spillet mitt som har tropheis Satser på Platinum "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 00:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0darth sith 2008-10-12 12:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det) Ja jøss det er som vi skulle spilt den derre Linkin Park sangen med Busta Rhymes - We Made It.xO Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 18:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Kronoz 2008-10-11 22:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel, når HOME kommer så får tofeene mer å si. Da kan vi jo plassere de i "leiligheten" vår. Jeg holder på å spille igjenom Uncharted for andre gang nå. Trophies er en av grunnene til at jeg gjør det. Jeg orker ikke å prøve på å få hver eneste trophie da. Jeg bare spiller, og ser hvor mange jeg får. Enkelt og greit.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 Soraki 2008-10-12 00:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Syns egentlig det ødelegger spillopplevelsen et hakk, man blir så oppslukt, og glemmer å nyte spillet, tenker bare på å få trophies. Jeg hadde overhodet ingen problemer med å nyte spillet og få trophies samtidig så der er jeg nok uenig... F.eks der man møter zombier fikk jeg de samme følelsene som jeg fikk første gangen jeg spillte det. Og da de kjørte inn i soldnedgangen på slutten ble jeg rørt, noe jeg ellers hadde blitt og. Og ellers også... trophies er som en belønning for å ha vært flink og noe alle burde elske! Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Little Big Planet kommer til å bli det første spillet mitt som har tropheis Satser på Platinum "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 00:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0darth sith 2008-10-12 12:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det) Ja jøss det er som vi skulle spilt den derre Linkin Park sangen med Busta Rhymes - We Made It.xO Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 18:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Soraki 2008-10-12 00:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Syns egentlig det ødelegger spillopplevelsen et hakk, man blir så oppslukt, og glemmer å nyte spillet, tenker bare på å få trophies. Jeg hadde overhodet ingen problemer med å nyte spillet og få trophies samtidig så der er jeg nok uenig... F.eks der man møter zombier fikk jeg de samme følelsene som jeg fikk første gangen jeg spillte det. Og da de kjørte inn i soldnedgangen på slutten ble jeg rørt, noe jeg ellers hadde blitt og. Og ellers også... trophies er som en belønning for å ha vært flink og noe alle burde elske! Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Little Big Planet kommer til å bli det første spillet mitt som har tropheis Satser på Platinum "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 00:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0darth sith 2008-10-12 12:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det) Ja jøss det er som vi skulle spilt den derre Linkin Park sangen med Busta Rhymes - We Made It.xO Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 18:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
-Wraith- 2008-10-12 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Little Big Planet kommer til å bli det første spillet mitt som har tropheis Satser på Platinum "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 00:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0darth sith 2008-10-12 12:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det) Ja jøss det er som vi skulle spilt den derre Linkin Park sangen med Busta Rhymes - We Made It.xO Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 18:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Soraki 2008-10-12 00:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0darth sith 2008-10-12 12:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det) Ja jøss det er som vi skulle spilt den derre Linkin Park sangen med Busta Rhymes - We Made It.xO Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 18:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
darth sith 2008-10-12 12:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Følelsen man får når man får Platinum trophyet er nesten ubeskrivelig deilig (hvertfall når du har sleti med å få det) Ja jøss det er som vi skulle spilt den derre Linkin Park sangen med Busta Rhymes - We Made It.xO Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 18:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Zook 2008-10-12 18:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
-Wraith- 2008-10-12 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene."There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Steve Vice 2008-10-12 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda.The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
-Wraith- 2008-10-12 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Steve Vice:Citerer -Wraith-: Citerer Zook:Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ikke sånn for alle spill Burnout trenger man bare alle de trophiene som ikke har med det oppdaterte innholdet å gjøre (bikes, enkelte online osv.) for å få platinum. Jeg har platinum men jeg har f.eks ikke gjort 10 Timed Challenges online enda. Ok, det visste jeg ikke. Men det er jo på grunn at de ikke kan ta tilbake platinum trofeen når man allerede har fått den "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Onyck 2008-10-12 20:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Skulle ønske man kunne få poeng til å kjøpe ting med fra trophiesene som med achivements Du tenker på Gamescore? Du kan ikke kjøpe ting med det, det er Microsoft Points du kan bruke til å kjøpe tingRule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Zook 2008-10-12 20:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Hvordan får man sølv-, gull-, og platinum-trophies? Jeg har fått 14 trophies i Uncharted, alle er bronse. Sølv og gull får du på samme måte som med bronse, bare at de er vanskeligere. Og platinum får du når du har fått alle trofeene. Ok, takk for svar. Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted?You're sleeping over, right? Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
-Wraith- 2008-10-12 20:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted "There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Nero The Elder 2008-10-12 21:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted nice one...mangler åtte stk. Like Comment Share 0Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Osten1992 2008-10-12 21:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe for de som ikke liker trophies.. ignorer dem. Har selv ikke giddet og brydd meg med dem Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Zook 2008-10-12 21:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -Wraith-:Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Soraki 2008-10-12 22:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle trophisene står i "Trophy Collection". Bortsett fra noen "hemmelige", men ingen av de er annet enn Bronse på Uncharted... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
-Wraith- 2008-10-12 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zook:Citerer -Wraith-: Citerer Zook: Vet noen om noen sølv/gull-trophies på Uncharted? Ja, her er alle trophies til Uncharted Linken funker ikke Hmm, virket tidligere. Men denne funker: http://www.ps3trophies.org/game/uncharted-drakes-fortune/trophi es/"There Will Be Only Chaos!" Like Comment Share 0Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Zook 2008-10-12 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk for link! Det var mange lette silver-trophies der, som å drepe 20 fiender med brutal kombo. Og å runde spille på de ulike vanskelighetsgradene er heller ikke vanskelig. Nå spiller jeg på medium (for fjerde gang, men for første gang etter at trophy-patchen kom). Etter at jeg har rundet det på medium, skal jeg kanskje ta easy en gang. Så hard. Så crushing. Okay, da. Trophies er gøy!You're sleeping over, right? Like Comment Share 0Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Soraki 2008-10-13 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *)Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Kronoz 2008-10-13 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *slettet*Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Zook 2008-10-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Hvis du runder det på medium så får du easy også... Hvis du runder det på Crushing får du alle de andre også *) Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies? I så fall skal jeg hoppe over hard og easy, og ta crushing etter at jeg har tatt medium.You're sleeping over, right? Like Comment Share 0aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
aleks123 2008-10-13 14:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan får man thropies? jeg har gått igjennom alle spillene jeg har og har aldri fått noe thropie hmmm.........trenger et svar på den der Like Comment Share 0Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
Onyck 2008-10-13 14:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da har du ingen spill som er kompatibelt med trophies...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...214